Οι Έλληνες εφοπλιστές πρωταγωνιστούν στη θαλάσσια διακίνηση του παγκόσμιου εμπορίου σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας έκθεσης της Lloyd's List
για τους 100 πιο ισχυρούς ανθρώπους της παγκόσμιας ναυτιλίας που δόθηκε πρόσφατα στη δημοσιότητα.
Στην φετινή έκδοση με τους 100 πιο ισχυρούς παράγοντες στην παγκόσμια ναυτιλία στις πρώτες τρεις θέσεις της λίστας περιλαμβάνονται ο πρόεδρος της Κίνας Σι Τσινπίνγκ, οι επικεφαλής της Maersk Nils, Andersen και Soren Skou, καθώς και ο OPEC.
Στη λίστα της έγκυρης ναυτιλιακής εφημερίδας βρίσκονται συνολικά 14 Έλληνες πλοιοκτήτες, μεταξύ των οποίων ορισμένα από τα πιο γνωστά «ονόματα» του εφοπλισμού της χώρας, όπως ο Γ. Αγγελικούσης, ο Π. Παππάς, η Αγγ. Φράγκου, ο Π. Λιβανός, ο Γ. Προκοπίου, ο πρόεδρος των Ελλήνων εφοπλιστών Θ. Βενιάμης, ο Κ. Κωνσταντακόπουλος και ο Ν. Τσάκος, ορισμένοι εκ των οποίων καταλαμβάνουν πολύ υψηλές θέσεις παρότι ανταγωνίζονται κολοσσούς όπως την πετρελαϊκή Aramco και την AP Moller-Maersk, τον μεγαλύτερο διαχειριστή κοντέινερ στον κόσμο, τις κρατικές εταιρείες της Κίνας όπως την Cosco αλλά και ξένους ισχυρούς εφοπλιστές, όπως ο Νορβηγός μεγιστάνας John Fredriksen. Υπολογίζεται πως οι Έλληνες εφοπλιστές με βάση τη χωρητικότητα ελέγχουν το 16,25% του παγκόσμιου στόλου και το 46,7% του ευρωπαϊκού, με την πλειονότητά του να αποτελείται από πλοία νέας ηλικίας και υψηλής τεχνολογίας. Ειδικότερα, όσον αφορά στην κατάταξη, μεταξύ των Ελλήνων πλοιοκτητών, την πρώτη θέση -και 4η της συνολικής κατάταξης- κατέλαβε ο κ. Γ. Αγγελικούσης, επικεφαλής της ASG.
Ο κ. Αγγελικούσης ανέβηκε μία θέση σε σχέση με πέρυσι, χάρη κυρίως στη συνεχιζόμενη επέκταση του στόλου του, καθώς και των πλοίων μεταφοράς LNG (υγροποιημένου φυσικού αερίου). Ακολουθεί ο κ. Π. Παππάς (11ος στην παγκόσμια κατάταξη), επικεφαλής της εισηγμένης Star Bulk Carriers, ο οποίος κατάφερε με τη συνεργασία και της Oaktree, να ελέγχει σήμερα τον μεγαλύτερο στόλο φορτηγών πλοίων, μεταξύ των εισηγμένων εταιρειών των ΗΠΑ, με συνολικά 139 πλοία. Στόχος σύμφωνα με τον ίδιο, είναι η ακόμα μεγαλύτερη ενίσχυση της εταιρείας με νέα πλοία. Στην τρίτη θέση μεταξύ των Ελλήνων πλοιοκτητών και 15η συνολικά, βρίσκεται η κ. Αγγ. Φράγκου, επικεφαλής του ομίλου εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών της Navios Group, η οποία συνέχισε και φέτος τη στρατηγική περαιτέρω επέκτασης και ενδυνάμωσης του στόλου της.
Στην αμέσως επόμενη θέση βρίσκεται ο κ. Γ. Οικονόμου, επικεφαλής της DryShips, εισηγμένης εταιρείας φορτηγών πλοίων ξηρού φορτίου. Ακολουθούν οι κ. Π. Λιβανός (21η θέση), Γ. Προκοπίου (25η θέση), Θ. Βενιάμης, (48η θέση), Κ. Κωνσταντακόπουλος (50ή θέση), Ν. Τσάκος (54η θέση), Βαγγ. Μαρινάκης (67η θέση), Σ. Παληός (81η θέση), Π. Γεωργιόπουλος (83η θέση), Γ. Πλατσιδάκης (86η θέση) και Δ. Μελισσανίδης (97η θέση).
Lloyd's list
Οι 40 πρώτοι στην παγκόσμια ναυτιλία
Xi Jinping, Πρόεδρος της Κίνας
Nils Andersen and Soren Skou: Διευθύνοντες σύμβουλοι AP Moller-Maersk,
Οι χώρες του ΟΠΕΚ
Γιάννης Αγγελικούσης, Ιδιοκτήτης Angelicoussis Shipping Group
Διεθνή επενδυτικά κεφάλαια (Other's People Money)
Οικογένεια Aponte, Ιδιοκτήτες Mediterranean Shipping Co...
Η συνέχεια ΕΔΩ
για τους 100 πιο ισχυρούς ανθρώπους της παγκόσμιας ναυτιλίας που δόθηκε πρόσφατα στη δημοσιότητα.
Στην φετινή έκδοση με τους 100 πιο ισχυρούς παράγοντες στην παγκόσμια ναυτιλία στις πρώτες τρεις θέσεις της λίστας περιλαμβάνονται ο πρόεδρος της Κίνας Σι Τσινπίνγκ, οι επικεφαλής της Maersk Nils, Andersen και Soren Skou, καθώς και ο OPEC.
Στη λίστα της έγκυρης ναυτιλιακής εφημερίδας βρίσκονται συνολικά 14 Έλληνες πλοιοκτήτες, μεταξύ των οποίων ορισμένα από τα πιο γνωστά «ονόματα» του εφοπλισμού της χώρας, όπως ο Γ. Αγγελικούσης, ο Π. Παππάς, η Αγγ. Φράγκου, ο Π. Λιβανός, ο Γ. Προκοπίου, ο πρόεδρος των Ελλήνων εφοπλιστών Θ. Βενιάμης, ο Κ. Κωνσταντακόπουλος και ο Ν. Τσάκος, ορισμένοι εκ των οποίων καταλαμβάνουν πολύ υψηλές θέσεις παρότι ανταγωνίζονται κολοσσούς όπως την πετρελαϊκή Aramco και την AP Moller-Maersk, τον μεγαλύτερο διαχειριστή κοντέινερ στον κόσμο, τις κρατικές εταιρείες της Κίνας όπως την Cosco αλλά και ξένους ισχυρούς εφοπλιστές, όπως ο Νορβηγός μεγιστάνας John Fredriksen. Υπολογίζεται πως οι Έλληνες εφοπλιστές με βάση τη χωρητικότητα ελέγχουν το 16,25% του παγκόσμιου στόλου και το 46,7% του ευρωπαϊκού, με την πλειονότητά του να αποτελείται από πλοία νέας ηλικίας και υψηλής τεχνολογίας. Ειδικότερα, όσον αφορά στην κατάταξη, μεταξύ των Ελλήνων πλοιοκτητών, την πρώτη θέση -και 4η της συνολικής κατάταξης- κατέλαβε ο κ. Γ. Αγγελικούσης, επικεφαλής της ASG.
Ο κ. Αγγελικούσης ανέβηκε μία θέση σε σχέση με πέρυσι, χάρη κυρίως στη συνεχιζόμενη επέκταση του στόλου του, καθώς και των πλοίων μεταφοράς LNG (υγροποιημένου φυσικού αερίου). Ακολουθεί ο κ. Π. Παππάς (11ος στην παγκόσμια κατάταξη), επικεφαλής της εισηγμένης Star Bulk Carriers, ο οποίος κατάφερε με τη συνεργασία και της Oaktree, να ελέγχει σήμερα τον μεγαλύτερο στόλο φορτηγών πλοίων, μεταξύ των εισηγμένων εταιρειών των ΗΠΑ, με συνολικά 139 πλοία. Στόχος σύμφωνα με τον ίδιο, είναι η ακόμα μεγαλύτερη ενίσχυση της εταιρείας με νέα πλοία. Στην τρίτη θέση μεταξύ των Ελλήνων πλοιοκτητών και 15η συνολικά, βρίσκεται η κ. Αγγ. Φράγκου, επικεφαλής του ομίλου εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών της Navios Group, η οποία συνέχισε και φέτος τη στρατηγική περαιτέρω επέκτασης και ενδυνάμωσης του στόλου της.
Στην αμέσως επόμενη θέση βρίσκεται ο κ. Γ. Οικονόμου, επικεφαλής της DryShips, εισηγμένης εταιρείας φορτηγών πλοίων ξηρού φορτίου. Ακολουθούν οι κ. Π. Λιβανός (21η θέση), Γ. Προκοπίου (25η θέση), Θ. Βενιάμης, (48η θέση), Κ. Κωνσταντακόπουλος (50ή θέση), Ν. Τσάκος (54η θέση), Βαγγ. Μαρινάκης (67η θέση), Σ. Παληός (81η θέση), Π. Γεωργιόπουλος (83η θέση), Γ. Πλατσιδάκης (86η θέση) και Δ. Μελισσανίδης (97η θέση).
Lloyd's list
Οι 40 πρώτοι στην παγκόσμια ναυτιλία
Xi Jinping, Πρόεδρος της Κίνας
Nils Andersen and Soren Skou: Διευθύνοντες σύμβουλοι AP Moller-Maersk,
Οι χώρες του ΟΠΕΚ
Γιάννης Αγγελικούσης, Ιδιοκτήτης Angelicoussis Shipping Group
Διεθνή επενδυτικά κεφάλαια (Other's People Money)
Οικογένεια Aponte, Ιδιοκτήτες Mediterranean Shipping Co...
Η συνέχεια ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου