ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Το ξέσπασμα της ξανθιάς ελληνίδας παρουσιάστριας για τις πλαστικές που έκανε




Μπορεί στα 15 της να μην βλεπόταν, όμως τώρα έχει γίνει θεά!....


Η Κατερίνα Καινούργιου δεν άντεξε και ξέσπασε. Η παρουσιάστρια μέσα από την εκπομπή «Δέστε τους» απάντησε σε όλους εκείνους που έχουν κάνει άσχημα σχόλια για εκείνη και την εμφάνισή της γενικά.

Η Κατερίνα με αφορμή τα όσα είπε η Μελέτη για τις παλιές μεσημεριανές εκπομπές, είπε: «Κι εμένα το Star παλιότερα, έπαιζαν φωτογραφίες μου από τα 15 μου. Με βρίζανε, με κράζανε, αν έχω κάνει πλαστικές κι έλεγαν πόσο χάλια είμαι! Τι να κάνω τώρα; Δεν με νοιάζει πια! Τότε με είχε πειράξει, αλλά δεν το επαναφέρω χωρίς λόγο».

«Λογικά σε πείραξε» της είπε η Μαρία Ηλιάκη, ενώ ο Μουτσινάς είπε: «Να μην την πειράξει που την έδειχναν σαν τη μάγισσα; Δεν ήσουν ωραία τότε».


planet-greece.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου