Τι απαντά για το περιστατικό το γραφείο του εφοπλιστή
Σε δυσκολίες αποπληρωμής εγκαίρως των τόκων ομολόγων μερικών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ αποδίδει σε ρεπορτάζ του το
Βήμα το γεγονός ότι ο πανίσχυρος εφοπλιστής και επιχειρηματίας, Θεόδωρος Αγγελόπουλος «έχασε» δύο πλωτά γεωτρύπανα τα οποία χρησιμοποιούνται για την εξόρυξη πετρελαίου.
Σύμφωνα με το επίμαχο ρεπορτάζ, η συνέλευση των ομολογιούχων πιστωτών της εταιρίας Metro Exploration Holding Corporation αποφάσισε με συντριπτική πλειοψηφία τη μεταβίβαση των δύο πλοίων drill ships στους μετόχους της εταιρίας.
Το κόστος της απώλειας των δύο πλοίων, από την προσωπική του συμμετοχή στο χτίσιμό τους, εκτιμάται, σύμφωνα πάντα με το επίμαχο ρεπορτάζ στο δυσθεώρητο ποσό των 700 εκατ. δολαρίων, συνυπολογίζοντας και τα κεφάλαια που τοποθετήθηκαν για τροποποιήσεις στα πλωτά γεωτρύπανα, όταν αυτά ήταν ήδη στο νερό.
Παράγοντες της ποντοπόρου ναυτιλίας συνδέουν την αδυναμία πληρωμής των τόκων από την πλευρά Αγγελόπουλου με το γεγονός ότι εδώ και λίγο καιρό έχει βγει στην αγορά για την πώληση οκτώ πλοίων τύπου VLCC που έχει παραγγείλει και χτίζονται αυτό το διάστημα σε ναυπηγείο, αλλά δεν κατάφερε να βρει αγοραστή.
Σε διευκρινίσεις για το ρεπορτάζ προβαίνει το γραφείο του Θεόδωρου Αγγελόπουλου.
Στη σχετική ανακοίνωση διευκρινίζεται ότι «μετά την πετρελαϊκή κρίση η εταιρεία που συμμετείχε στην επένδυση των δυο γεωτρυπάνων, ως επενδυτής και όχι ως διαχειριστής, πήρε την τολμηρή απόφαση για την οριστική απεμπλοκή της από την επένδυση αυτή. Η διαδικασία αυτή ολοκληρώθηκε με απόλυτα συναινετικό τρόπο».
Βήμα το γεγονός ότι ο πανίσχυρος εφοπλιστής και επιχειρηματίας, Θεόδωρος Αγγελόπουλος «έχασε» δύο πλωτά γεωτρύπανα τα οποία χρησιμοποιούνται για την εξόρυξη πετρελαίου.
Σύμφωνα με το επίμαχο ρεπορτάζ, η συνέλευση των ομολογιούχων πιστωτών της εταιρίας Metro Exploration Holding Corporation αποφάσισε με συντριπτική πλειοψηφία τη μεταβίβαση των δύο πλοίων drill ships στους μετόχους της εταιρίας.
Το κόστος της απώλειας των δύο πλοίων, από την προσωπική του συμμετοχή στο χτίσιμό τους, εκτιμάται, σύμφωνα πάντα με το επίμαχο ρεπορτάζ στο δυσθεώρητο ποσό των 700 εκατ. δολαρίων, συνυπολογίζοντας και τα κεφάλαια που τοποθετήθηκαν για τροποποιήσεις στα πλωτά γεωτρύπανα, όταν αυτά ήταν ήδη στο νερό.
Παράγοντες της ποντοπόρου ναυτιλίας συνδέουν την αδυναμία πληρωμής των τόκων από την πλευρά Αγγελόπουλου με το γεγονός ότι εδώ και λίγο καιρό έχει βγει στην αγορά για την πώληση οκτώ πλοίων τύπου VLCC που έχει παραγγείλει και χτίζονται αυτό το διάστημα σε ναυπηγείο, αλλά δεν κατάφερε να βρει αγοραστή.
Σε διευκρινίσεις για το ρεπορτάζ προβαίνει το γραφείο του Θεόδωρου Αγγελόπουλου.
Στη σχετική ανακοίνωση διευκρινίζεται ότι «μετά την πετρελαϊκή κρίση η εταιρεία που συμμετείχε στην επένδυση των δυο γεωτρυπάνων, ως επενδυτής και όχι ως διαχειριστής, πήρε την τολμηρή απόφαση για την οριστική απεμπλοκή της από την επένδυση αυτή. Η διαδικασία αυτή ολοκληρώθηκε με απόλυτα συναινετικό τρόπο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου