Όταν το «Tinder» βγήκε στον αέρα του διαδικτύου για πρώτη φορά αρκετοί έσπευσαν να μιλήσουν για ένα νέο Facebook...
Η συγκεκριμένη εφαρμογή συλλέγει στοιχεία από τις προσωπικές σελίδες και τις αναρτήσεις των χρηστών γενικά στο διαδίκτυο και ειδικότερα στα social media και “βρίσκει” τους πλέον κατάλληλους υποψηφίους για πανεπιστημιακές σχολές, κολέγια και αδελφότητες φοιτητών.
Τώρα ήρθε η σειρά του “3nder”, που προφέρεται ως 'threen-der' και το οποίο αναμένεται να διαπρέψει στο δικό του πεδίο “δράσης”. Εξάλλου ήδη οι χρήστες του Διαδικτύου έσπευσαν να το χαρακτηρίσουν ως το... “Tinder for threesomes”. Δηλαδή ως την εφαρμογή εκείνη που βρίσκει κάθε φορά το κατάλληλο πρόσωπο για όσους ενδιαφέρονται να... προσθέσουν ένα ακόμα άτομο στο κρεβάτι τους. Δηλαδή για όσα ζευγάρια ψάχνουν τρίτο παρτενέρ, ή για όσους μοναχικούς ψάχνουν ζευγάρια για ερωτικό τρίο!
Σύμφωνα με την ταυτότητα που έδωσε ο ίδιος ο εμπνευστής και δημιουργός του “3nder”, ο πολιτογραφημένος Βρετανός κ. Dimo Trifonov, το site του και η αντίστοιχη εφαρμογή για smartphones, στοχεύει σε όλους, γκέι ή στρέιτ, μοναχικούς ή ζευγάρια, παντρεμένους ή χωρισμένους, όλους όσοι θα ήθελαν να ανοίξουν ένα νέο κεφάλαιο στην ερωτική τους ζωή. Μάλιστα για να διαφημίσει την εφαρμογή του ο κ. Trifonov διάλεξε το μότο: “Τώρα είναι πιο εύκολο από ποτέ να μπλεχτείς σε ένα τρίο...”.
Στην πράξη το “3nder” φιλοξενεί – όπως τα “κλασσικά” site γνωριμιών – το προσωπικό προφίλ κάθε χρήστη-μέλους, δίνοντάς του παράλληλα την επιλογή του πόσα και ποια στοιχεία του θα δημοσιοποιηθούν. Ο καθένας έχει τόση πρόσβαση στα στοιχεία των άλλων μελών, όση αυτά του επιτρέπουν. Και σε κάθε περίπτωση η μόνη υποχρέωση ενός εκάστου χρήστη είναι να περιγράψει ακριβώς τις σεξουαλικές του προτιμήσεις και τα... ενδιαφέροντά του στο κρεβάτι.
Ακόμα το site και το αντίστοιχο application για κινητά βρίσκονται στην τελική δοκιμαστική τους φάση. Αλλά ακόμα κι έτσι κατάφερε να μετρήσει περισσότερες από 100 “εκδηλώσεις” ενδιαφέροντος και τουλάχιστον 67 followers στη σελίδα του στο Twitter μέσα σε λιγότερο από δύο 24ωρα. Κι έκτοτε ο ρυθμός “προσέλκυσης” νέων χρηστών ανεβαίνει μέρα με τη μέρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου