ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

ΒΟΜΒΑ από την Τζένη Χειλουδάκη! Είχα ερωτική σχέση με την Κάρλα Μπρούνι! Ετοιμάζει μηνύσεις ο Σαρκοζί; (βίντεο)

tzeni
Σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης στην εκπομπή Η Γερμανού Ξανάρχεται, η Τζένη Χειλουδάκη προχώρησε, μεταξύ άλλων, και σε μια αποκάλυψη, που άφησε άφωνη την παρουσιάστρια.

Με αφορμή την ερώτηση της Ναταλίας Γερμανού για το αν το πρώην μοντέλο έχει δεχτεί το φλερτ από γυναίκες, εκείνη απάντησε «Μου έχει τύχει χιλιάδες φορές και έχω υπάρξει στο κρεβάτι με θηλυκά και μου αρέσει πάρα πολύ. Στην Ρώμη, όταν ήμουν, είχα δεσμό με ένα πάρα πολύ γνωστό μοντέλο. Ήμασταν μαζί. Μου αρέσει η γυναίκα, την αγαπώ» και πρόσθεσε αποκαλύπτοντας «Η Κάρλα Μπρούνι είναι».
Η Ναταλία Γερμανού δεν μπόρεσε να κρύψει την έκπληξή της για τα όσα υποστήριξε η Τζένη Χειλουδάκη και ανέφερε με χιούμορ τις… ενδεχόμενες μηνύσεις που μπορεί να προκύψουν από τον νυν σύζυγο της Γαλλίδας, Νικολά Σαρκοζί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου