Το όνειρο χιλιάδων φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού για τη δημιουργία πίστας αγώνων ταχύτητας στην Ελλάδα ανοίγει και πάλι.
Αυτή τη φορά, τη συζήτηση για μία ειδικά διαμορφωμένη πίστα στη Δραπετσώνα που θα ενταχθεί στον χάρτη της Formula 1 επαναφέρει ο Μπέρνι Έκλστοουν.
Με την κατοχύρωση των πνευματικών δικαιωμάτων του «Μεσογειακού Γκραν Πρι Formula 1» στις 30 Μαΐου, το όνειρο ίσως να είναι πιο κοντά. «Οι Έλληνες θέλουν τη Formula 1 στην πατρίδα τους και ήδη με έχουν ενημερώσει ότι επιθυμούν να συναντήσω τον πρωθυπουργό της χώρας», δήλωσε ο επικεφαλής της Formula 1 σε συνέντευξή του στο CNN. «Πρέπει να δούμε αν υπάρχουν χρήματα», πρόσθεσε.
Σύμφωνα με το CNN, το συνολικό κόστος της κατασκευής μίας πίστας Formula 1 και της άδειας συμμετοχής στο πρωτάθλημα, που συνήθως διαρκεί για δέκα χρόνια, ανέρχεται περίπου στο 1 δισ. δολάρια, και, όπως σημειώνεται στο ρεπορτάζ, θα ήταν δύσκολο για την εκάστοτε κυβέρνηση να δικαιολογήσει μία τόσο μεγάλη επένδυση εν μέσω κρίσης, αν και θα ήταν πιθανό να αναλάβουν εξ ολοκλήρου τα έξοδα αυτά ιδιώτες επενδυτές.
Ήδη, από το 2016 στο πρόγραμμα της Formula 1 μπαίνει για πρώτη φορά το Αζερμπαϊτζάν, με τη νέα πίστα του Μπακού, ενώ ένα χρόνο νωρίτερα επιστρέφει, μετά από απουσία 23 ετών, το ράλι του Μεξικό – μήπως έρχεται και η σειρά της Ελλάδας..
Αυτή τη φορά, τη συζήτηση για μία ειδικά διαμορφωμένη πίστα στη Δραπετσώνα που θα ενταχθεί στον χάρτη της Formula 1 επαναφέρει ο Μπέρνι Έκλστοουν.
Με την κατοχύρωση των πνευματικών δικαιωμάτων του «Μεσογειακού Γκραν Πρι Formula 1» στις 30 Μαΐου, το όνειρο ίσως να είναι πιο κοντά. «Οι Έλληνες θέλουν τη Formula 1 στην πατρίδα τους και ήδη με έχουν ενημερώσει ότι επιθυμούν να συναντήσω τον πρωθυπουργό της χώρας», δήλωσε ο επικεφαλής της Formula 1 σε συνέντευξή του στο CNN. «Πρέπει να δούμε αν υπάρχουν χρήματα», πρόσθεσε.
Σύμφωνα με το CNN, το συνολικό κόστος της κατασκευής μίας πίστας Formula 1 και της άδειας συμμετοχής στο πρωτάθλημα, που συνήθως διαρκεί για δέκα χρόνια, ανέρχεται περίπου στο 1 δισ. δολάρια, και, όπως σημειώνεται στο ρεπορτάζ, θα ήταν δύσκολο για την εκάστοτε κυβέρνηση να δικαιολογήσει μία τόσο μεγάλη επένδυση εν μέσω κρίσης, αν και θα ήταν πιθανό να αναλάβουν εξ ολοκλήρου τα έξοδα αυτά ιδιώτες επενδυτές.
Ήδη, από το 2016 στο πρόγραμμα της Formula 1 μπαίνει για πρώτη φορά το Αζερμπαϊτζάν, με τη νέα πίστα του Μπακού, ενώ ένα χρόνο νωρίτερα επιστρέφει, μετά από απουσία 23 ετών, το ράλι του Μεξικό – μήπως έρχεται και η σειρά της Ελλάδας..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου