Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Νομίζετε ότι είναι μια πρακτική τσάντα; – Ρίξτε μια δεύτερη ματιά και θα πάθετε ΣΟΚ


Τι σας ωθεί στο να δώσετε προσοχή σε μια διαφήμιση;
Είναι το προϊόν;
Τα χρώματα;

Το μήνυμα;
Λοιπόν η μέθοδος που οι διαφημιστές..

λατρεύουν να επιλέγουν το τελευταίο διάστημα είναι αυτή του σοκ.

Από τις ακαθόριστες, συγκλονιστικές εικόνες, μέχρι τα τρισδιάστατα εφέ αυτή η διαφήμιση ανήκει στην κατηγορία που απαιτεί και μια δεύτερη, σχολαστικότερη ματιά προκειμένου να εκτιμηθεί.
Η συγκεκριμένη ξεγελά καθώς αφορά στούντιο πιλάτες στις ΗΠΑ και όχι κάποιο γυναικείο αξεσουάρ. Ποιος θέλει να κουβαλάει, σαν τσάντα, έναν όγκο από λίπος; Συνδυάστε το μήνυμα με την εικόνα ενός κακογυμνασμένου σώματος και έχετε την τέλεια συνταγή για μια καμπάνια που στο φινάλε ο καθένας θα θέλει να ασκηθεί το συντομότερο δυνατό.
 

via

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου