ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015

Ολοταχώς για το πρωτάθλημα της πιο ακριβής βενζίνης η Ελλάδα -Δείτε τις τιμές σε όλη την Ευρώπη...

ΒΕΝΖΙΝΗ




Σύγκρυο προκαλούν οι σκέψεις του υπουργείου Οικονομικών για αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στη
βενζίνη, ως αντιστάθμισμα της σχεδιαζόμενης μείωσης των Τελών Κυκλοφορίας, καθώς η Ελλάδα που ήδη βρίσκεται μέσα στην πεντάδα των πιο ακριβών χωρών στις τιμές των καυσίμων, θα «χτυπήσει» το πρωτάθλημα.



Ως σκέψη, το να μειώσεις τα Τέλη Κυκλοφορίας και να επιβαρύνεις τη χρήση των οχημάτων αυξάνοντας το φόρο στα καύσιμα, φαντάζει λογική. Ωστόσο, οι κίνδυνοι για υπέρμετρες επιβαρύνσεις αναδεικνύονται μόλις σκαλίσει κάποιος την επιφάνεια. Κατ' αρχάς για να αποδώσει το μέτρο ήτοι για να ανακοπεί το κύμα παράδοσης πινακίδων και πολύ περισσότερο για να αναστραφεί αυτή η τάση, τα Τέλη Κυκλοφορίας θα πρέπει να «κοπούν» στο μισό, τουλάχιστον στα παλαιότερα και μεγαλύτερα οχήματα. Τι σημαίνει πρακτικά αυτό; Ότι για να καλυφθεί αυτή η χασούρα από τα Τέλη, ο ΕΦΚ στη βενζίνη θα πρέπει να αυξηθεί κατά τουλάχιστον 10 λεπτά το λίτρο και όχι κατά 4- 5 λεπτά όπως υποστηρίζουν στο υπουργείο Οικονομικών. Κι αυτό οδηγεί σε τελική αύξηση τουλάχιστον 13 λεπτών, λόγω και της επιβάρυνσης του ΦΠΑ.

Μπορεί να αντέξει τέτοια επιβάρυνση στη βενζίνη ο καταναλωτής; Σήμερα, με βάση τα τελευταία στοιχεία της Κομισιόν, η μέση τιμή της αμόλυβδης στην Ελλάδα διαμορφώνεται στα 1,430 ευρώ το λίτρο, έναντι 1,338 ευρώ του κοινοτικού μέσου όρου. Η χώρα μας, μάλιστα, βρίσκεται μεταξύ των πιο ακριβών, αφού πιο ακριβά πωλείται η αμόλυβδη μόνο στην Ολλανδία, στη Δανία, στη Φινλανδία, στην Ιταλία και στο Ην. Βασίλειο, όπου βέβαια το κατά κεφαλήν εισόδημα είναι πολύ υψηλότερο από το ελληνικό.

Αν στις σημερινές τιμές προσθέσει κανείς τη σχεδιαζόμενη νέα αύξηση φόρων, τότε η Ελλάδα θα βρεθεί με διαφορά στην πρώτη θέση, ενώ δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα το αν θα γίνει ανάλογη αύξηση και στο πετρέλαιο, οπότε σε αυτή την περίπτωση η επιβάρυνση για τον κύκλο της οικονομίας θα είναι ακόμα μεγαλύτερη. Σημειωτέον, ότι η συζήτηση και τα σχέδια επί χάρτου γίνονται με τις διεθνείς τιμές του πετρελαίου να βρίσκονται στα πολύ χαμηλά επίπεδα των 40 δολαρίων και είναι προφανές ότι αν αυτή η εικόνα αλλάξει- κάτι που έχει αποδειχθεί ότι δεν αποκλείεται να συμβεί δια ασήμαντον αφορμή- τότε οι εγχώριες τιμές ως συνήθως θα πάρουν «φωτιά».





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου