Τι ψήφισε το ελληνικό κοινό
To ελληνικό κοινό ψήφισε την ατάκα που έγινε για πάρα πολύ καιρό αγαπημένο σλόγκαν όλων των Ελλήνων.
Στο πλαίσιο των 25 χρόνων που διεξάγονται τα Ermis Awards, το κοινό κλήθηκε να ψηφίσει μέσω διαδικτύου την διαφήμιση που θα του μείνει για πάντα.
Υποψήφιες ήταν διαφημίσεις που βραβεύτηκαν κατά την περίοδο 1989-2013, και το κοινό ανέδειξε ως τη καλύτερη διαφήμιση της 25ετίας, τον «Κλεφτοκοτά» της Nova!
Ο «Κλεφτοκοτάς» υλοποιήθηκε το 2006 με την συνεργασία της διαφημιστικής εταιρείας JWT Spot και της εταιρείας παραγωγής ATHENS CENTRAL, σε σκηνοθεσία Γιώργου Λάνθιμου.
Η φράση «put the cot down... slowly» έγινε σλόγκαν, τίτλος σε πολυάριθμα άρθρα και ατάκα σε αρκετά στόματα…
To ελληνικό κοινό ψήφισε την ατάκα που έγινε για πάρα πολύ καιρό αγαπημένο σλόγκαν όλων των Ελλήνων.
Στο πλαίσιο των 25 χρόνων που διεξάγονται τα Ermis Awards, το κοινό κλήθηκε να ψηφίσει μέσω διαδικτύου την διαφήμιση που θα του μείνει για πάντα.
Υποψήφιες ήταν διαφημίσεις που βραβεύτηκαν κατά την περίοδο 1989-2013, και το κοινό ανέδειξε ως τη καλύτερη διαφήμιση της 25ετίας, τον «Κλεφτοκοτά» της Nova!
Ο «Κλεφτοκοτάς» υλοποιήθηκε το 2006 με την συνεργασία της διαφημιστικής εταιρείας JWT Spot και της εταιρείας παραγωγής ATHENS CENTRAL, σε σκηνοθεσία Γιώργου Λάνθιμου.
Η φράση «put the cot down... slowly» έγινε σλόγκαν, τίτλος σε πολυάριθμα άρθρα και ατάκα σε αρκετά στόματα…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου