ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

Τι πρέπει να κάνουν οι γυναίκες κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ

Τι κάνουν οι γυναίκες στο Μουντιάλ; Ιδού κάποιες «εξαιρετικά σημαντικές συμβουλές και συστάσεις που θα πρέπει να

γίνουν σε συζύγους, φίλες, μητέρες, αδελφές, κόρες, κ.λπ. και θα πρέπει να ανακοινώνονται πριν από το Παγκόσμιο Κύπελλο» σύμφωνα με έναν οπαδό της στρογγυλής θεάς….



«1. Από 12 Ιουνίου έως 13 Ιουλίου 2014, θα πρέπει να διαβάζετε τα αθλητικά στις εφημερίδες, έτσι ώστε να γνωρίζετε τι συμβαίνει όσον αφορά το Παγκόσμιο Κύπελλο και να μπορείτε να συμμετέχετε σε συζητήσεις. Αν δεν το κάνετε, είτε θα σας κοιτάνε λοξά είτε θα σας αγνοούν εντελώς. ΜΗΝ διαμαρτύρεστε αν δεν σας δίνουν καμία προσοχή.

2. Κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου, η τηλεόραση είναι δική μου, ανά πάσα στιγμή, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κοιτάξεις έστω το τηλεχειριστήριο, θα χάσεις (τα μάτια σου).

3. Εάν χρειαστεί να περάσεις μπροστά από την τηλεόραση κατά τη διάρκεια ενός παιχνιδιού, δεν με πειράζει, εφ ‘όσον το κάνεις μπουσουλώντας και χωρίς να αποσπάς την προσοχή μου. Αν αποφασίσεις να σταθείς γυμνή μπροστά στην τηλεόραση σιγουρέψου ότι έχεις ρούχα να φορέσεις μετά γιατί αν πιάσει κανένα κρύο δεν θα έχω το χρόνο να σε πάω στο γιατρό ή να σε φροντίζω κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου.

4. Κατά τη διάρκεια των παιχνιδιών θα είμαι τυφλός, κουφός και μουγκός, εκτός και εάν ζητήσω να μου ξαναγεμίσεις το ποτήρι μου ή να φάω κάτι. Μάλλον τρελάθηκες αν νομίζεις ότι θα σε ακούσω, θα ανοίξω την πόρτα, θα απαντώ στο τηλέφωνο ή θα μαζεύω το παιδί που μόλις έπεσε από το δεύτερο όροφο.... Δεν πρόκειται να συμβεί.

5. Θα ήταν καλή ιδέα να έχεις τουλάχιστον 2 εξάδες στο ψυγείο ανά πάσα στιγμή, καθώς και πολλά πράγματα για να τσιμπάμε και σε παρακαλώ μην κάνεις γκριμάτσες στους φίλους μου όταν έρχονται να παρακολουθήσουν αγώνες. Σε αντάλλαγμα, σου επιτρέπω να βλέπεις τηλεόραση κάποιες ώρες, εκτός και εάν επαναλάβει ένα καλό παιχνίδι που έχασα κατά τη διάρκεια της ημέρας.

6. ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ! Αν δεις ότι έχω συγχυστεί επειδή χάνει η ομάδα μου, μην αρχίσεις τα «έλα μωρέ, ένα παιχνίδι είναι», ή «μην ανησυχείς, θα κερδίσουν την επόμενη φορά». Αν πεις κάτι τέτοιο, θα με κάνεις μόνο να θυμώσω περισσότερο και να σε αγαπώ λιγότερο. Θυμήσου, δεν πρόκειται ποτέ να μάθεις περισσότερα για το ποδόσφαιρο από μένα και έτσι οι «εκφράσεις παρηγοριάς» θα οδηγήσουν μόνο σε χωρισμό ή διαζύγιο.

7. Είσαι ευπρόσδεκτη να καθίσεις μαζί μου για να παρακολουθήσεις ένα παιχνίδι και μπορείς να μου μιλάς κατά τη διάρκεια του ημιχρόνου, αλλά μόνο στις διαφημίσεις και μόνο αν το σκορ με ικανοποιεί. Παρακαλώ σημείωσε, «ένα» παιχνίδι, γιατί το Μουντιάλ δεν είναι μια ωραία δικαιολογία «για να περνάμε χρόνο μαζί».

8. Οι επαναλήψεις των γκολ είναι πολύ σημαντικές. Δεν με νοιάζει αν τα έχω δει ή δεν τα έχω δει, θέλω να τα ξαναδώ. Πολλές φορές.

9. Πες στις φίλες σου να μην κάνουν παιδικά πάρτι ή οτιδήποτε άλλο απαιτεί την παρουσία μου γιατί: ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΩ.

10. Αν όμως ένας φίλος μας προσκαλέσει στο σπίτι του την Κυριακή για να παρακολουθήσουμε ένα παιχνίδι, θα πάμε αμέσως.

11. Οι καθημερινές εκπομπές για το Παγκόσμιο Κύπελλο στην τηλεόραση κάθε βράδυ είναι εξίσου σημαντικές με τα παιχνίδια. Μην σκεφτείς καν «αυτό το είδατε, γιατί δεν αλλάζετε κανάλι;» Η απάντηση θα είναι: «ανατρέξτε στο άρθρο 2 αυτής της λίστας».

12. Και τέλος, καλύτερα να μην ακούω εκφράσεις του στυλ «Δόξα τω Θεώ που το Παγκόσμιο Κύπελλο είναι μόνο κάθε 4 χρόνια». Δεν συγκινούμαι, γιατί μετά από αυτό έρχονται τα Πρέμιερ Λιγκ, Τσάμπιονς Λιγκ, Πρωτάθλημα Ιταλίας, Ισπανική Λίγκα, κλπ.

Ευχαριστώ για τη συνεργασία». 

Antinews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου