Το Φόρεμα της Παρουσιάστριας Καιρού είναι το φόρεμα που θα μας απασχολήσει σήμερα, η δική του ιστορία όμως δεν πρόκειται να σας τρελάνει. Για την ακρίβεια, μάλλον θα σας εξάψει το ενδιαφέρον.
Το Σαββατοκύριακο που πέρασε, μια γυναίκα μοιράστηκε σε ένα group του Facebook που απευθύνεται αποκλειστικά σε τηλεοπτικές μετεωρολόγους, το link για την αγορά ενός φορέματος από το Amazon. To φόρεμα ήταν διαθέσιμο σε πολλά χρώματα, είχε κόψιμο που κολακεύει σχεδόν κάθε σωματότυπο γυναίκας και, κυρίως, ήταν πολύ οικονομικό ($25). Αυτό που ακολούθησε, ωστόσο, σίγουρα δεν το περίμενε κανείς.
Μέσα στις επόμενες ημέρες, γυναίκες μετεωρολόγοι σε κανάλια από όλη την Αμερική εμφανίστηκαν στην τηλεόραση για να παρουσιάσουν τον καιρό φορώντας ακριβώς το ίδιο φόρεμα, σε διάφορες εκδοχές του. Οι φωτογραφίες τους ενώθηκαν σε ένα κολάζ που «έσπασε» το Reddit, ενώ στο Twitter οι γυναίκες μετεωρολόγοι κάνουν πλέον λόγο για «Τη Συντροφιά του Φορέματος».
Το Slate μίλησε με αρκετές μετεωρολόγους που παρουσιάζουν τον καιρό σε διάφορες ενημερωτικές εκπομπές της Αμερικής ώστε να λύσει την απορία που δημιουργήθηκε σε πολύ κόσμο μέσα στο Σαββατοκύριακο: είναι τόσο σημαντική υπόθεση το φόρεμα που θα επιλέξει μια παρουσιάστρια καιρού για να κάνει τη δουλειά της;
Κι όμως, όχι μόνο είναι αλλά η ίδια η επιλογή αποτελεί και μια αρκετά πολύπλοκη και βασανιστική διαδικασία.
«Μερικές φορές το τι θα φορέσω είναι το μεγαλύτερο άγχος της δουλειάς μου», λέει στο Slate η Jen Carfagno του Weather Channel. «Δεν πρέπει να δείχνω πολύ μεγάλη ή πολύ νέα. Αν είναι πολύ εφαρμοστό θα σε κάνει να δείχνεις σαν να είσαι έτοιμη για το κλαμπ. Αν είναι πολύ φαρδύ θα σε κάνει να δείχνεις ντεμοντέ. Το να φοράς μαύρα κάθε μέρα είναι βαρετό. Τα μοτίβα είναι δύσκολη υπόθεση με τα φώτα και τις κάμερες. Το να μένεις ατσαλάκωτη δεν είναι εύκολο. Και, στην τελική, πόσα διαφορετικά κόκκινα φορέματα μπορείς να βρεις;».
Η Heather Sophia του Mississippi News Now εξηγεί το πόσο έχει εξελιχθεί η εμφάνιση της παρουσιάστριας του καιρού μέσα στα χρόνια. «Όταν ξεκίνησα να δουλεύω στην τηλεόραση είχα δύο με τρία κοστούμια και μια ποικιλία από πουκάμισα», λέει. «Τώρα έχω μια ντουλάπα γεμάτη φορέματα. Ειλικρινά δεν μπορώ να θυμηθώ την τελευταία φορά που φόρεσα κοστούμι στον αέρα. Πιστεύω πως όσο όλο και περισσότερες γυναίκες προσλαμβάνονταν στο επάγγελμα και άρχισαν να ανελίσσονταν επαγγελματικά, τόσο τα φορέματα και άλλα ρούχα πέρα από το κοστούμι άρχισαν να γίνονται περισσότερο αποδεκτά, φέροντας ταυτόχρονα το ίδιο κύρος». Κοινώς, οι γυναίκες πλέον δεν χρειάζεται να φορέσουν κοστούμι για να συναγωνιστούν τους άντρες συναδέλφους τους σε αξιοπιστία, επαγγελματικότητα και κύρος. Μπορούν να αγκαλιάσουν και να παρουσιάσουν ελεύθερα τη θηλυκότητά τους και να θεωρούνται το ίδιο ισάξιες με αυτούς.
«Στην αρχή έπρεπε να είσαι πολύ προσεκτική με τις αποχρώσεις του μπλε ή του πράσινου που θα φορούσες», λέει η Stephanie Abrams του Weather Channel, εξηγώντας το γιατί το συγκεκριμένο φόρεμα έγινε τόσο δημοφιλές ανάμεσα στις συναδέλφους τις. «Έχω περίπου 6 μοβ φορέματα που όλα τους δείχνουν μπλε στην τηλεόραση. Επίσης, δεν θέλω τα φορέματά μου να αποσπούν την προσοχή του κόσμου από τον καιρό που παρουσιάζω, οπότε μένω μακριά από δερμάτινα και οτιδήποτε έχει πούλιες».
Και κάπως έτσι, το «Homeyee Women's Stretch Tunic Pencil Sheath Dress U837» του Amazon έγινε μέσα σε λίγες ώρες το απόλυτο αξεσουάρ κάθε τηλεοπτικής μετεωρολόγου που θέλει να δείχνει όμορφη αλλά και σωστή επαγγελματίας στην τηλεόραση, χωρίς να χάνει το χρόνο της σε ώρες προετοιμασίας ή να ξοδεύει μια περιουσία σε μεγάλες φίρμες.
huffingtonpost.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου