ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Εβίτα: Γνώρισε την όμορφη Θεσσαλονικιά τραγουδίστρια (φωτογραφίες και ΒΙΝΤΕΟ)!!!

Όνομα : Εβίτα
Ζώδιο : Αιγόκερος
Πρώτη εμφάνιση : ΑΣΤΕΡΙΑ live με Ζαφείρη Μελά και Σταύρο Φωτιάδη
Σπουδές :



Α.Π.Θ τμήμα φυσικής και μουσικές σπουδές - Πιάνο (Πτυχία Αρμονίας και Αντίστιξης) Ενδιαφέροντα : Καθηγήτρια χορού στην Θεσσαλονίκη
Στόχος - Φιλοδοξίες :Μια....
σταθερή και ανοδική πορεία στο Ελληνικό λαϊκό τραγούδι
Και τώρα : Μόλις ολοκλήρωσα τις εμφανίσεις μου στα MAMOUNIA live όπου και εμφανιζόμουν τα τελευταία δυόμιση χρόνια. Τώρα κάνω live σε μαγαζιά εντός και εκτός Θεσσαλονίκης
Στιγμή αδυναμίας : Τη στιγμή που ήμουν μπροστά στην γέννα των 2 υπέροχων ανηψιών μου
Ελεύθερη - Δεσμευμένη : Ελεύθερη
Υπάρχει σήμερα φλερτ: Ναι φυσικά και υπάρχει
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Η φράση ''ΚΑΛΗΜΕΡΑ'' που είχε ζωγραφίσει ένα αγόρι στο δρόμο ακριβός κάτω από το μπαλκόνι μου !
Το ιδανικό αρσενικό : Ευγενικός, έξυπνος, με χιούμορ και να κρατάει τον λόγο του.
Αγαπημένη ταινία : SCENT OF A WOMAN (Άρωμα Γυναίκας)
Αξεσουάρ : Δεν αποχωρίζομαι ποτέ τις ψηλοτάκουνες γόβες μου
Στέκι : Δεν έχω κάτι συγκεκριμένο
Ταξίδι : Ρώμη και γενικά μου αρέσουν πολύ τα ταξίδια !
Καλή συνήθεια : Μαγειρική
Κακή συνήθεια : Πολύ κακή θα έλεγα το κάπνισμα
Facebook name :Evi Evita
Twitter :_Evi_Evita
Google+ :ΕVITΑ








Δείτε το VIDEO:






nyxtobaths.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου