ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Τυφλωμένος από το μίσος του για τη ΝΔ και τον Σαμαρά ο Κακλαμάνης κάνει το ένα λάθος πίσω από το άλλο

Ο Νικήτας Κακλαμάνης είναι παλαιός πολιτικός και θα έπρεπε να ξέρει ότι τα στερνά τιμούν τα πρώτα. Ως εκ τούτου θα έπρεπε να ξέρει ότι
όσο περισσότερο βγαίνει στα μέσα ενημέρωσης τόσο περισσότερο εκτίθεται και χαλάει και την όποια εικόνα του μετριοπαθούς πολιτικού που τουλάχιστον δεν προσέβαλε κανέναν στην πολιτική του καριέρα.
Ωστόσο, βάλθηκε τώρα στα στερνά να αποδείξει ότι η εμπάθεια είναι το χειρότερο στην πολιτική και σίγουρα θα το πληρώσει αυτό με την απαξίωση που θα του δείξει ο κόσμος.
Λίγα 24ωρα αφότου βγήκε και έκανε το αυτονόητο, δηλαδή είπε πως θα στηρίξει τον Σπηλιωτόπουλο αν αυτός πάει στον δεύτερο γύρο (και μάλιστα κάλεσε τον Άρη να κάνει το ίδιο στην αντίθετη περίπτωση) σήμερα αποφάσισε να αλλάξει ρότα. Σε συνέντευξή του στον Ευαγγελάτο είπε: «Δε θα είμαι εγώ ο καλός Σαμαρείτης της εκλογικής αναμέτρησης. Προφανώς εκείνος για να αρνείται να απαντήσει δεν τον ενδιαφέρει αυτή η στήριξη. Αποσύρω την στήριξη μου στον Σπηλιωτόπουλο. Οι ψηφοφόροι δεν είναι πρόβατα κι εγώ δεν είμαι τσομπάνης». Αποσύρει λοιπόν την στήριξή του ακόμη κι αν τα διακυβεύματα είναι μεγάλα. Όπως το να έχουμε μια δεύτερη θητεία του καταστροφικού Καμίνη ή να έχουμε τον Κασιδιάρη καβαλάρη.
Αλλά τυφλωμένος από το μίσος του για την παράταξη και τον Σαμαρά ο κ. Κακλαμάνης κάνει το ένα λάθος πίσω από το άλλο.
Μάλιστα είπε ότι του έδωσαν πολιτικά ανταλλάγματα προκειμένου να μην κατέβει στις εκλογές. «Μου δόθηκαν πολιτικά ανταλλάγματα. Μου δόθηκαν υπουργεία. Μετά τις ευρωεκλογές θα γίνει ανασχηματισμός. Απάντησα όχι. Θέλεις να γίνεις πρόεδρος στις κοινοβουλευτικές επιτροπές; Είπα όχι. Εκείνη την ημέρα ένιωσα ότι άφησα πίσω μου το 50% της ιδεολογίας μου. Πυρήνας της ιδεολογίας της δικής μου ήταν η προστασία της ιδιοκτησίας. Όχι η μη φορολόγηση αλλά όχι η δήμευση της ακίνητης περιουσίας». Συγκινηθήκαμε Νικήτα. Θυμηθήκαμε ότι όλη σου η πολιτική καριέρα στηρίζεται στην αξιοκρατία κι όχι σε συμβιβασμούς και «πάρε δώσε».
Είπε επίσης ούτε λίγο ούτε πολύ ότι ο Σαμαράς πρέπει να ονομάσει τη ΝΔ… Νέα Πολιτική Άνοιξη» αφού είναι «πιο έντιμο από τη Νέα Ελλάδα».
Μιλά για εντιμότητα ο Νικήτας ή μήπως ξεχνά ότι ήταν και ο ίδιος στην Πολιτική Άνοιξη;
Για την περιφέρεια είπε: «δεν έχω αποφασίσει ακόμα αλλά λέω τα καλά λόγια που όφειλα να πω για την συνεργασία μου με τον Γιάννη Σγουρό». Να και η αβάντα στον εκλεκτό των συμφερόντων. Ούτε μια καλή κουβέντα για έναν νέο και άφθαρτο άνθρωπο όπως ο Κουμουτσάκος.
Αν υπάρχει υποψήφιος στο ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ που να έχει τις ίδιες απόψεις με μένα για την Ευρώπη δεν θα έχω πρόβλημα να ψηφίσω ΝΔ. Αν δεν υπάρχει δηλαδή μπορεί να ψηφίσει και... Ελιά ή Ποτάμι; Είπε και άλλα όπως:
•Αριστερά δεν ψηφίζω!
•- Είναι πολύ νωρίς για να πω αν θα είμαι υποψήφιος στις επόμενες εθνικές εκλογές
•- Έχω κληθεί να συμμετάσχω στα σχηματα που δημιουργούνται στον κεντροδεξιό χώρο ενόψει βουλευτικών εκλογών
•- Σαμαράς και Βενιζέλος εφήυραν την διπλή υποψηφιότητα στο Δήμο της Αθήνας για να στηρίξουν τον Καμίνη
•- Έκαναν συμφωνία Σαμαράς και Βενιζέλος
•- Η ΝΔ συμφώνησε να χαρίσει στο ΠΑΣΟΚ την Περιφέρεια και τον Δήμο
•Για τις βουλευτικές:
•- Δημιουργείται το κλίμα μέσα στο οποίο θα πάμε σε εθνικές εκλογές. Το απώτερο θα είναι τον Φεβρουάριο
•- Ο ΣΥΡΙΖΑ μου δίνει την εικόνα ότι δεν θέλει να κυβερνήση. Κάθε εβδομάδα δημιουργούν ένα θέμα και σταματούν κάποιους ψηφοφόρους που είχαν αποφασίσει να τους ψηφίσουν
•- Δε νομίζω ότι τα δυο κόμματα θα είναι τσίμα - τσίμα
•- Εκεί επιμένω στην έκπληξη. Αν περάσει ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα είναι μόνο δυο μονάδες, αλλά δεν αποκλείω και τη ΝΔ
•- Ποτέ δεν φτάσαμε 10 ημέρες πριν τις εκλογές που να μην προσπαθούν οι δυο αντίπαλοι να πολώσουν το κλίμα
•- Σήμερα ο κ. Σαμαράς είπε παραδέχομαι ότι όλα όσα σας έχω πει μέχρι στιγμής είναι η ευημερία των αριθμών αλλά χωρίς να έχει υπάρξει η ευημερία των αριθμών δεν θα μπορούσε να υπάρξει η ευημερία των ανθρώπων
•- Γιατί δεν παραιτήθηκε από βουλευτής:
•Εγώ ήξερα τι πολεμική θα υποστώ κατεβαίνοντας ανεξάρτητος, από τον κομματικό και τον κυβερνητικό μηχανισμό. Πρώτον ήξερα ότι θα έρθουν νομοσχέδια για θέματα που αφορούν την αυτοδιοίκηση. Ήξερα ότι θα έρθει νομοσχέδιο για την ασφάλεια της Αθήνας. Νομοσχέδιο για τα χρέη των καταστημάτων και ήθελα να είμαι παρών. Ήταν το αμυντικό μου όπλο να είμαι βουλευτής και να στέλνω από την Βουλή τα μηνύματά μου.
Όπως είπαμε και στην αρχή ο κ. Κακλαμάνης εκτίθεται. Θα μπορούσε να σώσει την αξιοπρέπειά του όταν τον καλούσαν όλοι να παραιτηθεί και να μην κατέβει υποψήφιος. Τώρα θα ηττηθεί πανηγυρικά.

Antinews.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου