Μια τανία πιο επίκαιρη από ποτέ...
Η κρατική τηλεόραση ξαναχτύπησε! Μετά το ντοκιμαντέρ για τη δραχμή, που
προβλήθηκε χθες από το Κανάλι της Βουλής, ήρθε η ώρα για κάτι λίγο πιο... ανάλαφρο και κοσμοπολίτικο.
Την ώρα, λοιπόν, που, στις Βρυξέλλες, διεξάγεται η πιο κρίσιμη Σύνοδος για το μέλλον της Ελλάδας, η ΕΡΤ-2 δηλώνει «παρούσα», προβάλλοντας την ελληνική ταινία «Διακοπές στην Αίγινα».
Πρόκειται για μία αισθηματική κωμωδία του 1958, με την Αλίκη Βουγιουκλάκη σε μια από τις πρώτες της εμφανίσεις και τον Λάμπρο Κωνσταντάρα. Η υπόθεση αφορά ένα χήρο δημοσιογράφο και δεινό γυναικοκατακτητή, τον Τζώνη, ο οποίος, μαζί με την παραχαϊδεμένη κόρη του Αλίκη, πηγαίνουν για διακοπές στην Αίγινα.
Εκεί ο Τζώνης επιδίδεται σε διάφορες ερωτικές περιπέτειες, ανακατεύοντας ψέματα και αλήθειες εν ριπή οφθαλμού. Όταν όλα αποκαλύπτονται για το ποιος είναι πραγματικά, ο Τζώνης, αδιάφορος και χωρίς να έχει συμβεί τίποτα, απλά παίρνει το πλοίο και γυρίζει στην Αθήνα.
Σύμφωνα με το protothema.gr, αν ζούσαμε σε καιρούς λιγότερο υποψιασμένους, η προβολή θα συνοδευόταν με την ένδειξη «οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και πράγματα είναι απολύτως συμπτωματική». Οι συνειρμοί, ωστόσο, με το πρόσφατο ταξίδι του Γιάνη Βαρουφάκη μέχρι την Αίγινα, είναι αβίαστοι...
Η κρατική τηλεόραση ξαναχτύπησε! Μετά το ντοκιμαντέρ για τη δραχμή, που
προβλήθηκε χθες από το Κανάλι της Βουλής, ήρθε η ώρα για κάτι λίγο πιο... ανάλαφρο και κοσμοπολίτικο.
Την ώρα, λοιπόν, που, στις Βρυξέλλες, διεξάγεται η πιο κρίσιμη Σύνοδος για το μέλλον της Ελλάδας, η ΕΡΤ-2 δηλώνει «παρούσα», προβάλλοντας την ελληνική ταινία «Διακοπές στην Αίγινα».
Πρόκειται για μία αισθηματική κωμωδία του 1958, με την Αλίκη Βουγιουκλάκη σε μια από τις πρώτες της εμφανίσεις και τον Λάμπρο Κωνσταντάρα. Η υπόθεση αφορά ένα χήρο δημοσιογράφο και δεινό γυναικοκατακτητή, τον Τζώνη, ο οποίος, μαζί με την παραχαϊδεμένη κόρη του Αλίκη, πηγαίνουν για διακοπές στην Αίγινα.
Εκεί ο Τζώνης επιδίδεται σε διάφορες ερωτικές περιπέτειες, ανακατεύοντας ψέματα και αλήθειες εν ριπή οφθαλμού. Όταν όλα αποκαλύπτονται για το ποιος είναι πραγματικά, ο Τζώνης, αδιάφορος και χωρίς να έχει συμβεί τίποτα, απλά παίρνει το πλοίο και γυρίζει στην Αθήνα.
Σύμφωνα με το protothema.gr, αν ζούσαμε σε καιρούς λιγότερο υποψιασμένους, η προβολή θα συνοδευόταν με την ένδειξη «οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και πράγματα είναι απολύτως συμπτωματική». Οι συνειρμοί, ωστόσο, με το πρόσφατο ταξίδι του Γιάνη Βαρουφάκη μέχρι την Αίγινα, είναι αβίαστοι...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου