ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Η επιτομή της αποτυχίας στο κρυφτό. Οι ''μυστικές'' κρυψώνες των παιδιών (Φωτογραφίες)!!

Δείτε φωτογραφίες με παιδάκια να νομίζουν ότι έχουν κρυφτεί για τα καλά χαρίζοντας γέλιο. Μπόνους το stand-up του Louis CK που δεν αντέχει να παίζει κρυφτό με τη κόρη του.

1. Αν δεν ήταν τα πόδια όλα θα είχαν πάει τέλεια.




  2. Και δεν θα με βρουν και έχω το παιχνίδι μου μαζί

  3.Κάτι δεν πάει καλά, με κοιτάνε. Είναι κοντά

  4. Θα νυχτώσει μέχρι να με βρουν. Πάλι εύκολη νίκη

  5. Εδώ δε θα με βρει κανείς

  6. Αυτό το σημείο φαίνεται τέλειο. Δεν βλέπω κανέναν

  7. Κάτι θα ξέρει ο από πάνω, ας τον αντιγράψω

  8. ίσως δεν πήγαν όλα όπως τα υπολόγισα

  9. Μόλις τους πω ότι όλη την ώρα απλά καθόμουν στο κρεβάτι μου δεν θα το πιστεύουν

  10. Η καλύτερη ιδέα που είχα ποτέ. Απλά μη με πατήσουν  και με βρουν

  11. Εγώ δεν σας βλέπω οπότε εσείς γιατί να με βλέπετε ;

  12. Ελπίζω να μη με προδώσει κανείς που θα με δει απέξω

  13. Νιώθω ότι κάτι ξέχασα

  14. Λέτε πίσω από τη κουρτίνα να ήταν καλύτερα ;

  15. Θα μείνω μέχρι να βαρεθώ και όταν βγω δεν θα πω σε κανέναν που ήμουν




Μπόνους το πραγματικά απολαυστικό stand-up του κωμικού Louis CK. Ο Αμερικανός κωμικός δείχνει απεγνωσμένος για το κρυφτό που παίζει με τη κόρη του μιας και όπως λέει: ''παίζουμε με τους κανόνες που φτιάχνει εκείνη, γιατί είναι άσχετη στο κρυφτό. Μου λέει που να κρυφτώ!''.





news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου