Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Δεν αλλάζει τίποτα -Πρωταθλητές στη διαφθορά οι Ελληνες σε Τοπική Αυτοδιοίκηση, Υγεία και Δημόσιο


Τα στοιχεία που φέρνει στη δημοσιότητα η υπηρεσία «Διαφάνεια Τώρα!» της Διεθνούς Διαφάνειας-Ελλάδα, η οποία συμπλήρωσε ένα χρόνο λειτουργίας αποδεικνύουν
για ακόμα μία φορά πως στην Ελλάδα είμαστε πρωταθλητές στη διαφθορά σε τομείς όπως η Τοπική Αυτοδιοίκηση, η Υγεία και το Δημόσιο.

Μέσα σε ένα χρόνο η υπηρεσία δέχτηκε περισσότερες από 600 αναφορές πολιτών για περιστατικά διαφθοράς.
Οι βασικοί τομείς αλλά και οι κύριες υποθέσεις διαφθοράς
  • Τοπική Αυτοδιοίκηση: 12% των καταγγελιών: αδιαφανείς διαδικασίες διαγωνισμών/προσλήψεων/ προμηθειών, χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών και ευνοιοκρατία, κακοδιαχείρηση
  • Υγεία: 11% των καταγγελιών: χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών, φακελάκι, φοροδιαφυγή
  • Δημόσιο: 9,50% των καταγγελιών: ευνοιοκρατία/μη αξιολόγηση/ελλιπής εποπτεία και μη απόδοση ευθυνών, αδιαφάνεια/μη παροχή πληροφοριών σε πολίτες, χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών
  • Εργασία: 9% των καταγγελιών: ανασφάλιστη εργασία/μη απόδοση ασφαλιστικών εισφορών, μη πληρωμή δεδουλευμένων, απόδοση παράνομων συντάξεων και επιδομάτων
  • Παιδεία: 8% των καταγγελιών: χρηματισμοί καθηγητών, ευνοιοκρατία/νεποτισμός, χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών
  • Εμπόριο: 6,7% των καταγγελιών: φοροδιαφυγή/μη έκδοση νόμιμων παραστατικών
Τα στατιστικά των καταγγελιών από το Σεπτέμβριο του 2013 μέχρι τον Αύγουστο του 2014
  • το 46% των ανθρώπων είχαν πέσει οι ίδιοι θύματα της διαφθοράς, ενώ το 39% είχαν γίνει μάρτυρες σε υπόθεση διαφθοράς
  • το 85% των αναφορών έγινε από μεμονωμένα άτομα/ιδιώτες
  • το 38% των υποθέσεων/ατόμων χρειάστηκε να λάβει βασική πληροφόρηση και να παραπεμφθεί σε άλλη Αρχή/υπηρεσία
  • το 24% των υποθέσεων/ατόμων έλαβε πληροφόρηση και καθοδήγηση για το πώς και πού να απευθύνει την καταγγελία του
  • το 49% των ατόμων που πήραν την πρωτοβουλία να απευθυνθούν στην Υπηρεσία για να καταγγείλουν ήταν άνδρες
  • το 21% των καταγγελιών σημειώθηκε στην περιοχή της Αττικής και το 12% στην περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίαςτο 59% των ανθρώπων προτίμησε το τηλέφωνο ως μέθοδο καταγγελίας, ενώ το 33% προχώρησε σε ηλεκτρονική αναφορά αποστέλλοντας e-mail.



iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου