Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Πόσο κοστίζει το «Αθήνα-Θεσσαλονίκη» με ΙΧ; Πόσοοο;;;;


Ξεκινάς από το Χαλάνδρι όλο όρεξη να φτάσεις στο Αριστοτέλειο για μια δουλειά. Το ρεζερβουάρ είναι άδειο. Πρέπει να φουλάρεις γιατί θα διανύσεις 503 χιλιόμετρα..
όπως λέει το GPS. Έμαθες ότι τα διόδια ακρίβυναν. Πόσα χρήματα πρέπει να έχεις μαζί σου;
Το «φουλάρισμα» σου κόστισε περίπου 75 ευρώ. Εκτιμάς ότι με ένα γέμισμα θα διανύσεις την απόσταση μέχρι τη Θεσσαλονίκη. Λαμβάνεις φυσικά υπόψη ότι θα πρέπει να επιστρέψεις οπότε μόνο το κόστος του καυσίμου εκτινάσσεται στα 150 ευρώ. Το GPS σου λέει να μπεις Αττική Οδό για να βγεις γρηγορότερα στην Αθηνών-Λαμίας. Το κάνεις. Άλλα 2,8 ευρώ. Και μετά αρχίζει ο εφιάλτης ο οποίος πολύ σύντομα θα γίνει μεγαλύτερος λόγω των επικείμενων ανατιμήσεων:
1.       Διόδια Αφιδνών: Από 2,1 ευρώ η τιμή ανεβαίνει στα 3,35 ευρώ
2.       Διόδια Θηβών: Από 2,55 ευρώ, η τιμή ανεβαίνει στα 4,05 ευρώ
3.       Διόδια Τραγάνας: Από 2,45 ευρώ, η τιμή ανεβαίνει στα 3,95 ευρώ
4.       Διόδια Πελασγίας: Η τιμή ανεβαίνει από τα 2,7 στα 3,5 ευρώ
5.       Διόδια Μοσχοχωρίου: Η τιμή ανεβαίνει από 3,1 σε 4 ευρώ
6.       Διόδια Μακρυχωρίου: Η τιμή παραμένει αμετάβλητη στα 1,4 ευρώ
7.       Διόδια Πυργετού: Η τιμή αμετάβλητη στα δύο ευρώ
8.       Διόδια Λεπτοκαρυάς: Η τιμή αμετάβλητη στα 2 ευρώ
9.       Διόδια Κλειδίου: Η τιμή αμετάβλητη στα 2,2 ευρώ
Το συνολικό κόστος εκτοξεύεται στα 26,45 ευρώ για μια κατεύθυνση. Βάλε και την Αττική οδό, ανεβαίνει το κόστος στα 29,25 ευρώ. Επί δύο; 58,5 ευρώ και 150 ευρώ η βενζίνη;
208,5 ευρώ…

Για να πάτε στη Θεσσαλονίκη οικονομικότερα, πατήστε ΕΔΩ

3 σχόλια:

  1. Τα διόδια χρηματοδοτούν την κατασκευή αυτοκινητοδρόμων
    και θα δώσουν δεκάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας σε εργάτες, τεχνίτες και
    τεχνικούς των κατασκευαστικών εταιριών καθώς και εταιριών που παράγουν τα αναγκαία
    υλικά (σίδηρο, σιμέντα, χαλίκια, άμμος, άσφαλτος, ξυλεία κ.λ.). Επίσης θα τονωθούν οι τοπικές οικονομίες όπου εκτελούνται τα έργα.

    Δεν είναι δίκαιο ο κάτοικος του Καστελόριζου να χρηματοδοτεί με τους φόρους του, αυτοκινητόδρομο που δεν πρόκειται ποτέ να χρησιμοποιήσει.

    Ο χρήστης και μόνο πρέπει να πληρώνει.

    Οι άποροι, οι άνεργοι, καθώς και οι εργαζόμενοι που χρησιμοποιούν την εθνική οδό καθημερινά να μεταβούν στην εργασία τους θα πρέπει να έχουν μειωμένα διόδια.
    Στην Τουρκία μέχρι πρότινος παραδίδονταν 700 χλμ νέων αυτοκινητόδρομων ετησίως!!!
    Εάν δεν αρχίσουν τα έργα σύντομα, η χώρα μας θα χάσει το τρένο της ανάπτυξης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα διόδια χρηματοδοτούν ΜΟΝΟ τις τσέπες των εθνικώς μας..νταβατζήδων. Αλλιώς θα είχαμε και δρόμους επιπέδου Εγνατίας (με 3 λωρίδες όμως), με κατάλληλη ποιότητα ασφάλτου και χωρίς λακούβες κάθε 3 και λίγο.
    Ετοιμαστείτε για νέα διόδια και στην Εγνατία. Φυσικά αυτό δεν ισχύει για τον κ. Βουλευτή μας. Εκεί η μπάρα σηκώνεται τζαμπαντάν και βεβαίως..δια νόμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή