IOU δεν έχουμε, δραχμή δεν έχουμε αλλά έχουμε... YOLOS (You only live Once). Μην ανησυχείτε, δεν αλλάξαμε νόμισμα εν μία νυκτί,
εξετάσαμε όμως την προοπτική χρηματοδότησης νέων εταιρειών σε συνθήκες κρίσης, μέσα σε ένα εικονικό πεδίο συναλλαγών.
Το Σαββατοκύριακο 25 και 26 Ιουλίου, η εταιρεία παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών στο Gaming industry, Vermantia, πραγματοποίησε workshop αντλώντας έμπνευση από την επικαιρότητα και όλα όσα έγιναν τις τελευταίες ημέρες στην χώρα μας.
Στόχος του workshop ήταν να δοθεί η ευκαιρία αλλά και η πρόκληση στους ανθρώπους του δυναμικού της Vermantia, να δημιουργήσουν τη δική τους εταιρία με στόχο τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη και βιωσιμότητα.
Η Σύνοδος Κορυφής των πολιτικών αρχηγών της Ευρώπης και οι 17 ώρες διαπραγμάτευσης με τον Αλέξη Τσίπρα, το "Plan B" αλλά και ο ESM, έδωσαν τροφή για σκέψη και αποτέλεσαν την "πυξίδα" για τις διεργασίες των ανθρώπων της Vermantia.
Ο Βαγγέλης Τσάρας, Corporate Development Director της Vermantia, μας είπε:
"Κάθε τρίμηνο, διοργανώνουμε workshops αλλά αυτή τη φορά εκμεταλλευτήκαμε την επικαιρότητα. Το concept του Workshop προέκυψε μέσα από το «καυτό» θέμα των διαπραγματεύσεων της Ελλάδας με τους Θεσμούς, και έτσι δημιουργήθηκε μια επιτροπή (η Commission) όπου έδωσε τελικά το πράσινο φως για τη χρηματοδότηση με 5Μ YOLOS μέσω του VMSF (Virtual Multi Stakeholder Fund) σε κάθε εταιρία – ομάδα.
Η πρόκληση ήταν οι ομάδες να "πείσουν" τον VMSF, σε αντιστοιχία του ESM, έτσι ώστε να λάβουν τα YOLOS, τα δικά μας ας πούμε χαρτονομίσματα. Δεν ήταν απαραίτητο να ξοδέψουν και τα 5 εκατομμύρια, ωστόσο έπρεπε να αναπτύξουν το πλάνο τους πάνω στην αξιοποίηση αυτών των χρημάτων στην παγκόσμια αγορά".
Οι συνεργάτες της εταιρίας είχαν λοιπόν τη δυνατότητα να αναπτύξουν τη στρατηγική τους με ένα δεδομένο, τα Virtual Games. Σε ποιες αγορές δηλαδή θα αναπτυχθούν, ποιος είναι ο ανταγωνισμός, που θα επενδύσουν τα χρήματα, ποιες συνεργασίες θα συνάψουν, σε ποιους πελάτες θα απευθυνθούν. Οι συνεργάτες χωρίστηκαν σε 4 ομάδες που η κάθε μια είχε το δικό της Coach - Mentor που την βοήθησε και την καθοδήγησε στην ανάπτυξη της στρατηγικής της.
Οι 4 ομάδες δημιούργησαν brand names (Clover Gaming, Super Pixel Games, Midas Smashing Games & Journey Gaming) και είχαν ως στόχο να παρουσιάσουν τις προτάσεις τους (business plans) στην Commission (Virtual Games Committee) που απαρτιζόταν από senior στελέχη της εταιρίας και εξωτερικούς ["εκτιμητές"].
Μέσα σε 24 ώρες, οι ομάδες – εταιρίες είχαν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν τη στρατηγική τους και το μακροπρόθεσμο πλάνο χρηματοδότησης – ανάπτυξης. Στο πλαίσιο αυτό, "δημοσιεύτηκαν" press releases ανακοινώνοντας τη συνεργασία τους με εταιρίες στο εξωτερικό έχοντας πλέον τη δυνατότητα να κινηθούν στις ξένες αγορές. Είχε προηγηθεί όλες τις προηγούμενες ημέρες όλη η απαραίτητη προετοιμασίαμασία των ομάδων με τους Coaches – Mentors έτσι ώστε να είναι έτοιμες για την τελική αναμέτρηση του Workshop.
Τα στελέχη της εταιρίας σκέφτηκαν πως θα μπορούσαν να δραστηριοποιηθούν λαμβάνοντας διαθρωτικά μέτρα εξωστρέφειας και σε όλο τον πλανήτη, στην Ινδία για παράδειγμα για την ανάπτυξη του fantasy κρίκετ (Virtual Game), που αποτελεί μια μεγάλη αγορά και το κρίκετ είναι το πιο δημοφιλές άθλημα, καθώς και Virtual Fighting σε“αποκλειστική συνεργασία με το UFC”!
Τα χρήματα προς διάθεση υποτίθεται πως θα ελέγχονται από την επιτροπή για τη σωστή κατανομή τους που θα έχει ως κύριο στόχο τη σωστή επένδυση τους για την ανάπτυξη των εταιριών.
Οι ομάδες παρουσίασαν αναλυτικά τη στρατηγική τους στο Committee και μετά από συνεδρίαση έγινε η αξιολόγηση του και θα λάβουν από ένα σημαντικό έπαθλο επιβράβευσης με βάση τη πληρότητα των κριτηρίων που έχουν τεθεί από την Επιτροπή. Τα κριτήρια ήταν σε ποιές αγορές θα δραστηριοποιηθούν, τι προιόντα και υπηρεσίες θα αναπτύξουν, τις συνεργασίες που θα συνάψουν και η κατάθεση αναλυτικού business plan.
Μέσα σε μία εβδομάδα, οι εταιρείες - ομάδες, δημιούργησαν την εταιρική τους επικοινωνία με press releases και έκτακτες συνεντεύξεις τύπου πριν την οργάνωση του Συνεδρίου, όπως θα γινόταν και στην πραγματικότητα κοινώς. Ήταν μια διαδραστική διεργασία στα βήματα της Συνόδου Κορυφής με τις συνεντεύξεις και όλα τα νέα γύρω από την προτετοιμασία του Summit".
"Ο βασικός στόχος ήταν οι ομάδες να βιώσουν τις πραγματικές συνθήκες της αγοράς, τι πρέπει να γίνει για να υπάρχει εξωστρέφεια και πώς μπορεί να αντεπεξέλθουν οι ελληνικές εταιρίες στο παγκόσμιο στερέωμα ".
Ο Φίλιππος Αντωνόπουλος, CEO της Vermantia δήλωσε για το event:
"Το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρίας ανταποκρίθηκε άμεσα στις προκλήσεις της εποχής που ζούμε. Η εξωστρέφεια των εταιριών στηρίζεται άμεσα στους ανθρώπινους πόρους που προσφέρουν εμπειρία, φαντασία και δημιουργικότητα.Το ανθρωποκεντρικό πρόσωπο της Vermantia αποτελεί το βασικό συστατικό της ανάπτυξης και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της, στο εξωτερικό".
Φίλιππος Αντωνόπουλος, CEO της Vermantia
Ιδού και τα... YOLOS:
Το who is who της εταιρείας
Η Vermantia ιδρύθηκε το 2007 και ειδικεύεται στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών στο Gaming industry. Αποτελεί μια από τις πιο δυναμικές ελληνικές εταιρίες παροχής gaming content σε κρατικές λοταρίες και παρόχους τυχερών παιχνιδιών στο εξωτερικό. Μέσα από ένα ολοκληρωμένο portfolio προϊόντων σε Virtual, Instant, Mobile και Social Games και σε συνδυασμό με την παροχή εξειδικευμένων τεχνολογικών λύσεων σε πολλαπλές πλατφόρμες, η Vermantia έχει αναπτύξει συνεργασίες σε Ευρώπη, Ασία, Αμερική και Αφρική.
Για περισσότερες πληροφορίες: http://www.vermantia.com & social media: Facebook.com/Vermantia| twitter.com/Vermantia | vimeo.com/vermantia
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου