Σε πλήρη αντίθεση με τις δίκαιες θέσεις για τα Εθνικά Συμφέροντα που υποστηρίζει ο Μανώλης Γλέζος
Με προσχηματικές αιτιάσεις, που προσφέρονται μόνο για εσωτερική κατανάλωση, οι εκάστοτε Κυβερνήσεις ανακινούν κατά καιρούς το θέμα των Γερμανικών
πολεμικών επανορθώσεων και του κατοχικού δανείου.
Στην πραγματικότητα, αν ήθελαν να προχωρήσει το εν λόγω ζήτημα, θα έπρεπε να έχουν, ήδη, εγγράψει στον Κρατικό Προϋπολογισμό, το σύνολο των διεκδικήσεών μας, από την Γερμανία, σαν ανείσπρακτες οφειλές προς το Ελληνικό Δημόσιο, με την αιτιολογία ότι πρόκειται για άμεσα απαιτητό ληξιπρόθεσμο χρέος. Αυτό θα τον μετέτρεπε από ελλειμματικό σε πλεονασματικό, έχοντας σαν θετικό επακόλουθο, την έξοδο της Ελλάδας από την δημοσιονομική εποπτεία της ΕΕ., την αναβάθμιση της πιστοληπτικής της ικανότητας και την ραγδαία εξαφάνιση των “spreads” δανεισμού. Επίσης, θα έπρεπε να έχει δοθεί εντολή στις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών να προβούν στις απαραίτητες γραφειοκρατικές ενέργειες, για την είσπραξη του ληξιπρόθεσμου αυτού χρέους. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Μανώλη Γλέζου η συνολική απαίτηση της Ελλάδας προς την Γερμανία αγγίζει το ιλιγγιώδες ποσό, του ενάμιση τρισεκατομμυρίου ευρώ, που είναι πολλαπλάσιο του Εθνικού χρέους. Η απόρρητη έκθεση όμως... του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (ΓΛΚ), που δόθηκε στην δημοσιότητα κατόπιν παρέμβασης της Ομάδας Κοινωνικής Εγρήγορσης (ΟΚΕ) και την οποία έσπευσε ανενδοίαστα να υιοθετήσει η Κυβέρνηση, ακολουθεί το λανθασμένο τρόπο υπολογισμού, υποβαθμίζοντας σημαντικότατα τις απαιτήσεις μας έναντι των Γερμανών. Αξίζει να σημειωθεί ότι, η σύσταση της Διακομματικής Επιτροπής της Βουλής για την διεκδίκηση των Γερμανικών επανορθώσεων έγινε την επαύριον της δημοσιοποίησης της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας (Δελτίο Τύπου μας 2-3-2015), από την ΟΚΕ, γι’ αυτό το θέμα.
ixnilatis.org
Με προσχηματικές αιτιάσεις, που προσφέρονται μόνο για εσωτερική κατανάλωση, οι εκάστοτε Κυβερνήσεις ανακινούν κατά καιρούς το θέμα των Γερμανικών
πολεμικών επανορθώσεων και του κατοχικού δανείου.
Στην πραγματικότητα, αν ήθελαν να προχωρήσει το εν λόγω ζήτημα, θα έπρεπε να έχουν, ήδη, εγγράψει στον Κρατικό Προϋπολογισμό, το σύνολο των διεκδικήσεών μας, από την Γερμανία, σαν ανείσπρακτες οφειλές προς το Ελληνικό Δημόσιο, με την αιτιολογία ότι πρόκειται για άμεσα απαιτητό ληξιπρόθεσμο χρέος. Αυτό θα τον μετέτρεπε από ελλειμματικό σε πλεονασματικό, έχοντας σαν θετικό επακόλουθο, την έξοδο της Ελλάδας από την δημοσιονομική εποπτεία της ΕΕ., την αναβάθμιση της πιστοληπτικής της ικανότητας και την ραγδαία εξαφάνιση των “spreads” δανεισμού. Επίσης, θα έπρεπε να έχει δοθεί εντολή στις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών να προβούν στις απαραίτητες γραφειοκρατικές ενέργειες, για την είσπραξη του ληξιπρόθεσμου αυτού χρέους. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Μανώλη Γλέζου η συνολική απαίτηση της Ελλάδας προς την Γερμανία αγγίζει το ιλιγγιώδες ποσό, του ενάμιση τρισεκατομμυρίου ευρώ, που είναι πολλαπλάσιο του Εθνικού χρέους. Η απόρρητη έκθεση όμως... του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (ΓΛΚ), που δόθηκε στην δημοσιότητα κατόπιν παρέμβασης της Ομάδας Κοινωνικής Εγρήγορσης (ΟΚΕ) και την οποία έσπευσε ανενδοίαστα να υιοθετήσει η Κυβέρνηση, ακολουθεί το λανθασμένο τρόπο υπολογισμού, υποβαθμίζοντας σημαντικότατα τις απαιτήσεις μας έναντι των Γερμανών. Αξίζει να σημειωθεί ότι, η σύσταση της Διακομματικής Επιτροπής της Βουλής για την διεκδίκηση των Γερμανικών επανορθώσεων έγινε την επαύριον της δημοσιοποίησης της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας (Δελτίο Τύπου μας 2-3-2015), από την ΟΚΕ, γι’ αυτό το θέμα.
ixnilatis.org
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου