ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

Αναστασία Γιόρτσιου: Η Θεσσαλονικιά δημοσιογράφος που αργά η γρήγορα θα μας έρθει στα Αθηναϊκά πάνελ


 Όνομα : Αναστασία
Επίθετο: Γιόρτσιου
Ζώδιο : Καρκίνος
Πρώτη εμφάνιση :


Στην εκπομπή ΛΙΩΜΕΝΟ ΠΑΓΩΤΟ ως παρουσιάστρια
Σπουδές : ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ & ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑ στο ΑΤΕΙΘ
Ενδιαφέροντα : Κολύμπι, ρακετούλες στην παραλία,(γενικά είμαι παιδί της θάλασσας) τένις, ταξιδάκια, ατέλειωτες βόλτες στην αγορά! Επίσης, μ΄αρέσει να.....
πειράζω τον κόσμο όταν κάνω ρεπορτάζ!
Στόχος – Φιλοδοξίες : Να κάνω όσο καλύτερα μπορώ αυτό που αγαπώ και φυσικά να καταξιωθώ στη δουλειά μου
Και τώρα : Τώρα άστα! Μία λέξη θα πω..ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ!! (Υ.Γ. παράκλιση στους στους καθηγητές μου αν βλέπουν τώρα τη συνέντευξη, ''ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΠΙΟΙΚΕΙΣ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ)!!!
Στιγμή αδυναμίας : Σιγά να μην στην πω!!
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Δεσμευμένη? Δεν μ αρέσει αυτή η λέξη..Ελεύθερη πάντα!!
Υπάρχει σήμερα φλερτ: πάντα υπάρχει, το παιχνίδι όμως αλλάζει
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Χμμ, καλοκαίρι στη θάλασσα
Το ιδανικό αρσενικό : γουστάρω αλήτες που φέρονται σαν κύριοι
Αγαπημένη ταινία : σχεδόν όλες της Disney
Στέκι : η Τσιμισκή , θα με βρεις να περπατώ εκεί όλη μέρα!
Αξεσουάρ : λατρεύω να αλλάζω συνέχεια θήκες στο κινητό μου
Ταξίδι : Σαντορίνη, πολύ πιθανό να με βρει εκέι το καλοκαίρι
Καλή συνήθεια : το χαμόγελο
Κακή συνήθεια : έχω αναλυτική σκέψη
Facebook name : anastasia giortsiou















Περισσότερες φωτογραφίες ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου