Αυτό το πλασματάκι ακινητοποίησε ολόκληρη εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων
H ιαπωνική εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων Mazda πρόκειται να ανακαλέσει περίπου 42.000 οχήματά της εξαιτίας ενός από τα πιο περίεργα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει ένα αυτοκίνητο:
αράχνες που αποτελούν κίνδυνο πυρκαγιάς.
Οι κίτρινες αράχνες σάκων καθώς φαίνεται έλκονται από τους υδρογονάνθρακες στη βενζίνη και όταν δημιουργούν φωλιές στο σωλήνα του ρεζερβουάρ του καυσίμου, ο ιστός τους μπορεί να εμποδίσει τη ροή του αέρα, σύμφωνα με την έκθεση που δημοσίευσε τη Δευτέρα η Εθνική Υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας (NHTSA),
Το μπλοκάρισμα του αέρα μπορεί να προκαλέσει «υπερβολική» αρνητική πίεση κάτι που ίσως «έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ράγισμα στη δεξαμενή του καυσίμου» και διαρροή, αυξάνοντας έτσι τον κίνδυνο πυρκαγιάς.
Η εθελοντική ανάκληση αφορά στα μοντέλα 6 που έχουν κατασκευαστεί μεταξύ 2010 και 2012, με κινητήρες 2,5 λίτρων.
Η εταιρεία, η οποία είχε προβεί στην πρώτη ανάκληση οχημάτων που ήταν σχετική με το συγκεκριμένο πρόβλημα, προσπαθεί να διορθώσει το σφάλμα στα αυτοκίνητά της από το 2010.
Παρά το γεγονός ότι εισήγαγε στα οχήματα έναν μηχανισμό, σκοπός του οποίου ήταν να αποτρέπει την είσοδο της αράχνης στο σωλήνα του ρεζερβουάρ, το πρόβλημα δεν διορθώθηκε.
Η Mazda ανακοίνωσε ότι είχαν σημειωθεί τουλάχιστον 9 νέα κρούσματα αυτού του είδους έως τον Δεκέμβριο του 2013 και κατέληξε στο πόρισμα ότι «πρόκειται για ελάττωμα που σχετίζεται με την ασφάλεια».
αράχνες που αποτελούν κίνδυνο πυρκαγιάς.
Οι κίτρινες αράχνες σάκων καθώς φαίνεται έλκονται από τους υδρογονάνθρακες στη βενζίνη και όταν δημιουργούν φωλιές στο σωλήνα του ρεζερβουάρ του καυσίμου, ο ιστός τους μπορεί να εμποδίσει τη ροή του αέρα, σύμφωνα με την έκθεση που δημοσίευσε τη Δευτέρα η Εθνική Υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας (NHTSA),
Το μπλοκάρισμα του αέρα μπορεί να προκαλέσει «υπερβολική» αρνητική πίεση κάτι που ίσως «έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ράγισμα στη δεξαμενή του καυσίμου» και διαρροή, αυξάνοντας έτσι τον κίνδυνο πυρκαγιάς.
Η εθελοντική ανάκληση αφορά στα μοντέλα 6 που έχουν κατασκευαστεί μεταξύ 2010 και 2012, με κινητήρες 2,5 λίτρων.
Η εταιρεία, η οποία είχε προβεί στην πρώτη ανάκληση οχημάτων που ήταν σχετική με το συγκεκριμένο πρόβλημα, προσπαθεί να διορθώσει το σφάλμα στα αυτοκίνητά της από το 2010.
Παρά το γεγονός ότι εισήγαγε στα οχήματα έναν μηχανισμό, σκοπός του οποίου ήταν να αποτρέπει την είσοδο της αράχνης στο σωλήνα του ρεζερβουάρ, το πρόβλημα δεν διορθώθηκε.
Η Mazda ανακοίνωσε ότι είχαν σημειωθεί τουλάχιστον 9 νέα κρούσματα αυτού του είδους έως τον Δεκέμβριο του 2013 και κατέληξε στο πόρισμα ότι «πρόκειται για ελάττωμα που σχετίζεται με την ασφάλεια».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου