Η παρουσιάστρια δήλωσε:«Από όλες τις προτάσεις που μου έγιναν η πιο δελεαστική ήταν αυτή με την Φαίη –πίστευα ότι θα είχαμε ιδιαίτερη χημεία. Αλλά εκεί δεν μου ζητήθηκε να αφήσω το Τηλεάστυ. Η πρώτη πρόταση από μεγάλο κανάλι ήρθε αμέσως μετά το γάμο μου, από τον Φώτη Σεργουλόπουλο και την Μαρία Μπακοδήμου που ήταν τότε στον Alpha. Μου είχαν ζητήσει να είμαι μαζί τους στην ομάδα του Σιγά μην κάτσω να σκάσω. Γι’ αυτό συνηθίζω να λέω ότι ο Αντώνης είναι το γούρι μου. Από τότε που γνωριστήκαμε μου πάνε όλα καλά κι αυτό εξηγείται γιατί είναι αισιόδοξος άνθρωπος και έχει θετική ενέργεια».
Ο σύζυγος της αποκάλυψε για το αν την συμβούλεψε να παραμείνει στο Τηλεάστυ ή να δοκιμάσει την τύχη της σε ένα μεγαλύτερο κανάλι: «Επειδή γνώριζα τις δυνατότητές της αυτό που τη συμβούλευα πάντα ήταν να έχει εμπιστοσύνη στις δυνάμεις της και να μην πάει σε ένα μεγάλο κανάλι έχοντας δεύτερο ρόλο σε μια εκπομπή. Να μη φοβηθεί δηλαδή να κάνει το μεγάλο άλμα, γιατί είχε μεγάλη τηλεοπτική εμπειρία και θα μπορούσε να αντεπεξέλθει ως παρουσιάστρια σε ό,τι της ζητούσαν» και όσο για το πως του φαίνεται στα «Καρντάσιανς», είπε:«Μου φαίνεται περιορισμένη. Την προτιμούσα στο Your Face Sounds Familiar, που ήταν πιο ελεύθερη, γι’ αυτό και σχεδόν κάθε Κυριακή ήμουν εκεί».