Εντύπωση προκαλεί ο τρόπος με τον οποίον ορισμένα Μέσα
Μαζικής Ενημέρωσης και ιδιαίτερα στο διαδίκτυο επιμένουν να παρουσιάζουν
ορισμένες καταστάσεις στο στράτευμα, προκειμένου προφανώς να υποστηρίξουν συγκεκριμένα πρόσωπα και συμφέροντα.
Είναι εκείνα τα μέσα που κόπτονται για την αλήθεια , την αξιοκρατία και κατακρίνουν τις παρεμβάσεις και την ρουσφετολογία στο στράτευμα, τα οποία όμως πρωτοστατούν σ όλα αυτά.
Έτσι ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί ο τρόπος που αντιμετώπισαν το πρόσφατο αεροπορικό περιστατικό που συνέβη με το αεροσκάφος F-4 (με κυβερνήτη τον πρώην υπασπιστή του κ. Παπούλια και υποδιοικητή της Μονάδας) της Ανδραβίδας που βρήκε στην θάλασσα από χαμηλή πτήση κατά παράβαση των κανόνων πτήσεων και προσγειώθηκε αναγκαστικά στην Καλαμάτα. Κατηγορούν το ΓΕΑ ότι δήθεν δεν ενημέρωσε σωστά (όλοι γνώριζαν άμεσα τι είχε συμβεί) και έτσι διέρρευσε στον τύπο ότι ήταν πρόσκρουση πτηνού (αναφορά που έκαναν αποκλειστικά οι ίδιοι) αγνοώντας επιμελημένα ότι η ευθύνη για τα F-4 , την μονάδα της Ανδραβίδας και την τήρηση των κανόνων πτήσεων από τα μαχητικά είναι κατ’αρχήν αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του Αρχηγείου Τακτικής Αεροπορίας Του ΑΤΑ που τόσο πολύ προσπάθησαν να προωθήσουν (αυτά τα ίδια μέσα) αλλά δεν τα κατάφεραν.
Βλέπουμε τα ίδια διαδικτυακά μέσα να κόπτονται για το τι γίνεται στον στόλο και έμεινε φρεγάτα μισοπέλαγα από «νοθευμένο καύσιμο», ενώ αρματαγωγό ανέβαλε την επισκευή του στο ναύσταθμο Κρήτης από κακό προγραμματισμό. Όμως και πάλι επιμελώς αγνοούν και αποκρύπτουν ότι τα θέματα συντήρησης είναι αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του Αρχηγού του ΓΕΝ που τόσο πολύ στήριξαν για να μην αντικατασταθεί και όχι του Στόλου που κάνει τις επιχειρήσεις.
Βέβαια όλη αυτή η υποστήριξη και η επιμονή σε συγκεκριμένα πρόσωπα δημιουργεί ερωτηματικά και συνειρμούς.
Έτσι η πρόσφατη εξέλιξη για τα υποβρύχια και η ανάληψη των συμβάσεων από το Ναυτικό για την αξιοποίησή τους και η διασύνδεση προσώπων με επιχειρηματίες που τους στήριξαν είναι ο πρώτος συνειρμός.
Από την άλλη η αποκάλυψη ενός επιπλέον σκανδάλου στην αεροπορία όπως αυτό των Ιπτάμενων RADAR που αναφέρονται σε συγκεκριμένη περίοδο, δημιουργεί δεύτερο συνειρμό.
Ελπίζουμε ότι τα διαδικτυακά μέσα μόνο από άγνοια αναφέρονται λανθασμένα στα γεγονότα και δεν έχουν καμία σχέση με τους συνειρμούς.
Antinews.gr
ορισμένες καταστάσεις στο στράτευμα, προκειμένου προφανώς να υποστηρίξουν συγκεκριμένα πρόσωπα και συμφέροντα.
Είναι εκείνα τα μέσα που κόπτονται για την αλήθεια , την αξιοκρατία και κατακρίνουν τις παρεμβάσεις και την ρουσφετολογία στο στράτευμα, τα οποία όμως πρωτοστατούν σ όλα αυτά.
Έτσι ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί ο τρόπος που αντιμετώπισαν το πρόσφατο αεροπορικό περιστατικό που συνέβη με το αεροσκάφος F-4 (με κυβερνήτη τον πρώην υπασπιστή του κ. Παπούλια και υποδιοικητή της Μονάδας) της Ανδραβίδας που βρήκε στην θάλασσα από χαμηλή πτήση κατά παράβαση των κανόνων πτήσεων και προσγειώθηκε αναγκαστικά στην Καλαμάτα. Κατηγορούν το ΓΕΑ ότι δήθεν δεν ενημέρωσε σωστά (όλοι γνώριζαν άμεσα τι είχε συμβεί) και έτσι διέρρευσε στον τύπο ότι ήταν πρόσκρουση πτηνού (αναφορά που έκαναν αποκλειστικά οι ίδιοι) αγνοώντας επιμελημένα ότι η ευθύνη για τα F-4 , την μονάδα της Ανδραβίδας και την τήρηση των κανόνων πτήσεων από τα μαχητικά είναι κατ’αρχήν αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του Αρχηγείου Τακτικής Αεροπορίας Του ΑΤΑ που τόσο πολύ προσπάθησαν να προωθήσουν (αυτά τα ίδια μέσα) αλλά δεν τα κατάφεραν.
Βλέπουμε τα ίδια διαδικτυακά μέσα να κόπτονται για το τι γίνεται στον στόλο και έμεινε φρεγάτα μισοπέλαγα από «νοθευμένο καύσιμο», ενώ αρματαγωγό ανέβαλε την επισκευή του στο ναύσταθμο Κρήτης από κακό προγραμματισμό. Όμως και πάλι επιμελώς αγνοούν και αποκρύπτουν ότι τα θέματα συντήρησης είναι αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του Αρχηγού του ΓΕΝ που τόσο πολύ στήριξαν για να μην αντικατασταθεί και όχι του Στόλου που κάνει τις επιχειρήσεις.
Βέβαια όλη αυτή η υποστήριξη και η επιμονή σε συγκεκριμένα πρόσωπα δημιουργεί ερωτηματικά και συνειρμούς.
Έτσι η πρόσφατη εξέλιξη για τα υποβρύχια και η ανάληψη των συμβάσεων από το Ναυτικό για την αξιοποίησή τους και η διασύνδεση προσώπων με επιχειρηματίες που τους στήριξαν είναι ο πρώτος συνειρμός.
Από την άλλη η αποκάλυψη ενός επιπλέον σκανδάλου στην αεροπορία όπως αυτό των Ιπτάμενων RADAR που αναφέρονται σε συγκεκριμένη περίοδο, δημιουργεί δεύτερο συνειρμό.
Ελπίζουμε ότι τα διαδικτυακά μέσα μόνο από άγνοια αναφέρονται λανθασμένα στα γεγονότα και δεν έχουν καμία σχέση με τους συνειρμούς.
Antinews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου