ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

Ιλιάδα Λαλέα: Θηλυκό με όλη την σημασία της λέξης γνώρισε την .....

  Όνομα : Ιλιάδα
Επίθετο: Λαλέα
Ζώδιο : Κριός
Πρώτη εμφάνιση : Θυμάμαι, ήμουν 9 χρονών όταν χόρεψα για πρώτη φορά σε παράσταση στο κάστρο με 2.000 κόσμο .....
Η αλήθεια είναι ότι αυτό δεν με άγχωσε καθόλου!
Σπουδές : Προσχολικής Αγωγής Δραστηριοτήτων Δημιουργίας και Έκφρασης! (Παιδαγωγός)
Στόχος – Φιλοδοξίες : Ένα από τα πιο....
σημαντικά πράγματα στη ζωή μας είναι να βάζουμε στόχους. Αυτό που σπούδασα και τελείωσα ως Παιδαγωγός πια το αγαπώ! Είναι πολύ σημαντικό να αγαπάμε αυτό που πάμε να κάνουμε ή τουλάχιστον να μας αρέσει.
Και τώρα : Τώρα βρίσκομαι στο στάδιο "εξερεύνησης" χαχαχα Εκτός από αυτό, χρησιμοποιώ το "μόντελινγκ" σαν χόμπι αυτό το διάστημα! Μάλιστα πρόσφατα είχα μία πρόταση... να εκπροσωπήσω την Ελλάδα σε παγκόσμιο διαγωνισμό "ομορφιάς" σε εξωτερικό... Επίσης, λατρεύω τον χορό...από μικρή χόρευα και σε ηλικία 10 ετών άρχιζα και έβγαζα χορογραφίες μόνη μου!! χαχα και σε ηλικία 8 χρονών ξεκίνησα τους παραδοσιακούς χορούς.... έχω παρακολουθήσει 13 χρόνια !!! μετά έκανα μαθήματα σε (oriental και Hip Hop)!!!
Στιγμή αδυναμίας : Η μόνη αδυναμία που έχω είναι στα γλυκά. Τρώω σχεδόν κάθε μέρα γλυκά και τώρα που είναι καλοκαιράκι "τσακίζω" τα παγωτά. Η αγαπημένη μου γεύση είναι η Στρατσιατέλα!
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Δεσμευμένη!
Υπάρχει σήμερα φλερτ: Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν καθημερινά τα φλερτ! χαχαχα Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: χαχαχα τι μου θύμησες τώρα! θυμάμαι το πρώτο μου φλερτ....το αγόρι μου τότε μου είχε φέρει μονόπετρο!
Το ιδανικό αρσενικό : Αυθόρμητος, Ειλικρινής, Παρορμητικός, Γλυκός, Ρομαντικός.. Αυτόν που δεν κολλάει πουθενά, δεν μετανιώνει για τίποτα "Το γνήσιο αρσενικό." !!!
Αγαπημένη ταινία : Pirates of the Caribbean (όσες φορές βλέπω και τις 5 ταινίες δεν τις βαριέμαι ποτέ... αγαπώ Captain Jack Sparrow-Johnny Depp!
Στέκι : Δεν υπάρχει συγκεκριμένο στέκι... Όταν υπάρχει καλή παρέα πηγαίνεις παντού!!!
Αξεσουάρ : Ψηλοτάκουνες γόβες: Το απόλυτο γυναικείο αξεσουάρ! Το αντικείμενο του πόθου!!! «Δώσε σε ένα κορίτσι τα σωστά παπούτσια, και μπορεί να κατακτήσει τον κόσμο», έλεγε η Marilyn Monroe, και δεν είχε άδικο!
Ταξίδι : Ταξίδια θέλεις να πεις....χαχα Λατρεύω τα ταξίδια...... Θέλω να ταξιδέψω παντού ειδικά στους αγαπημένους προορισμούς όπως είναι Καραϊβική, Μπαχάμες, Σευχέλλες, Oahu, Hawaii, Kauai, Hawaii, Maldives, Indian Ocean ...... Εξωτικά Ταξίδια σε εξωτικά πανέμορφα νησιά!!!
Καλή συνήθεια : Βάζω προτεραιότητες και στόχους στην ζωή μου! Αυτά μου έχουν γίνει πλέον "καλές συνήθειες"...αυτό είναι πολύ σημαντικό!!!
Κακή συνήθεια : Πολλές φορές γίνομαι παρορμητική.
Facebook name : Ιλιάδα Λαλ Twitter
Instagram: Ιλιαδα - @iliada21 Instagram Profile
































nyxtobaths.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου