ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Η Πηγή Δεβετζή μιλά για πρώτη φορά για τα περί ντόπινγκ...




Πριν λίγες μέρες έγινε γνωστό με δημόσια ανακοίνωση του ΣΕΓΑΣ ότι το όνομα της Πηγής Δεβετζή, συμπεριλαμβάνεται ανάμεσα στα 28 θετικά δείγματα,
τα οποία είχαν προκύψει ύστερα από επανέλεγχο σε αυτά που είχαν ληφθεί στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2007 στο Οζάκα. Τότε είχε πάρει τη τρίτη θέση στο τριπλούν. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, εφόσον το θέμα τελεσιδικήσει, θα της αφαιρεθεί το μετάλλιο.

Η Ελληνίδα Ολυμπιονίκης μίλησε στη κάμερα της εκπομπής «Καλημερούδια» και έκανες τις πρώτες δηλώσεις για το συγκεκριμένο θέμα. «Δεν σταμάτησα τον αθλητισμό γι’ αυτούς τους λόγους. Δεν υπήρχε κάποιο θέμα. Σταμάτησα τον αθλητισμό γιατί μεγάλωσα και δεν μπορούσα να συνεχίσω άλλο. Βγήκε μια είδηση χωρίς να έχω στοιχεία στα χέρια μου. Δεν με στεναχώρησε γιατί είναι ένα θέμα που ξέρω καλά τι συμβαίνει, ξέρω ότι είμαι οκ σε όλο αυτό. Η στήριξη του κόσμου ήταν απίστευτη και φυσικά κανείς δεν το πιστεύει γιατί είναι γελοίο. Κάνω αθλητισμό από τα 4 μου χρόνια, έχω κάνει πάρα πολλά χρόνια. Νομίζω ότι δεν υπάρχει κάτι που να σε κάνει superman. Δεν έχω διαβάσει τίποτα από τα δημοσιεύματα. Όταν έχω τα στοιχεία πολύ ευχαρίστως να κάνω και φοβερές συνεντεύξεις, να σας τα πω όλα».



toratora.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου