ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

Τέλη κυκλοφορίας 2016: Αυξήσεις έως 200 ευρώ -Τέλος σε εκπτώσεις και απαλλαγές

AYTOKINHTA




Αλαλούμ χωρίς τέλος με τα τέλη κυκλοφορίας των ΙΧ για το 2016. Τα σενάρια που


ακούγονται ότι επεξεργάζεται το οικονομικό επιτελείο είναι «φωτιά», ωστόσο όλα έχουν έναν κοινό παρονομαστή: τις αυξήσεις.

Μάλιστα, η τελευταία εξέλιξη θέλει στο ΥΠΟΙΚ να εξετάζεται το ενδεχόμενο τα φετινά τέλη κυκλοφορίας να είναι «προσωρινά», αφού από την επόμενη χρονιά (2017) θα αλλάξουν ξανά. Το μόνο βέβαιο είναι πως οι αυξήσεις που αναμένεται να δουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για τα τέλη κυκλοφορίας θα κυμαίνονται από 30 ως 200 ευρώ.

Ετοιμάζουν «οριζόντια» κατάργηση εκπτώσεων και απαλλαγών
Στο υπουργείο Οικονομικών επιθυμούσαν να ξεκινήσουν από φέτος οι δραστικές αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας, ωστόσο ο χρόνος είναι πολύ περιορισμένος και από τεχνικής πλευράς δεν βγαίνουν τα χρονοδιαγράμματα.  Ετσι, για το 2016 αναμένεται να υπάρξουν κάποιες αλλαγές-μπαλώματα ως ισοδύναμα και από την επόμενη χρονιά να αλλάξει ξανά το μέτρο.

Οπότε, οι ιδιοκτήτες ΙΧ θα πρέπει να είναι έτοιμοι για μία «οριζόντια» κατάργηση εκπτώσεων και απαλλαγών σε υβριδικά και αντιρρυπαντική τεχνολογίας αυτοκίνητα και θα κληθούν να πληρώσουν τέλη που θα κυμαίνονται από 30 έως 50 ευρώ (για όσους απαλλάσσονταν πλήρως) και περισσότερα για όσους πλήρωναν ελάχιστα ευρώ.

Το σχέδιο που φαίνεται να προκρίνεται
Το σχέδιο που φαίνεται να προχωράει στο ΥΠΟΙΚ είναι το χειρότερο σενάριο για όσους αγόρασαν ΙΧ την τελευταία 5ετία με το σκεπτικό πως θα είναι «πράσινο» και θα γλιτώσουν από τον βραχνά των τελών κυκλοφορίας, καθώς και για όσους αγόρασαν υβριδικά οχήματα μεγάλης εμπορικής αξίας ή πετρελαιοκίνητα με υψηλές εκπομπές ρύπων.

Οι αυξήσεις στους συντελεστές για τα πιο υψηλά κλιμάκια ρύπων θα είναι μεγάλες και η επιβάρυνση αναμένεται να φτάσει ακόμα και τα 200 ευρώ. Επίσης, εξετάζεται να μπει και στα καινούργια ΙΧ πρόσθετο τέλος μεγάλου κυβισμού (π.χ. από 2.000 κυβικά και άνω), πέραν του τέλους που θα υπολογίζεται με τους ρύπους.



Πάντως, ακόμα και όσοι έχουν παλιό αυτοκίνητο δεν θα χαμογελάσουν, αφού η έκπτωση που θα δουν δεν θα ξεπερνά τα 10 ευρώ.
Ιδού τα τελευταία σενάρια:
  • Ο υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας των νέων αυτοκινήτων (από τον Νοέμβριο του 2010 και μετά) θα γίνει με βάση την αξία που είχαν κατά την ταξινόμησή τους και όχι με τη σημερινή. Σημαντικές αυξήσεις θα δουν οι ιδιοκτήτες ΙΧ αξίας άνω των 40.000 ευρώ, ενώ αν δεν βγουν τα νούμερα, το ποσό ενδεχομένως να κατέβει και στα 30.000 ευρώ.
  • Για τα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας θα ακολουθηθεί η μέθοδος της μείωσης του ορίου των ρύπων. Το όριο από τα 100 μικρογραμμάρια θα πέσει στα 80 και έτσι όσοι έχουν ρύπους από 80 ως 99 μικρογραμμάρια θα βρεθούν να πληρώνουν ένα ποσό της τάξης των περίπου 50 ευρώ.
  • Ελάφρυνση θα δουν μόνο οι ιδιοκτήτες ΙΧ άνω των 10 ετών.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου