ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Αναστασία Γιουσέφ: Ένας άγγελος μεταμορφωμένος σε σέξι χορεύτρια.


Όνομα : Αναστασία
Επίθετο: Γιουσέφ
Ζώδιο : Λέων
Πρώτη εμφάνιση : Χόρεψα σε ένα μικρό μαγαζί



στην γειτονία μου μέχρι που ξεκίνησα επαγγελματικά.
Σπουδές : Οικονομία και Διοίκηση Επιχειρήσεων. Lower και στα Αγγλικά
Ενδιαφέροντα : Χορός, γυμναστήριο, σκι και παραλία.
Στόχος – Φιλοδοξίες : Θα ήθελα να ασχοληθώ με τον καλλιτεχνικό χώρο και σε άλλους κλάδους πέρα του χορού και γενικά μια καλή ποιότητα ζωής.
Και τώρα : Λατρεύω αυτό που κάνω και είμαι ευτυχισμένη.
Στιγμή αδυναμίας : Δεν φανερώνω τις αδυναμίες μου
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :....
Δεσμευμένη
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Προσωπικά ζητήματα συζήτηση κομμένη χαχαχα
Το ιδανικό αρσενικό : Να ξέρει να φέρετε σε μια γυναίκα, να έχει χιούμορ αλλά εκεί που πρέπει να είναι σοβαρός, να υπάρχει επικοινωνία, και πάνω απ΄όλα αληθινό αίσθημα.
Αγαπημένη ταινία : Το λουλούδι της ερήμου.
Στέκι : Δεν έχω
Αξεσουάρ : Γενικά μου αρέσουν τα αξεσουάρ αρκεί να ταιριάζουν με το στυλ
Ταξίδι : Ντουμπάι, Ταϊλάνδη, Γαλλία, Ιταλία, Τουρκία, Ρουμανία, Ολλανδία.
Καλή συνήθεια : Καλοπροαίρετη πάντα με το χαμόγελο χωρίς να έχω κακία για τους ανθρώπους.
Κακή συνήθεια : Καπνίζω πολυ και όταν θυμώνω καλύτερα να φύγουν όλοι μακριά μου χαχαχα
Facebook name : anastasia bouklitsa & anastasia giousef











Περισσότερες φωτογραφίες ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου