Η 23χρονη η οποία ξεχώρισε ως μοντέλο από τα τέλη της εφηβείας της, είναι το μεγάλο αστέρι του YSL που κάνει τα προϊόντα
ομορφιάς του διάσημου οίκου να ξεπουλάνε.
Η Κάρα Ντελεβίν, το κορίτσι με τα πλούσια φρύδια και το έντονο βλέμμα αποδεικνύει γιατί είναι το πιο αγαπημένο νέο μοντέλο στον κόσμο, βγάζοντας τα ρούχα της για τη νέα σέξι καμπάνια του YSL.
Μπορεί να ήταν απασχολημένη με τα γυρίσματα και την προώθηση της νέας της ταινίας «Paper Towns and Suicide Squad», ωστόσο η Κάρα Ντελεβίν κατάφερε να βρει τον χρόνο για να πρωταγωνιστήσει στη νέα διαφήμιση του διάσημου γαλλικού οίκου.
Η 23χρονη η οποία ξεχώρισε ως μοντέλο από τα τέλη της εφηβείας της, είναι το νέο αστέρι του κραγιόν «Rouge Pur Couture Lipstick» του Yves Saint Laurent – και εμφανίζεται εντελώς γυμνή, φορώντας μόνο ένα σακάκι στη νέα φωτογράφηση της καμπάνιας.
Με το φλογερό κραγιόν της ένα μαύρο σακάκι, το αστέρι του μόντελινγκ από τη Βρετανία ξαπλώνει αισθησιακά πάνω σε ένα δερμάτινο καναπέ.
Πέρυσι, το διάσημο σούπερ μόντελ ήταν και πάλι το πρόσωπο των προϊόντων ομορφιάς του διάσημου οίκου και μάλιστα χάρις την απίστευτη επιρροή της, 12.000 άτομα μπήκαν στη λίστα αναμονής για το μέικ απ το οποίο διαφήμιζε λίγη ώρα μετά την προβολή της καμπάνιας.
Star-fm.gr
ομορφιάς του διάσημου οίκου να ξεπουλάνε.
Η Κάρα Ντελεβίν, το κορίτσι με τα πλούσια φρύδια και το έντονο βλέμμα αποδεικνύει γιατί είναι το πιο αγαπημένο νέο μοντέλο στον κόσμο, βγάζοντας τα ρούχα της για τη νέα σέξι καμπάνια του YSL.
Μπορεί να ήταν απασχολημένη με τα γυρίσματα και την προώθηση της νέας της ταινίας «Paper Towns and Suicide Squad», ωστόσο η Κάρα Ντελεβίν κατάφερε να βρει τον χρόνο για να πρωταγωνιστήσει στη νέα διαφήμιση του διάσημου γαλλικού οίκου.
Η 23χρονη η οποία ξεχώρισε ως μοντέλο από τα τέλη της εφηβείας της, είναι το νέο αστέρι του κραγιόν «Rouge Pur Couture Lipstick» του Yves Saint Laurent – και εμφανίζεται εντελώς γυμνή, φορώντας μόνο ένα σακάκι στη νέα φωτογράφηση της καμπάνιας.
Με το φλογερό κραγιόν της ένα μαύρο σακάκι, το αστέρι του μόντελινγκ από τη Βρετανία ξαπλώνει αισθησιακά πάνω σε ένα δερμάτινο καναπέ.
Πέρυσι, το διάσημο σούπερ μόντελ ήταν και πάλι το πρόσωπο των προϊόντων ομορφιάς του διάσημου οίκου και μάλιστα χάρις την απίστευτη επιρροή της, 12.000 άτομα μπήκαν στη λίστα αναμονής για το μέικ απ το οποίο διαφήμιζε λίγη ώρα μετά την προβολή της καμπάνιας.
Star-fm.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου