Άλυτος γρίφος εξακολουθεί να
φαντάζει για κάποιους η τουριστική ανάπτυξη του Δήμου Γρεβενών ιδίως τώρα που η
εποχή του πλαστικού χρήματος και του νεοπλουτισμού φαίνεται να έχει παρέλθει
ανεπιστρεπτί.
Ενώ τα πάντα τριγύρω αλλάζουνε,
δυστυχώς εδώ όλα τα ίδια μένουν εξακολουθώντας μερικοί να πιστεύουν πως η
ταχεία μετάβαση από τα Γρεβενά στη
Βασιλίτσα , η παρατήρηση των άστρων στον Όρλιακα και του μαστόδοντα στη Μηλιά,
θα αποτελέσουν τη λύδια λίθο για την ανάπτυξη της περιοχής.
Δεσμεύτηκαν και δαπανήθηκαν ήδη
εκατομμύρια ευρώ για μελέτες έργων που αποτελούν επί χρόνια την δήθεν
αναπτυξιακή σημαία του τόπου, μόνο που η συγκεκριμένη ανάπτυξη φαίνεται να
καθυστερεί ακόμη περισσότερο και από αυτή που μας έχει υποσχεθεί ο Πρωθυπουργός
κ. Σαμαράς…
Βασικά χαρακτηριστικά της
τουριστικής ανάπτυξης αποτελούν η σοβαρή και στοχευμένη διαφήμιση του τόπου και
των προϊόντων, η δυνατότητα εύκολης και ασφαλούς προσέγγισης στον
προορισμό και το επίπεδο των παρεχόμενων
υπηρεσιών και υποδομών.
Δυστυχώς τίποτα από αυτά δεν
υλοποιήθηκε αφού πρώτον η διαφημιστική καμπάνια περιορίσθηκε κυρίως σε
τηλεοπτικά σποτ περιφερειακού καναλιού της Δυτ. Μακεδονίας. Δεύτερον,εξακολουθούμε
να παραμένουμε οδικά αποκλεισμένοι από το νότιο τμήμα της χώρας (συμπεριλαμβανομένης
της Θεσσαλίας) όπου διαβιεί το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού που μπορεί να
υποστηρίξει τον εσωτερικό τουρισμό και τέλος οι υποδομές του χιονοδρομικού
κέντρου είναι εξαιρετικά κατώτερες ανταγωνιστικών χιονοδρομικών με αποτέλεσμα
να υστερούμε σημαντικά, παρά το συγκριτικό πλεονέκτημα των φυσικών δυνατοτήτων
της Βασιλίτσας.
Η αναζήτηση άμεσων και
υλοποιήσιμων λύσεων με προμετωπίδα την εξωστρέφεια και τη συνεργασία μακριά από
τοπικιστικές και φεουδαρχικές αντιλήψεις μοναδικότητας, είναι ο μόνος δρόμος
που έχουμε υποχρέωση να ακολουθήσουμε.
Επειδή λοιπόν τα «μεγάλα έργα»
μάλλον αργούν να τελειώσουν μιας και ακόμη ούτε καν ξεκίνησαν, η νέα Δημοτική
Αρχή οφείλει να εκμεταλλευτεί τη
γεωγραφική θέση των Γρεβενών και να επενδύσει πέραν των άλλων στη δημιουργία ενός
τουριστικού άξονα Καστοριάς – Γρεβενών – Καλαμπάκας.
Ο συνδυασμός της επιχειρηματικής
– εξαγωγικής δραστηριότητα της γούνας που το 2012 ανήλθε στα 378 εκατ. ΕΥΡΩ με
μεγάλο μέρος να αφορά την ομόθρησκη Ρωσία, του χιονοδρομικού κέντρου, της φύσης
και των οικισμών των Γρεβενών και του θρησκευτικού τουρισμού των Μετεώρων
μπορεί να αποτελέσει μια σοβαρή πρόταση για την ενδυνάμωση της τουριστικής
κίνησης απευθυνόμενη σε ομάδα ανθρώπων που οι αριθμοί αποδεικνύουν ότι έχουν
αυξημένες οικονομικές δυνατότητες.
Η δράση αυτή για να πραγματοποιηθεί
απαιτεί ελάχιστο κόστος αλλά ευρεία δυνατότητα
συνεννόησης, διαπραγμάτευσης και συνεργασίας με φορείς, εκπρόσωπους τουριστικών
επιχειρήσεων και όποιον άλλον μπορεί να προσφέρει στο εγχείρημα...
*Πρόεδρος της ΕΑΥ Γρεβενών
Υποψήφιος
Δημοτικός Σύμβουλος Γρεβενών με το συνδυασμό ΓΡΕΒΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΕΝΕΡΓΑ
ποσες μερες δουλευει ενας συνδικαλιστης?ανθρωπους της αγορας χρειαζομαστε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπλά,μπλά, μπλά...θεωρίες και μόνο θεωρίες. Προτάσεις θέλουμε αν υπάρχουν. Συγκεκριμένες προτάσεις. Με ευχολόγια και διαπιστώσεις δεν έρχεται η ανάπτυξη. Απαντώντας στον 9:41 δεν έχει σημασία πόσες ημέρες δουλεύει ένας συνδικαλιστής και αν είναι άνθρωπος της αγοράς ή όχι για να έχει δικαίωμα να εκφράζει τις όποιες ανησυχίες και προβληματισμούς στον τόπο που έτυχε προσωρινά να βρίσκετε . Σημασία έχει να είναι πρωτίστως άνθρωπος ,να δίνει και να αγωνίζεται για αυτά τα οποία είναι συνδικαλιστής και μέσα από τα όργανα να συνδράμει και να προτείνει και όχι να λειτουργεί και να πράττει πέραν άλλων αυτής της αποστολής του.
ΑπάντησηΔιαγραφή