ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

Λαμπρινή Μπράμη: Η όμορφη Ελληνίδα δημοσιογράφος που κάνει καριέρα στο Κατάρ !


Όνομα: Λαμπρινή
Επίθετο: Μπράμη
Ζώδιο:Υδροχόος με ωροσκόπιο Σκορπιό
Πρώτη εμφάνιση:Πρώτη φορά εμφανίστηκα στη Χριστίνα Λαμπρή στο souper star


στα πλαίσια της πρακτικής μου άσκησης
Σπουδές:ΤΕΙ Αθηνών στο τμήμα ιατρικών και βιολογικών εργαστηρίων. Σχολή Δημοσιογραφίας New Media Studies του Σταμάτη Μαλέλη
Ενδιαφέροντα: Λατρεύω να προσέχω αδέσποτα ζωάκια και να περνάω πολλές ώρες και με τα δικά μου τετράποδα παιδάκια . Επίσης μου αρέσουν πολύ τα ταξίδια και φροντίζω να βρίσκω ελεύθερο χρόνο γι αυτά
Στόχος-Φιλοδοξίες:Ένας από τους στόχους που θέλω να πετύχω είναι να υλοποιήσω σύντομα μια ιδέα που επεξεργασία εδώ και αρκετό καιρό που έχει να κάνει με την προσφορά βοήθειας σε ηλικιωμένους ανύπαντρες μητέρες και αδέσποτων. Επόμενος στόχος είναι να γίνω πολύ καλύτερη στη δουλειά μου που κάνω τον τελευταίο χρόνο στο Κατάρ που έχει να κάνει με το αθλητικό ρεπορτάζ και να ολοκληρώσω επιτέλους τα Ισπανικά μου.
Και τώρα:Αυτή τη περίοδο είμαι σε άδεια μιας και διανύω τον πέμπτο μήνα της εγκυμοσύνης μου και προτεραιότητα έχει να πάει πολύ καλά αυτό μιας και είχα κάποια προβληματάκι.
Στιγμή αδυναμίας:Γενικά είμαι πολύ δυνατός χαρακτήρας και κυριολεκτικά δύσκολα "μασάω".Έχω την ικανότητα να μπλοκάρω κάθε τι πάει να με "ρίξει" μέχρι τη στιγμή που μπαίνω σπίτι και τα τετράποδα παιδάκια μου κουνάνε την ουρίτσα τους.Το μονο (μέχρι σήμερα) που μπορεί να με κάνει να λυγίσω είναι να δω τα τετράποδα παιδάκια μου αδιάθετα η να μου τα πειράξει κάποιος.


Ελεύθερη δεσμευμένη : Είμαι σε σχέση , δηλώνω ερωτευμένη φουλ με τον άνθρωπο μου και τα όνειρά μας.
Υπάρχει σήμερα φλέρτ: Αν υπάρχει σήμερα φλέρτ; Στην Ελλάδα πιστεύω πως όχι,έχει χαθεί αυτή η μαγεία και από τις δύο πλευρές....Οι άντρες στήνονται σαν να κάνουν πασαρέλα και περιμένουν πότε η γυναίκα θα πάει να τους μιλήσει και η γυναίκα αντίστοιχα κρατάει ποτό, σουφρώνει χείλη, σηκώνει πλάτη, τουρλώνει ποπό κοιτάει "αφηρημένη και αυτό ήταν...... Αντίστοιχα στο εξωτερικό θεωρώ πως ναι υπάρχει φλέρτ και μάλιστα πολύ όμορφο και ευγενικό. Δεν έχει χαθεί ακόμα ο ρόλος των δύο φύλων....
Καλύτερο φλέρτ: Το καλύτερο φλέρτ είναι αυτό που μου κάνει με ένα βλέμμα του σχεδόν καθημερινά ο σύντροφός μου.
Ιδανικό αρσενικό:Μου αρέσουν πολύ οι μπρουταλ άντρες, αυτοί που μιλάνε λίγο και κάνουν τα πάντα για μια γυναίκα.
Αγαπημένη ταινία:Μια ταινία που λατρεύω και όσες φορές και να τη δω κλαίω το ίδιο είναι το "Ημερολόγιο".
Στέκι:Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο αγαπημένο στέκι, δίνω περισσότερη βάση στην παρέα....Με ενδιαφέρει να είμαι με άτομα που αγαπώ και όπου να ναι.
Αξεσουάρ: Φυσικά τσάντα-παπούτσια. Δεν αναλύω το γιατί, επειδή πολύ απλά είμαι γυναίκα (χαχαχαχαχαχαχαχα)
Καλή συνήθειά: Να ακούω με πολύ προσοχή τον άνθρωπο που έχω απέναντι μου
Κακή συνήθεια: έχω παρά πολλές κακές συνήθειες μια από αυτές που σπάει και τα νεύρα στους γύρω μου είναι  το να μασάω τη τσίχλα πολύ δυνατά και να κάνω και εσωτερικές σπαστικές φούσκες.



Facebook name:Labrini Brami
Twitter:Labrini Brami
Google+:Labrini Brami























nyxtobaths.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου