Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013
Μ’ έναν τρόπο γλαφυρό και απλό, χωρίς δοξαστικές υμνολογίες και εγκωμιαστικές φιλοφρονήσεις, όπως παραπέμπει το θέμα της ομιλίας..
«Βιβλιοθήκης εγκώμιον», ο Σχολικός Σύμβουλος της Α΄βάθμιας εκπαίδευσης κύριος Αργύρης Νικολάου, την Τετάρτη 6 Νοεμβρίου, στις 7:30 μ.μ. , στην αίθουσα του Αναγνωστηρίου, μας παρέθεσε τον ρόλο των Βιβλιοθηκών στην πολιτιστική ζωή των ατόμων και των κοινωνιών.
Η αφήγηση του είχε άμεσα βιωματικά στοιχεία που μας ταξίδεψαν, με σχεδία την φιλαναγνωσία του, στην Νότια Αφρική, στην Αγγλία και στην Ελλάδα της Χαλκιδικής και των Γρεβενών.
Ήταν ένα ταξίδι σε μια ιδιαίτερη Ιθάκη, την Ιθάκη της γνώσης, της αυτοκαλλιέργειας και της μόρφωσης. «Ός μάλα πολλά πλάγχθη,», «πολλῶν δ᾿ανθρώπων ίδεν άστεα καὶ νόον ἔγνω,».
Πολυθέλγητρο ταξίδι, που ο ίδιος ως ταξιδευτής και νοσταλγός στα πολυ- πλουμιστά σαλόνια της γνώσης, μας έβαλε μεσόπλωρα στη σχεδία του και μας έδειξε τον τρόπο που οδηγεί στην σπουδή της. Τα λιμάνια που προσαράξαμε ήταν οι Βιβλιοθήκες που μέσα τους κρύβουν θησαυρούς και εφόδια για το ατελείωτο ταξίδι στην γνώση.
Η σπουδή, η γνώση και η πολύπλευρη μόρφωση συμβάλλουν στην αναβάθμιση των πολιτών και στην ποιοτική ανέλιξη των κοινωνιών.
Οι προσκεκλημένοι είχαν τεταμένη την προσοχή τους καθ’ όλη τη διάρκεια της ομιλίας. Το αποτυπωμένο ενδιαφέρον στη έκφρασή τους φανέρωνε την ικανοποίηση τους για την επένδυση του πολύτιμου χρόνου.
Η Βιβλιοθήκη εξέφρασε άμεσα τις ευχαριστίες της στον ομιλητή, που συνέβαλε για άλλη μια φορά να σαλπάρει η σχεδία της στο ταξίδι της γνώσης.
Ζαγκανίκας Σίμος
Μ’ έναν τρόπο γλαφυρό και απλό, χωρίς δοξαστικές υμνολογίες και εγκωμιαστικές φιλοφρονήσεις, όπως παραπέμπει το θέμα της ομιλίας..
«Βιβλιοθήκης εγκώμιον», ο Σχολικός Σύμβουλος της Α΄βάθμιας εκπαίδευσης κύριος Αργύρης Νικολάου, την Τετάρτη 6 Νοεμβρίου, στις 7:30 μ.μ. , στην αίθουσα του Αναγνωστηρίου, μας παρέθεσε τον ρόλο των Βιβλιοθηκών στην πολιτιστική ζωή των ατόμων και των κοινωνιών.
Η αφήγηση του είχε άμεσα βιωματικά στοιχεία που μας ταξίδεψαν, με σχεδία την φιλαναγνωσία του, στην Νότια Αφρική, στην Αγγλία και στην Ελλάδα της Χαλκιδικής και των Γρεβενών.
Ήταν ένα ταξίδι σε μια ιδιαίτερη Ιθάκη, την Ιθάκη της γνώσης, της αυτοκαλλιέργειας και της μόρφωσης. «Ός μάλα πολλά πλάγχθη,», «πολλῶν δ᾿ανθρώπων ίδεν άστεα καὶ νόον ἔγνω,».
Πολυθέλγητρο ταξίδι, που ο ίδιος ως ταξιδευτής και νοσταλγός στα πολυ- πλουμιστά σαλόνια της γνώσης, μας έβαλε μεσόπλωρα στη σχεδία του και μας έδειξε τον τρόπο που οδηγεί στην σπουδή της. Τα λιμάνια που προσαράξαμε ήταν οι Βιβλιοθήκες που μέσα τους κρύβουν θησαυρούς και εφόδια για το ατελείωτο ταξίδι στην γνώση.
Η σπουδή, η γνώση και η πολύπλευρη μόρφωση συμβάλλουν στην αναβάθμιση των πολιτών και στην ποιοτική ανέλιξη των κοινωνιών.
Οι προσκεκλημένοι είχαν τεταμένη την προσοχή τους καθ’ όλη τη διάρκεια της ομιλίας. Το αποτυπωμένο ενδιαφέρον στη έκφρασή τους φανέρωνε την ικανοποίηση τους για την επένδυση του πολύτιμου χρόνου.
Η Βιβλιοθήκη εξέφρασε άμεσα τις ευχαριστίες της στον ομιλητή, που συνέβαλε για άλλη μια φορά να σαλπάρει η σχεδία της στο ταξίδι της γνώσης.
Ζαγκανίκας Σίμος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου