ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 2 Αυγούστου 2015

KISS: Ξεπουλήθηκαν & ξεπουλάνε

Πόσο πολύ αγαπάς τους KISS, πίνεις την μπύρα τους; πήγες στην κρουαζιέρα τους; χρησιμοποίησες ...το χαρτί υγείας τους; έχεις ζητήσει να σε θάψουν σε κάσα ΚISS;



«Μην αμφιβάλλετε καθόλου. Σχεδόν ό, τι βλέπετε σε μια ζωντανή παράσταση ροκ ή ποπ μουσικής σήμερα ή τα εμπορικά είδη και όλα αυτά, σε όλα πρωτοπόροι ήταν πάντα οι KISS» τόνιζε πριν λίγο καιρόσε συνέντευξή του στο Business Insider ο Έρικ Σίνγκερ, ο 57χρονος ντράμερ του διάσημου αμερικανικού συγκροτήματος, αυτός που βαφόταν ως γάτα… Οι KISS το παινεύονται αυτό και, εδώ που τα λέμε, έχουν κάθε λόγο. Έχουν εκμεταλλευθεί και μετατρέψει σε χρήμα την εικόνα τους στον μέγιστο βαθμό και συνεχώς εφευρίσκουν όλο και νέους τρόπους. Από γήπεδα του γκολφ, μέχρι βόλτες με λιμουζίνα και από δείπνα με τον «Αφέντη Σίμονς», ο οποίος ισχυρίζεται ότι έχει κοιμηθεί με περίπου 5.000 γυναίκες, μέχρι κρουαζιέρες στην Τζαμάικα.

Όπως αναφέρει ο δημοσιογράφος Μπράιαν Χάιατ του Rolling Stone, σε εκτενές αφιέρωμα του περιοδικού στους KISS πριν από έναν χρόνο, το μόνο που λείπει από το γραφείο του 65χρονου, σήμερα, Σίμονς στην καλόγουστη έπαυλή του στο Μπέβερλι Χιλς, είναι μια ταμειακή μηχανή. Μάσκες του Χάλοουιν, μπάλες του μπόουλινγκ , αντίγραφα των κεφαλιών των μελών του συγκροτήματος σε φυσικό μέγεθος, κράνη μοτοσυκλέτας, πιάτα, κουβέρτες, κούπες του καφέ, αθλητικά παπούτσια, κούκλες, σαλιάρες, ολόκληρη σειρά της Hello Kitty με το make up του Σίμονς, όπως σχολικές τσάντες, κασετίνες κ.λ.π., ακόμα και κουλοχέρης, όλα με το λογότυπο των KISS, βρίσκονται στοιβαγμένα σε μια πτέρυγα της βίλας του Σίμονς που επί 40 χρόνια έπαιζε μπάσο, έβγαζε φωτιές από το στόμα, έφτυνε αίμα και έβγαζε την γλώσσα έξω. Μάλιστα, αυτός ο κουλοχέρης, όπως παραδέχεται ο εκκεντρικός μπασίστας των KISS, ο οποίος δηλώνει πως η μητέρα του ήταν σε στρατόπεδο συγκέντρωσης των Ναζί και ίδιος βρέθηκε στις ΗΠΑ σε ηλικία 8 ετών χωρίς να ξέρει ούτε λέξη αγγλικά, βγάζει περισσότερα λεφτά από τα περισσότερα συγκροτήματα που κάνουν τουρνέ.


Ζωντανές αποδείξεις του μεγέθους της εμπορικότητας της μπάντας αλλά και της δεινότητας των μελών της στον χώρο του μάρκετινγκ. Σήμερα, αν τύχει και βρεθεί κάποιος στο Λας Βέγκας και αγαπά το γκόλφ, μπορεί να πάει να παίξει το αγαπημένο του άθλημα σε γήπεδο γκολφ των KISS. «Τι είναι πιο rock n roll από ένα μίνι γκολφ;» γράφει η ιστοσελίδα της μπάντας. Επίσης, μπορεί να πληρώσει για τις υπηρεσίες μιας λιμουζίνας των KISS που θα τον πάει στο ραντεβού του ή μια βόλτα για να εντυπωσιάσει την παρέα του, ή μπορεί και να κάνει τις διακοπές του και πάλι υπό την «σημαία» των KISS. Από πέρσι, οι φανατικοί θαυμαστές του συγκροτήματος κάνουν κρουαζιέρες με το σκάφος των KISS, το Norwegian Pearl, από το Μαϊάμι μέχρι την Τζαμάικα.


Οι KISS αναγνωρίζουν ότι ήταν τυχεροί διότι τα χρόνια της μεγάλης δόξας τους, δηλαδή τις δεκαετίες του 1970 και του 1980, δεν υπήρχε το Ίντερνετ που έκανε διαθέσιμη την φθηνή μουσική. Αλλά και τώρα δεν φαίνεται να τους πειράζει. «Δεν μας πλήττει το Διαδίκτυο. Χτυπά μόνον τις καινούργιες μπάντες και αυτό είναι θλιβερό» δηλώνει ο Σίμονς, ο οποίος συνεχίζει τις συναυλίες με το έτερο παλιό μέλος, τον κιθαρίστα και τραγουδιστή Πολ Στάνλεϋ, επίσης Εβραιόπουλο από τη Νέα Υόρκη, και τα άλλα δύο νεότερα μέλη μετά την αποχώρηση των Πίτερ Κρις και Έις Φρέχλεϊ ( ο τελευταίος δεν είχε αφήσει πάρτι για πάρτι, είχε διαλύσει μερικά σπορ αυτοκίνητα και πέταγε έπιπλα από τα παράθυρα των ξενοδοχείων…).


Η παγκόσμια τουρνέ τους το 2013, όπου γιόρταζαν τα 40 χρόνια παρουσίας των KISS στην μουσική σκηνή, συζητήθηκε πολύ. Τόσο για τον χαμό που γινόταν όταν τραγουδούσαν τις παλιές τους επιτυχίες (βλέπε I was made for loving you), όσο και για την ουρά 100 τουλάχιστον θαυμαστών πίσω από την σκηνή που είχε στηθεί για την συναυλία τους στο Παρίσι, οι οποίοι περίμεναν να βγουν φωτογραφία με το συγκρότημα στο πλαίσιο VIP πακέτου, κόστους 1.000 ευρώ για τον κάθε ένα!
Μοναδικό φαινόμενο
Το Παιδί-Αστέρι (Στάνλεϋ), ο Δαίμονας (Σίμονς), ο Διαστημάνθρωπος (Δάγιερ) και ο Άνθρωπος-Γάτα (Σίνγκερ) έχουν 28 χρυσά άλμπουμ μέχρι σήμερα, δηλαδή τα περισσότερα από οποιαδήποτε άλλη αμερικανική ροκ μπάντα. Οι KISS έχουν πουλήσει πάνω από 40 εκατομμύρια άλμπουμ στις ΗΠΑ, ενώ οι παγκόσμιες πωλήσεις δίσκων τους ήδη ξεπερνούν τα 100 εκατομμύρια. Αναλυτές επιμένουν ότι είναι διεθνώς ένα από τα εμπορικότερα μουσικά συγκροτήματα όλων των εποχών. Βεβαίως, οι KISS έχουν στήσει ολόκληρους μύθους γύρω από την μπάντα τους. Από το πώς πήραν το όνομά τους και τον λεγόμενο στρατό των KISS όταν στις αρχές της δεκαετίας του 1970 είχαν ξεχυθεί στους δρόμους της Ιντιάνα χιλιάδες θαυμαστές διαμαρτυρόμενοι για την απόφαση ενός τοπικού ραδιοφωνικού σταθμού να μην παίζει τα τραγούδια τους, μέχρι τις ερωτικές περιπέτειες του Σίμονς και πολλά, πολλά άλλα.


Μάλιστα, οι φήμες για το όνομά τους οργίαζαν καθώς λεγόταν ότι σήμαινε «Knights In Satan’s Service” (Ιππότες στην Υπηρεσία του Σατανά). Το συγκρότημα αρνείται συνεχώς αυτό το σενάριο επισημαίνοντας ότι η μπάντα αποτελείται μάλλον από πολύ γελοίους ανθρώπους παρά από πράκτορες του κακού. Η πραγματική ιστορία, σύμφωνα με τον Σίμονς, είναι ότι επέλεξαν το όνομα KISS διότι πολύ απλά ακουγόταν ταυτοχρόνως επικίνδυνο και σέξι. Είτε έτσι, είτε αλλιώς, οι KISS είναι πράγματι πρωτοπόροι στο πως διαχειρίστηκαν εμπορικά την επιτυχία τους. Και φυσικά, το παράδειγμά τους το ακολουθούν πλέον όλοι.


Ήδη, ένα άλλο θρυλικό Βρετανικό ροκ συγκρότημα, οι Queen, ανακοίνωσαν ότι για τον εορτασμό των 40 χρόνων από το πρώτο τους single, θα βγάλουν την δική τους μπύρα, την Queen Bohemian Lager. Λίγους μόλις μήνες, λοιπόν, από το λανσάρισμα της «Killer Queen» βότκας του συγκροτήματος, οι θαυμαστές του θα δροσίζονται με την μπύρα της αγαπημένης τους μπάντας η οποία θα παρασκευάζεται στην Τσεχία, ενώ το λογότυπό της θα είναι του Φρέντι Μέρκουρι (το είχε σχεδιάσει ως φοιτητής γραφικών τεχνών στο Ealing Art College του Λονδίνου. Εμπρός στον δρόμο που χάραξαν οι KISS…

news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου