Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Δεν αλλάζει τίποτα -Πρωταθλητές στη διαφθορά οι Ελληνες σε Τοπική Αυτοδιοίκηση, Υγεία και Δημόσιο


Τα στοιχεία που φέρνει στη δημοσιότητα η υπηρεσία «Διαφάνεια Τώρα!» της Διεθνούς Διαφάνειας-Ελλάδα, η οποία συμπλήρωσε ένα χρόνο λειτουργίας αποδεικνύουν
για ακόμα μία φορά πως στην Ελλάδα είμαστε πρωταθλητές στη διαφθορά σε τομείς όπως η Τοπική Αυτοδιοίκηση, η Υγεία και το Δημόσιο.

Μέσα σε ένα χρόνο η υπηρεσία δέχτηκε περισσότερες από 600 αναφορές πολιτών για περιστατικά διαφθοράς.
Οι βασικοί τομείς αλλά και οι κύριες υποθέσεις διαφθοράς
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση: 12% των καταγγελιών: αδιαφανείς διαδικασίες διαγωνισμών/προσλήψεων/ προμηθειών, χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών και ευνοιοκρατία, κακοδιαχείρηση
  • Υγεία: 11% των καταγγελιών: χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών, φακελάκι, φοροδιαφυγή
  • Δημόσιο: 9,50% των καταγγελιών: ευνοιοκρατία/μη αξιολόγηση/ελλιπής εποπτεία και μη απόδοση ευθυνών, αδιαφάνεια/μη παροχή πληροφοριών σε πολίτες, χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών
  • Εργασία: 9% των καταγγελιών: ανασφάλιστη εργασία/μη απόδοση ασφαλιστικών εισφορών, μη πληρωμή δεδουλευμένων, απόδοση παράνομων συντάξεων και επιδομάτων
  • Παιδεία: 8% των καταγγελιών: χρηματισμοί καθηγητών, ευνοιοκρατία/νεποτισμός, χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών
  • Εμπόριο: 6,7% των καταγγελιών: φοροδιαφυγή/μη έκδοση νόμιμων παραστατικών
Τα στατιστικά των καταγγελιών από το Σεπτέμβριο του 2013 μέχρι τον Αύγουστο του 2014
  • το 46% των ανθρώπων είχαν πέσει οι ίδιοι θύματα της διαφθοράς, ενώ το 39% είχαν γίνει μάρτυρες σε υπόθεση διαφθοράς
  • το 85% των αναφορών έγινε από μεμονωμένα άτομα/ιδιώτες
  • το 38% των υποθέσεων/ατόμων χρειάστηκε να λάβει βασική πληροφόρηση και να παραπεμφθεί σε άλλη Αρχή/υπηρεσία
  • το 24% των υποθέσεων/ατόμων έλαβε πληροφόρηση και καθοδήγηση για το πώς και πού να απευθύνει την καταγγελία του
  • το 49% των ατόμων που πήραν την πρωτοβουλία να απευθυνθούν στην Υπηρεσία για να καταγγείλουν ήταν άνδρες
  • το 21% των καταγγελιών σημειώθηκε στην περιοχή της Αττικής και το 12% στην περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίαςτο 59% των ανθρώπων προτίμησε το τηλέφωνο ως μέθοδο καταγγελίας, ενώ το 33% προχώρησε σε ηλεκτρονική αναφορά αποστέλλοντας e-mail.



iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου