ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Φουστάνος: Η σύντροφός μου είναι πιο μικρή από την κόρη μου (ΒΙΝΤΕΟ)





«Δεν είναι ωραία λέξη "παππούς"»..

Αίσθηση προκαλούν οι δηλώσεις του Ανδρέα Φουστάνου για την σύντροφό του, αλλά και σχόλια, τουλάχιστον στο πάνελ του «Πρωινού».

Ο γνωστός πλαστικός χειρουργός μίλησε για τη σχέση του και μάλιστα δεν δίστασε να αποκαλύψει ότι η σύντροφός του είναι πιο μικρή από την κόρη του. «Δεν ξέρω αν η σύντροφός μου έχει κλείσει τα 30, πιο κάτω νομίζω είναι. Είναι πιο μικρή από την κόρη μου», δήλωσε χαρακτηριστικά στην κάμερα του «Πρωινού».

«Δεν είναι ωραία λέξη "παππούς". Πολλοί χαίρονται να τους λένε παππούδες, εγώ δεν χαίρομαι, δεν μου αρέσει. Δεν νιώθω κιόλας παππούς», συμπλήρωσε.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου