ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Δεν πάει το μυαλό σας: Γιατί το Facebook έχει μπλε χρώμα;

Υπάρχουν ακόμη πράγματα που δεν ξέρει κανείς για το facebook και τον δημιουργό του, τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ;..
Αν κάποιος δεν γνωρίζει γιατί το περίφημο σήμα είναι μπλε, ότι μπορεί να δει τη σελίδα... ανάποδα ή δεν έχει ακούσει για το... Σύνταγμα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τότε η απάντηση είναι καταφατική.
Το περίφημο μπλε
Σύμφωνα με το techit.gr, το σήμα του Facebook είναι μπλε γιατί ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ δεν διακρίνει το κόκκινο και το πράσινο. «Το μπλε είναι το πιο πλούσιο χρώμα για μένα», έχει πει ο ίδιος. Το χρώμα έχει γίνει τόσο διάσημο, που το κατάστημα στο κάμπους του Facebook πουλάει ακόμη και μανό με ακριβώς την ίδια απόχρωση.
Το ανάποδο facebook
Μπορεί κανείς να δει τη σελίδα του Facebook... ανάποδα. Επιπλέον, μέχρι τώρα, το μέσο κοινωνικής δικτύωσης υποστηρίζει πάνω από 70 γλώσσες, ανάμεσά τους «ανάποδα» αγγλικά.
Η εμμονή με τα ρούχα
Η περίφημη εμμονή του Ζούκερμπεργκ στα γκρι T-shirt και τα φούτερ με κουκούλα έχει εξήγηση. Το κάνει προκειμένου να μην χάνει χρόνο καθημερινά προσπαθώντας να αποφασίσει τι θα φορέσει. Βέβαια, όταν το απαιτούν οι περιστάσεις, δίνει μεγαλύτερη προσοχή στις ενδυματολογικές επιλογές του. Για παράδειγμα, όταν το 2011 συναντήθηκε με τον Μπαράκ Ομπάμα, φορούσε κοστούμι. «Είμαι ο Μπαράκ Ομπάμα και είμαι ο τύπος που ανάγκασε τον Μαρκ να βάλει σακάκι και
γραβάτα», είχε συστηθεί τότε ο Αμερικανός πρόεδρος.
Η πρόταση που απέρριψε
Τον Ιούλιο του 2006 ο Ζούκερμπεργκ απέρριψε πρόταση ενός δισ. δολαρίων από τη Yahoo για την εξαγορά του Facebook. Ο 22χρονος τότε ιδιοκτήτης του 25% της εταιρείες εξήγησε πως δεν ήξερε τι να κάνει με τα χρήματα. «Θα δημιουργούσα ένα νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και μου άρεσε αυτό που έχω ήδη., πρόσθεσε. Προφανώς έκανε τη σωστή επιλογή. Η αξία του Facebook αυτή τη στιγμή υπολογίζεται στα 135 δισ. δολάρια.
Οι φωτογραφίες
Περίπου 350 εκατ. φωτογραφίες δημοσιεύονται στο Facebook καθημερινά, με τη σελίδα να εκτιμά τον περασμένο Σεπτέμβριο πως έως τότε είχαν «ανέβει» πάνω από 250 δισ. εικόνες. Αυτό μεταφράζεται σε 4.000 φωτογραφίες ανά δευτερόλεπτο.
Οι πολιτικές προεκτάσεις
Μετά από την οικονομική κρίση το 2008, η Ισλανδία αποφάσισε να ξαναγράψει το Σύνταγμά της χρησιμοποιώντας το facebook για να μαζέψει ιδέες από τους πολίτες της. Αν και η ιδέα ήταν ιδιαιτέρως προοδευτική, η... επανάσταση καταπνίγηκε σε πολιτικό επίπεδο, αφού για τεχνικούς λόγους απορρίφθηκε στην ψηφοφορία.
Οι μεθυσμένοι χρήστες
Ερευνα απέδειξε ότι τα τρία τέταρτα των χρηστών του facebook στη Βρετανία έχουν ως φωτογραφία προφίλ κάποια στην οποία πίνουν ή είναι εμφανώς μεθυσμένοι.
Κόντρα στο Twitter
O Ζούκερμπεργκ δεν είναι λάτρης του Twitter. Αν και έχει 295.000 followers, έχουν γράψει μόνο 19 φορές, μία το 2012 και οι υπόλοιπες το 2009. Μπορεί το Facebook να κερδίζει κατά κράτος το Twitter σε όρους αριθμούς χρηστών- 1 δισ. σε σύγκριση με 200 εκατ.- αλλά το δεύτερο χειρίζεται καλύτερα την «κυκλοφορία» των ειδήσεων.
«Πόλεμος» στους ιούς
Το facebook έχει πρόγραμμα για... κυνήγι επικηρυγμένων. Αφορά βέβαια ιούς, καθώς- όπως και άλλες μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες- προσφέρει αμοιβή σε όσους βρουν τις ατέλειες της σελίδας. Αυτή κυμαίνεται από 500 έως 33.500 δολάρια.
Αιτία διαζυγίου
Πάνω από το ένα τρίτο των αιτήσεων διαζυγίων που έγιναν το 2011 περιείχαν αναφορά στο facebook σύμφωνα με νομική εταιρεία με έδρα τη Βρετανία. Ο ακριβής αριθμός παγκοσμίως δεν μπορεί να διευκρινιστεί, αλλά με 8 τρισ. μηνύματα να έχουν σταλεί μέσω της σελίδας το 2013 είναι βέβαιο πως ανάμεσά τους περιέχονται αρκετές αποδείξεις για να επισημοποιηθεί το τέλος ενός γάμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου