Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

Βράβευση του 4ου Δημοτικού Σχολείου με την ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ως έργο etwinning το 2015




Το έργο του 4ου Δημοτικού Σχολείου «Safer Internet» («Ασφαλέστερο Διαδίκτυο») βραβεύτηκε με
ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ως έργο etwinning το 2015!



Συμμετείχαν οι μαθητές της περσινής  ΣΤ τάξης (2014-2015) με την καθοδήγηση της καθηγήτριας πληροφορικής κ. Καρανάτσιου Σπυριδούλας.


Λίγα λόγια για το έργο μας (γράφει η κ. Καρανάτσιου Σπυριδούλα):

“Το etwinning έργο μας βασίστηκε σε θέματα που αφορούν στην ασφαλή χρήση του διαδικτύου.

Σκοπός μας ήταν να προσεγγίσουμε ένα πολύ σημαντικό και ευαίσθητο θέμα μέσα από web 2.0 εργαλεία και αφού μάθαμε αρχικά, πώς να χρησιμοποιούμε όλα αυτά τα σύγχρονα  διαδραστικά διαδικτυακά λογισμικά, να κατανοήσουμε τους κινδύνους που προκύπτουν από την αλόγιστη χρήση του διαδικτύου. Το ενδιαφέρον των μαθητών κορυφώθηκε με την ανακοίνωση πως θα ασχοληθούν με την δημιουργία μικρών ιστοριών κόμικς αλλά και με την επικοινωνία και ανταλλαγή των εργασιών μας με άλλες χώρες. Έτσι ξεκίνησε η προετοιμασία των εργασιών που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών για 5 μήνες, μέσα από την εναλλαγή διαφόρων δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν μέσα από τα παρακάτω Web 2.0 εργαλεία: padlet.com, toondoo.com,voki.com, sp-studio.de, wordle.net, tagxedo.com, ispeech.org, writecomics.com.

Στο έργο συμμετείχαν όλοι οι μαθητές της περσινής ΣTτάξης του σχολείου μας και οι χώρες που συνεργαστήκαμε ήταν αρχικά η Ελλάδα με την Πολωνία και στη συνέχεια προστέθηκε και η Τουρκία.

Εκπαιδευτικοί στόχοι που επιτεύχθηκαν: Η υλοποίηση του έργου βοήθησε στο να κατακτήσουν οι μαθητές τη γνώση συμμετέχοντας ενεργητικά αλλά και στο να γίνει η αξιολόγησή τους σε πολλαπλά επίπεδα. Κατά τη διάρκεια του έργου, επιτεύχθηκαν οι στόχοι κυρίως βιωματικά και ομαδοσυνεργατικά ενισχύοντας ιδιαίτερα την ενεργητική συμμετοχή, την ανακαλυπτική δράση και την διερεύνηση από την μεριά των μαθητών. Τον πρώτο μήνα τα παιδιά ήταν ενθουσιασμένα με τα παιχνίδια,quiz ερωτήσεων, εκπαιδευτικά βίντεο και η συμμετοχή όλων ήταν ιδιαίτερα έντονη.

Ο ενθουσιασμός τους ήταν εντονότερος όταν κάθε μαθητής απέκτησε το δικό του λογαριασμό και είχε ενεργό συμμετοχή με τις δραστηριότητες που έπρεπε να φέρουν σε πέρας αλλά και με την άμεση επικοινωνία που είχαν με τους συμμαθητές τους από την ξένη χώρα.

Στη συνέχεια και αφού συνειδητοποίησαν ότι θα μπορούσαν μόνοι τους να φτιάξουν τις δικές τους ιστορίες με κόμικς και όχι μόνο… κυριάρχησε ένα κλίμα συνεργασίας, παράθεσης ιδεών και φαντασίας, ανταλλαγής απόψεων και δημιουργίας με αποτέλεσμα η παραγωγή των έργων να έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Η δημιουργία άλλων σύγχρονων διαδραστικών εφαρμογών τους προξένησε εντύπωση και τους κράτησε ακλόνητο το ενδιαφέρον τους μέχρι το τέλος.

Το βασικότερο απ’ όλα ήταν πως κατανόησαν και οι ίδιοι αλλά και όλοι οι μαθητές του σχολείου τους σοβαρότερους κινδύνους του ελλοχεύει η αλόγιστη χρήση του διαδικτύου μέσα από την εκδήλωση που οργανώσαμε με αφορμή την ημέρα εορτασμού για την Ασφάλεια στο διαδίκτυο (saferinternet.gr) και την παρουσίαση των εργασιών των μαθητών.

Κατά τη διάρκεια εκδήλωσης, όλοι οι μαθητές και οι γονείς είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν λεπτομέρειες για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο καθώς και πρακτικές μεθόδους αποφυγής κινδύνων, μέσα από μια παρουσίαση που περιείχε μικρές ιστορίες με comics που δημιούργησαν τα ίδια τα παιδιά της έκτης τάξης του σχολείου μας, συνοδευόμενες από συμβουλές αποφυγής των κινδύνων και ενημερωτικά βίντεο.

Ακολούθησαν δύο θεατρικές παραστάσεις και ένα μουσικό τραγούδι που τον ρόλο των μικρών ηθοποιών και τραγουδοποιών ανέλαβαν οι ίδιοι μαθητές.
Ο χώρος στολίστηκε με αφίσες που δημιούργησαν τα παιδιά με χρυσούς κανόνες για ασφαλή χρήση διαδικτύου. Στο τέλος μοιράστηκε σε όλους τους μαθητές ένας σελιδοδείκτης με τους σημαντικότερους κανόνες για ασφαλέστερο διαδίκτυο. Επίσης, τα comics των μαθητών με τις ιστορίες τους για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου, στόλισαν ένα ημερολόγιο που ανέλαβε να εκτυπώσει και να διαθέσει προς πώληση ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας.

Σε όλα αυτά τα παιδιά που ασχολήθηκαν με το έργο αξίζουν μέσα από την καρδιά μας τα πιο θερμάΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συναδέλφους που βοήθησαν: την κ. Πετρούλα  Χατζή (μετάφραση τραγουδιού στα αγγλικά), κ. Μαργαρίτας Δεληαγγέλου, (θεατρολόγου) και κ. Νίκου Τσιμπεντονίδη (μουσικολόγου).”


Ο Διευθυντής 
Φώτιος Μπαζάκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου