Σε συμφωνία για την εξαγορά από τη Σκλαβενίτης πλειοψηφικού πακέτου της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Βερόπουλος, που σύμφωνα με πληροφορίες ανέρχεται στο
60%, φέρεται να κατέληξαν οι δύο πλευρές πριν από λίγες ημέρες, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της Καθημερινής που υπογγράφει η δημοσιογράφος Δήμητρα Μανιφάβα. Οι επίσημες ανακοινώσεις για τις λεπτομέρειες της συμφωνίας αναμένονται, σύμφωνα με έγκυρες πηγές, εντός των επόμενων δύο εβδομάδων.
Η συμφωνία είναι αποτέλεσμα διαπραγματεύσεων μεταξύ των δύο πλευρών και των πιστωτριών τραπεζών, διαπραγματεύσεις που ξεκίνησαν τον περασμένο Αύγουστο, όπως είχε αποκαλύψει τότε η «Καθημερινή». Εάν οι πληροφορίες επιβεβαιωθούν, τότε πλέον στο οργανωμένο λιανεμπόριο δημιουργείται ένας νέος «εθνικός πρωταθλητής» που θα συγκεντρώνει τζίρο κοντά στα δύο δισεκατομμύρια ευρώ, αλλάζοντας ριζικά τον χάρτη στον κλάδο και προκαλώντας αναταράξεις ειδικά στην περιφέρεια, όπου η Βερόπουλος έχει έντονη παρουσία σε αντίθεση με τη Σκλαβενίτης. Ηδη, σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», παρατηρείται έντονη κινητικότητα, καθώς διευθυντικά στελέχη πωλήσεων της Σκλαβενίτης επισκέπτονται τις τελευταίες ημέρες καταστήματα της Βερόπουλος, κυρίως στην επαρχία, προκειμένου να ενημερωθούν και να οργανώσουν τη μετάβαση στην επόμενη ημέρα.
Το πρώτο βήμα για να έρθουν οι εταιρείες πιο κοντά έγινε όταν πριν από λίγους μήνες η Σκλαβενίτης εξαγόρασε τη συμμετοχή της εταιρείας Βερόπουλος στην αλυσίδα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης, η οποία δραστηριοποιείται στην Κρήτη, ήτοι το 60% έναντι 22 εκατ. ευρώ. Με αυτή την κίνηση η Σκλαβενίτης απέκτησε πρόσβαση στη δυναμική αγορά της Κρήτης, όπου η Χαλκιαδάκης διαθέτει 38 σημεία πώλησης. Πρόσβαση στην περιφέρεια, καθώς και στο κανάλι της χονδρικής πώλησης απέκτησε η Σκλαβενίτης εξαγοράζοντας επίσης πριν από λίγους μήνες τη Makro Cash & Carry Hellas έναντι 65 εκατ. ευρώ και αποκτώντας 12 καταστήματα, εκ των οποίων τα επτά εκτός Αττικής.
Η Βερόπουλος διαθέτει 185 σημεία πώλησης εντός ελληνικής επικράτειας, εκ των οποίων τα 94 βρίσκονται εντός του λεκανοπεδίου Αττικής και τα 91 σε 47 επαρχιακές πόλεις σε όλη τη χώρα.
Δυνητικά -καθώς δεν αποκλείεται κάποια καταστήματα να κλείσουν- η Σκλαβενίτης από 110 καταστήματα που είχε πριν από τις εξαγορές, θα αποκτήσει πλέον τον έλεγχο σε 345 σημεία πώλησης πανελλαδικά. Ο τζίρος της, με βάση τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό που αφορά το 2013 ανερχόταν σε 1,19 δισ. ευρώ, ενώ ο τζίρος της Makro διαμορφώθηκε στα 319,8 εκατ. ευρώ (χρήση από 1/10/2013 έως 30/9/2014). Η Βερόπουλος το 2013 με βάση τον ενοποιημένο ισολογισμό της πραγματοποίησε κύκλο εργασιών ύψους 803 εκατ. ευρώ.
Αν μη τι άλλο, η διαδικασία της συγκέντρωσης στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων που όλοι προέβλεπαν στην έναρξη της κρίσης βρίσκεται πια σε πλήρη εξέλιξη.
60%, φέρεται να κατέληξαν οι δύο πλευρές πριν από λίγες ημέρες, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της Καθημερινής που υπογγράφει η δημοσιογράφος Δήμητρα Μανιφάβα. Οι επίσημες ανακοινώσεις για τις λεπτομέρειες της συμφωνίας αναμένονται, σύμφωνα με έγκυρες πηγές, εντός των επόμενων δύο εβδομάδων.
Η συμφωνία είναι αποτέλεσμα διαπραγματεύσεων μεταξύ των δύο πλευρών και των πιστωτριών τραπεζών, διαπραγματεύσεις που ξεκίνησαν τον περασμένο Αύγουστο, όπως είχε αποκαλύψει τότε η «Καθημερινή». Εάν οι πληροφορίες επιβεβαιωθούν, τότε πλέον στο οργανωμένο λιανεμπόριο δημιουργείται ένας νέος «εθνικός πρωταθλητής» που θα συγκεντρώνει τζίρο κοντά στα δύο δισεκατομμύρια ευρώ, αλλάζοντας ριζικά τον χάρτη στον κλάδο και προκαλώντας αναταράξεις ειδικά στην περιφέρεια, όπου η Βερόπουλος έχει έντονη παρουσία σε αντίθεση με τη Σκλαβενίτης. Ηδη, σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», παρατηρείται έντονη κινητικότητα, καθώς διευθυντικά στελέχη πωλήσεων της Σκλαβενίτης επισκέπτονται τις τελευταίες ημέρες καταστήματα της Βερόπουλος, κυρίως στην επαρχία, προκειμένου να ενημερωθούν και να οργανώσουν τη μετάβαση στην επόμενη ημέρα.
Το πρώτο βήμα για να έρθουν οι εταιρείες πιο κοντά έγινε όταν πριν από λίγους μήνες η Σκλαβενίτης εξαγόρασε τη συμμετοχή της εταιρείας Βερόπουλος στην αλυσίδα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης, η οποία δραστηριοποιείται στην Κρήτη, ήτοι το 60% έναντι 22 εκατ. ευρώ. Με αυτή την κίνηση η Σκλαβενίτης απέκτησε πρόσβαση στη δυναμική αγορά της Κρήτης, όπου η Χαλκιαδάκης διαθέτει 38 σημεία πώλησης. Πρόσβαση στην περιφέρεια, καθώς και στο κανάλι της χονδρικής πώλησης απέκτησε η Σκλαβενίτης εξαγοράζοντας επίσης πριν από λίγους μήνες τη Makro Cash & Carry Hellas έναντι 65 εκατ. ευρώ και αποκτώντας 12 καταστήματα, εκ των οποίων τα επτά εκτός Αττικής.
Η Βερόπουλος διαθέτει 185 σημεία πώλησης εντός ελληνικής επικράτειας, εκ των οποίων τα 94 βρίσκονται εντός του λεκανοπεδίου Αττικής και τα 91 σε 47 επαρχιακές πόλεις σε όλη τη χώρα.
Δυνητικά -καθώς δεν αποκλείεται κάποια καταστήματα να κλείσουν- η Σκλαβενίτης από 110 καταστήματα που είχε πριν από τις εξαγορές, θα αποκτήσει πλέον τον έλεγχο σε 345 σημεία πώλησης πανελλαδικά. Ο τζίρος της, με βάση τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό που αφορά το 2013 ανερχόταν σε 1,19 δισ. ευρώ, ενώ ο τζίρος της Makro διαμορφώθηκε στα 319,8 εκατ. ευρώ (χρήση από 1/10/2013 έως 30/9/2014). Η Βερόπουλος το 2013 με βάση τον ενοποιημένο ισολογισμό της πραγματοποίησε κύκλο εργασιών ύψους 803 εκατ. ευρώ.
Αν μη τι άλλο, η διαδικασία της συγκέντρωσης στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων που όλοι προέβλεπαν στην έναρξη της κρίσης βρίσκεται πια σε πλήρη εξέλιξη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου