ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 13 Αυγούστου 2015

Χριστίνα Λαμπίρη: Με μαγιό όπως δεν την έχεις ξαναδεί (Φωτογραφίες)!!

Ολοκλήρωσε την εκπομπή της η Χριστίνα Λαμπίρη και αναχώρησε μαζί με τον σύζυγό της, Θανάση Αδαμόπουλο, για μια ακόμη χρονιά, για την
Ισπανία που αποτελεί τον αγαπημένο τους προορισμό.

Η βετεράνος παρουσιάστρια πριν φύγει για ένα μήνα ξεκούρασης, φωτογραφήθηκε για το περιοδικό ΟΚ. Στη συνέντευξη που συνόδευσε την φωτογράφηση μίλησε για την ηλικία της, τα μπότοξ και πόζαρε όπως δεν την έχουμε ξαναδεί:


Πόσο σε απασχολεί ο χρόνος που περνάει; Κάνεις μπότοξ και μεσοθεραπείες;
«Μια φορά επιχείρησα να κάνω μία θεραπεία με αυτό το μηχάνημα που έχει μια μπαλίτσα μπροστά, αλλά δεν το ξανατόλμησα γιατί είμαι πολύ φοβιτσιάρα. Δεν ξέρω αν κάποια στιγμή μου τη δώσει και τα κάνω όλα. Προς το παρόν,θεωρώ ότι ο χρόνος μου έχει φερθεί πολύ καλά. Δεν ξέρω αν έχω συνηθίσει τη μούρη μου και την κατάστασή μου, αλλά δεν έχω τέτοιου είδου ανασφάλειες. Και πραγματικά το να πάω να κάνω ένα λίφτινγκ και να με δείτε αγνώριστη τον Σεπτέμβρη, θα με ενοχλήσει περισσότερο από το να έχω ακόμα μία ρυτίδα. Έτσι και αλλιώς η ηλικία φαίνεται. Και 100 πλαστικές να κάνει κάποια, τα χρόνια της φαίνονται από τα χέρια, από τα μάτια της. Βέβαια, όπως λέω καθημερινά, ποτέ μην λες ποτέ».




tff.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου