Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Είναι τα 60 τα νέα 20;

Αυτό δείχνει το νέο κύμα πρεσβείρων ομορφιάς που έχουν κλείσει προ πολλού τα 50..

Tη δεκαετία του 1990, η Lancome διέκοψε οριστικά την πολυετή συνεργασία της με τη 40χρονη τότε Ιζαμπέλα Ροσελίνι, επειδή ήταν «πολύ μεγάλη». Σήμερα,
δύσκολα θα βρεις εταιρεία καλλυντικών που να μην έχει προσαρμόσει την πολιτική της στις νέες επιταγές του κόσμου της ομορφιάς, που θέλουν τις γυναίκες να γίνονται ακόμα πιο ελκυστικές με το πέρασμα του χρόνου.

Στο βιβλίο της δημοσιογράφου Leah Hardy, Your Hormone Doctor παρατίθεται μία έρευνα των Ηνωμένων Εθνών, που περιμένει το μισό γυναικείο πληθυσμό της Γης, καλώς εχόντων των πραγμάτων, να είναι άνω των 50 σε μισό αιώνα από τώρα. Υπολογίζεται παράλληλα, πως οι γυναίκες αυτών των ηλικιών, αποφέρουν στη βιομηχανία των καλλυντικών περίπου δυόμισι δισεκατομμύρια σε πωλήσεις - το χρόνο. Πώς μπορείς λοιπόν να διαφημίζεις προϊόντα ομορφιάς που προορίζονται για γυναίκες κάποιας ηλικίας, με κορίτσια που μετά βίας έχουν κλείσει τα 20;

Στο βωμό αυτής της πραγματικότητας, από το 2006, τότε που η Diane Keaton και η Jane Fonda μπήκαν για πρώτη φορά στο team της L'Oréal, σε ηλικία 60 και 69 ετών αντιστοίχως, τα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία οι καλλιτεχνικοί διευθυντές των κολοσσών της ομορφιάς επιλέγουν τις νέες μούσες τους, ξεκίνησαν να αλλάζουν ριζικά.

«Πλέον, η αύρα είναι αυτή που έχει σημασία και όχι η ηλικία. Oι ώριμες γυναίκες που βλέπουμε σήμερα στις διαφημιστικές καμπάνιες, αποπνέουν την αυτοπεποίθηση εκείνη με την οποία μπορούν να ταυτιστούν γυναίκες κάθε γενιάς» λέει γνωστή αμερικανίδα δημοσιογράφος ομορφιάς.


Αυτό δείχνει άλλωστε και η θεαματική ανταπόκριση στην τελευταία διαφημιστική καμπάνια της L'Oréal με την Έλεν Μίρεν, μια σταρ που στα 69 της και λόγω του ατίθασου πνεύματός της εξακολουθεί να θεωρείται από πολλούς sex symbol: «είναι γνήσια, έξυπνη και γοητευτική, με ομορφιά που φαίνεται πως βελτιώνεται με το πέρασμα του χρόνου», «ήταν και θα είναι για πάντα έμπνευση» γράφουν τα σχόλια στα sites. Με τον ίδιο ενθουσιασμό υποδέχθηκαν οι γυναίκες την 68χρονη Σαρλότ Ραμπλιγνκ στη διαφημιστική καμπάνια της αλυσίδας καλλυντικών Nars, όπως και την Jessica Lange που φωτογραφήθηκε για τα προϊόντα ομορφιάς του Marc Jacobs.





Πράγματι, εν έτη 2014, το να διαφημίζεις αντιρυτιδικές κρέμες δίπλα σε αλαβάστρινες, νεανικές επιδερμίδες είναι τόσο ξεπερασμένο όσο και το να σχολιάζεις «το τρομαχτικά διαφορετικό» πρόσωπο της Ρενέ Ζελβέγκερ. Ο κόσμος της ομορφιάς επευφημεί τις ώριμες γυναίκες, εγκωμιάζει την ομορφιά τους, επαινεί τη γοητεία τους. Τα 60 είναι τα νέα 20. Η αψεγάδιαστη επιδερμίδα των 20χρονων του τότε συναγωνίζεται την ασυγκράτητη αυτοπεποίθηση των 60χρονων του σήμερα. Και από ό,τι φαίνεται, χάνει με διαφορά.


Παπαναστασίου Ευφροσύνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου