ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

Ποια είναι τα στηρίγματα της κεντροδεξιάς στη ζούγκλα των ΜΜΕ;

Τελικά λεφτά υπάρχουν. Αλλιώς δεν εξηγείται πώς στο χώρο των Μέσων Ενημέρωσης που έχει διαλυθεί από την κρίση, φτιάχνονται νέες εφημερίδες, κλείνονται «χρυσά» συμβόλαια και πέφτει τρελό χρήμα.



Μέσα σε ένα μήνα σχεδόν τρεις νέες εφημερίδες κρεμιούνται στα μανταλάκια. Την αρχή έκανε η Εξέλιξη του Ανδρουλιδάκη, το Σάββατο 1 Νοεμβρίου «κρεμάστηκε» η Επένδυση του Γ. Κουρτάκη και το άλλο Σάββατο εμφανίζεται η Αγορά του Νίκου Χατζηνικολάου. Είπαμε, λεφτά υπάρχουν, πολιτικές εξελίξεις υπάρχουν, εκλογές έρχονται, ε, δε θέλει και πολύ για κάποιους που μυρίστηκαν εξουσία και διαφημιστική πίτα.

Αλλά από την άλλη είναι απορίας άξιον πού βρίσκονται τόσα λεφτά. Γιατί απ’ ότι μαθαίνουμε έχει πέσει πολύ χρήμα, κυρίως στην πρωτοεμφανιζόμενη Επένδυση.

Δεκάδες δημοσιογράφοι έχουν προσληφθεί, πολλοί πήραν μεταγραφή από άλλες εφημερίδες με μισθούς 2.000 ευρώ και πάνω. Κλείστηκαν αρθρογράφοι καλοπληρωμένοι, επενδύθηκε χρήμα στο ντιζάιν και να ’σου η καινούργια πολιτικο-οικονομική εφημερίδα η οποία μοιάζει πολύ του παλιού Επενδυτή αλλά «κανιβαλίζει» επικίνδυνα την «αδερφούλα» του ομίλου, τα Παραπολιτικά. Σε τέτοιο σημείο που λέγεται ότι μάλλον η δεύτερη θα πάει άπατη κάποια στιγμή.

Όμως, η πιάτσα βοά για τα εκατομμύρια που πέφτουν στη νέα εφημερίδα και γενικώς για το τι επιδιώκει ένα ακόμη μέσο σε μια αγορά πεθαμένη. Προφανώς, η προοπτική πολιτικών ανατροπών και η πιθανή έλευση του ΣΥΡΙΖΑ να δημιουργεί ανάγκες για ξαναμοίρασμα της πίτας. Διαφημιστικής, πολιτικής και παραπολιτικής.

Το ποιος βάζει τα λεφτά είναι ένα θέμα που χρήζει έρευνας, όχι γιατί το κάνει. Γούστο και καπέλο του να ξοδεύει το χρήμα. Αλλά τι επιδιώκει και πώς αντιδρούν αφενός οι παραδοσιακοί νταβατζήδες της ενημέρωσης και αφετέρου τα κόμματα.

Την άλλη εβδομάδα έρχεται και η Αγορά του Χατζηνικολάου με αρθρογράφους όπως ο Θόδωρος Ρουσόπουλος και ο Στέλιος Κούλογλου αλλά και ο Νίκος Παπανδρέου και με στόχευση ασφαλώς… αντιμνημονιακή. Επικεφαλής του πολιτικού ρεπορτάζ ο Γιάννης Τριάντης, γνωστός αντιμνημονιακός κι αυτός θα έχει να αντιπαρατεθεί με τον επικεφαλής του πολιτικού ρεπορτάζ της Επένδυσης, τον εθνικό γαμπρό Ανδρέα Παπαδόπουλο.

Φαίνεται ότι και στον όμιλο Real υπάρχουν λεφτά, ασχέτως αν γενικά στην πιάτσα οι πληρωμές των εργαζόμενων γίνονται κάθε τρίτο μήνα.

Αλλά πέρα από την πλάκα, αυτό που συμβαίνει στα media δεν είναι απλά αντικείμενο δικαστικής έρευνας για το ποιοι ξεπλένουν χρήμα, αλλά και θέμα συζήτησης για τον πόλεμο που ανοίγει μεταξύ παλαιών και νέων εκδοτών. Θα σφαχτούν για την τελική επικράτηση, όχι τόσο για τα λεφτά που (δεν) υπάρχουν στη διαφήμιση. Αλλά για το ποιος θα μπει μπροστά στη νέα τάξη πολιτικών πραγμάτων που θα προκύψει τους επόμενους μήνες. Είτε είναι ο ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία είτε όχι. Άλλωστε όλοι αυτοί οι νεόκοποι εκδότες έχουν προσεγγίσει για τα καλά την Κουμουνδούρου και της πουλάνε ήδη «εκδούλευση».

Κι ένα ερώτημα για την κυβέρνηση, ειδικά όμως για τη ΝΔ. Τα δικά της όπλα που είναι; Με το Mega θα κάνει παιχνίδι ή με το Βήμα; Γιατί αυτοί θα την αδειάσουν την άλλη μέρα. Ποια είναι τα στηρίγματα της κεντροδεξιάς στη ζούγκλα των ΜΜΕ;

Αυτά να τα βλέπουν κάτι άσχετοι που πόνταραν σε κουτσά άλογα και τώρα τα άλογα «πετάνε» ενώ αυτοί κινδυνεύουν να βρεθούν στο πηγάδι.


Antinews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου