Η πρώην σύζυγος του αδελφού του Ανδρέα εξομολογείται
Μία πρώην κυρία Παπανδρέου μιλάει πρώτη φορά για την τραγωδία που
χτύπησε την οικογένειά της, την απιστία που βίωσε από τον μεγάλο έρωτα της ζωής της αλλά και τον σύζυγό της Γεώργιο Παπανδρέου, που έφυγε ταξίδι του μέλιτος στην Ινδία με μια γειτόνισσά τους! Μοιράζεται άγνωστα μυστικά από τα τρικούβερτα γλέντια της Μαργαρίτας, του Νίκου, της Σοφίας και του Αντρίκου στη βίλα τους στο Καστρί, ενώ σχολιάζει τον πρόσφατο χωρισμό-βόμβα του Γιώργου Παπανδρέου από την Αντα, χαρακτηρίζοντας τον πρώην πρωθυπουργό... σιγανό ποταμάκι!
Η Μαρία Σόκαλη, η απατεώνισσα πανύψηλη ξανθιά με τις αναλογίες Βορειοευρωπαίας αντίζηλος της Καρέζη στην ταινία «Τζένη Τζένη», που διεκδικούσε τον... βουλευτή Μαντά (Ανδρέας Μπάρκουλης), θα μπορούσε να είναι μια μεγάλη σταρ του σινεμά. Το star system των χρυσών δεκαετιών '60-'70 την «άγγιξε» με το ραβδάκι του και μάλιστα από τα πρώτα της καλλιτεχνικά βήματα.
Τον δικαιολόγησες που χώρισε τη μητέρα σου;
Ναι. Αντίθετα με την αδελφή μου, που από τότε δεν τον ξαναείδε ποτέ γιατί το κράτησε μανιάτικο. Τον λάτρευα, όπως βέβαια αγαπούσα πολύ και τη μητέρα μου κι όλους τους δικούς μου ανθρώπους. Επιασα ένα σπίτι πολύ κοντά στο δικό του στο Παγκράτι και βλεπόμασταν μέχρι που πέθανε, το 1998.
Από ποιους θιάσους έχεις φύγει τρέχοντας;
Από τον θίασο του Γιώργου Κωνσταντίνου, γιατί νόμισα πως κάτι μου είπε και με προσέβαλε. Αλλη φορά δεν πήγα σε παράσταση του Γιώργου Πάντζα μια μέρα που είχε καύσωνα. Εγινε έξαλλος! «Δεν θα ξαναδουλέψεις σε θέατρο, Σόκαλη» μου φώναζε.
espressonews.gr
Μία πρώην κυρία Παπανδρέου μιλάει πρώτη φορά για την τραγωδία που
χτύπησε την οικογένειά της, την απιστία που βίωσε από τον μεγάλο έρωτα της ζωής της αλλά και τον σύζυγό της Γεώργιο Παπανδρέου, που έφυγε ταξίδι του μέλιτος στην Ινδία με μια γειτόνισσά τους! Μοιράζεται άγνωστα μυστικά από τα τρικούβερτα γλέντια της Μαργαρίτας, του Νίκου, της Σοφίας και του Αντρίκου στη βίλα τους στο Καστρί, ενώ σχολιάζει τον πρόσφατο χωρισμό-βόμβα του Γιώργου Παπανδρέου από την Αντα, χαρακτηρίζοντας τον πρώην πρωθυπουργό... σιγανό ποταμάκι!
ΑΠΟ ΤΟΝ
ΑΛΚΙΝΟΟ ΜΠΟΥΝΙΑ
Φωτό: Βαγγέλης Μασσιάς
ΑΛΚΙΝΟΟ ΜΠΟΥΝΙΑ
Φωτό: Βαγγέλης Μασσιάς
Η Μαρία Σόκαλη, η απατεώνισσα πανύψηλη ξανθιά με τις αναλογίες Βορειοευρωπαίας αντίζηλος της Καρέζη στην ταινία «Τζένη Τζένη», που διεκδικούσε τον... βουλευτή Μαντά (Ανδρέας Μπάρκουλης), θα μπορούσε να είναι μια μεγάλη σταρ του σινεμά. Το star system των χρυσών δεκαετιών '60-'70 την «άγγιξε» με το ραβδάκι του και μάλιστα από τα πρώτα της καλλιτεχνικά βήματα.
Ομως εκείνη δεν ήταν τόσο φιλόδοξη κι εκεί που η επιτυχία τής χτυπούσε την πόρτα... το έβαζε στα πόδια. «Δεν φταίει κανένας γι' αυτό, παρά μόνο η κλειστοφοβία μου, οι τάσεις φυγής που είχα από μικρή αλλά και το ότι ήμουν αδιάφορη και ερασιτέχνισσα. Εδώ που τα λέμε, όμως, πώς να δω κι αλλιώς τα πράγματα, όταν κάποιοι που παρίσταναν τους επαγγελματίες του κινηματογράφου μάς κακοπλήρωναν ή έτρωγαν τα λεφτά μας;» αναφέρει η Μαρία Σόκαλη στην «Espresso» με ειλικρίνεια.
Περισσότερο χαριτολογώντας και λιγότερο με παράπονο αποκαλύπτει ότι ο Νίκος Κούρκουλος βρέθηκε δύο φορές μπροστά της κλείνοντάς της επαγγελματικές πόρτες. Το γεγονός ότι δεν κυνήγησε ματαιόδοξους στόχους, όπως είναι το σταριλίκι, ίσως οφείλεται και στο ότι δεν μπόρεσε ποτέ να ξεπεράσει τον θάνατο του αγαπημένου της αδελφού και της οικογένειάς του σε φοβερό αυτοκινητικό δυστύχημα στη Δανία. Ενα τραγικό συμβάν που την ωρίμασε βαθιά και για το οποίο μιλάει πρώτη φορά δημόσια. «Μετά τον θάνατο του αδελφού μου Βασίλη όλοι μας πάθαμε μεγάλο σοκ. Λένε ότι ένα δράμα ενώνει, αλλά με εμάς συνέβη το αντίθετο. Απομακρυνθήκαμε ο ένας από τον άλλον» εξομολογείται για την αδιανόητη τραγωδία που σφράγισε τη ζωή της και διέλυσε την οικογένειά της.
Σαμπάνια
Η πρώην κυρία Γεωργίου Γ. Παπανδρέου, που ακόμη και σήμερα είναι μια πολύ γοητευτική γυναίκα, μας δέχτηκε στο σπίτι της στο Παγκράτι και, παρά την οικονομική στενότητα των τελευταίων χρόνων άνοιξε σαμπάνια για χάρη μας!
Μιλώντας για τα προσωπικά της δεν έκρυψε τον μεγάλο έρωτά της για έναν Αγγλο μουσικό, από τον οποίο χώρισε ύστερα από 10 χρόνια δεσμού επειδή ανακάλυψε ότι την απατούσε με μια υπάλληλό του.
Επίσης μοιράστηκε μαζί μας άγνωστες ιστορίες από τον γάμο της με τον αδελφό του Ανδρέα Παπανδρέου. Για την οικογένεια των τριών πρωθυπουργών λέει πως τα μέλη της συμμετείχαν στα γλέντια που έκαναν στο Καστρί, ενώ εκείνη χόρευε τσιφτετέλια με τη Σοφία υπό το βλέμμα της Μαργαρίτας, που φορούσε -λόγω απλότητας- μια... κουρέλα ρόμπα! Και μέσα σε όλα αυτά σχολιάζει και τον χωρισμό του Γιώργου Παπανδρέου με την Αντα, απορώντας πώς η Αντα είχε τέτοιον άντρα.
Μαρία, πού γεννήθηκες;
Στο Σάλτσμπουργκ της Αυστρίας από γονείς μετανάστες. Ο πατέρας μου ήταν φιλόλογος, έγραφε ποιήματα, μιλούσε ξένες γλώσσες και ήταν ελληνολάτρης. Εχω μία αδελφή, τη Δέσποινα, έναν χρόνο μικρότερή μου. Την αγαπάω περισσότερο από οποιονδήποτε άνθρωπο στον κόσμο και τη φωνάζω «μωρό». Είχα κι έναν αδελφό που, δυστυχώς, έφυγε νωρίς από τη ζωή και βύθισε όλη την οικογένεια σε μεγάλο πένθος και απέραντη θλίψη. Σε ηλικία 37 χρόνων σκοτώθηκε σε ένα τραγικό αυτοκινητικό δυστύχημα στη Δανία, όπου ζούσε με την οικογένειά του και εργαζόταν ως κτηνίατρος. Ετρεχε με υπερβολική ταχύτητα. Μέσα στο αυτοκίνητο ήταν η γυναίκα του και τα δύο παιδιά τους. Δεν έζησε κανένας...
Στο Σάλτσμπουργκ της Αυστρίας από γονείς μετανάστες. Ο πατέρας μου ήταν φιλόλογος, έγραφε ποιήματα, μιλούσε ξένες γλώσσες και ήταν ελληνολάτρης. Εχω μία αδελφή, τη Δέσποινα, έναν χρόνο μικρότερή μου. Την αγαπάω περισσότερο από οποιονδήποτε άνθρωπο στον κόσμο και τη φωνάζω «μωρό». Είχα κι έναν αδελφό που, δυστυχώς, έφυγε νωρίς από τη ζωή και βύθισε όλη την οικογένεια σε μεγάλο πένθος και απέραντη θλίψη. Σε ηλικία 37 χρόνων σκοτώθηκε σε ένα τραγικό αυτοκινητικό δυστύχημα στη Δανία, όπου ζούσε με την οικογένειά του και εργαζόταν ως κτηνίατρος. Ετρεχε με υπερβολική ταχύτητα. Μέσα στο αυτοκίνητο ήταν η γυναίκα του και τα δύο παιδιά τους. Δεν έζησε κανένας...
Τεράστιο οικογενειακό δράμα...
Τραγωδία! Δεν το ξεπέρασα ποτέ! Πολλές φορές τα βράδια κλαίω. Τον έλεγαν Βασίλη και τώρα την Πρωτοχρονιά έβγαλα τη φωτογραφία του, την έβλεπα και έκλαιγα. Μόνο που αυτό το θέμα δεν το συζητάω με τρίτους, γιατί δεν αντέχω... Είναι η πρώτη φορά που το αναφέρω δημόσια.
Τραγωδία! Δεν το ξεπέρασα ποτέ! Πολλές φορές τα βράδια κλαίω. Τον έλεγαν Βασίλη και τώρα την Πρωτοχρονιά έβγαλα τη φωτογραφία του, την έβλεπα και έκλαιγα. Μόνο που αυτό το θέμα δεν το συζητάω με τρίτους, γιατί δεν αντέχω... Είναι η πρώτη φορά που το αναφέρω δημόσια.
Οι γονείς σου θα έγιναν ράκος...
Στην αρχή το κρύψαμε από τη μητέρα μου, ώσπου το έμαθε κι έγινε άλλος άνθρωπος. Ηταν πολύ ευαίσθητη και έπεσαν όλα τα μαλλιά της. Δυστυχώς, μετά τον θάνατο του αδελφού μου κατέρρευσε η οικογένειά μας. Ο ένας θεωρούσε υπεύθυνο τον άλλον για το τραγικό συμβάν. Ο πατέρας κατηγορούσε τη μητέρα μου ότι δεν μεγάλωσε σωστά τον αδελφό μου και του έκανε όλα τα χατίρια. Η μητέρα μου ανταπέδιδε λέγοντας ότι ο μπαμπάς μου προέτρεψε τον Βασίλη μου να πάει να σπουδάσει στη Γερμανία και μετά να βρει δουλειά στο εξωτερικό. Από την άλλη, εγώ και η αδελφή μου κατηγορούσαμε και τους δύο. Στο τέλος ο πατέρας μου εγκατέλειψε τη μητέρα μου και ξαναπαντρεύτηκε.
Στην αρχή το κρύψαμε από τη μητέρα μου, ώσπου το έμαθε κι έγινε άλλος άνθρωπος. Ηταν πολύ ευαίσθητη και έπεσαν όλα τα μαλλιά της. Δυστυχώς, μετά τον θάνατο του αδελφού μου κατέρρευσε η οικογένειά μας. Ο ένας θεωρούσε υπεύθυνο τον άλλον για το τραγικό συμβάν. Ο πατέρας κατηγορούσε τη μητέρα μου ότι δεν μεγάλωσε σωστά τον αδελφό μου και του έκανε όλα τα χατίρια. Η μητέρα μου ανταπέδιδε λέγοντας ότι ο μπαμπάς μου προέτρεψε τον Βασίλη μου να πάει να σπουδάσει στη Γερμανία και μετά να βρει δουλειά στο εξωτερικό. Από την άλλη, εγώ και η αδελφή μου κατηγορούσαμε και τους δύο. Στο τέλος ο πατέρας μου εγκατέλειψε τη μητέρα μου και ξαναπαντρεύτηκε.
«Θυμάμαι τον Θεοδωράκη, νέο, ωραίο και πολύ ψηλό, να κάθεται στο πιάνο να μας κάνει πρόβες τα υπέροχα τραγούδια του. Δεν κρύβω, όμως, ότι ήταν λίγο σνομπ»
Τον δικαιολόγησες που χώρισε τη μητέρα σου;
Ναι. Αντίθετα με την αδελφή μου, που από τότε δεν τον ξαναείδε ποτέ γιατί το κράτησε μανιάτικο. Τον λάτρευα, όπως βέβαια αγαπούσα πολύ και τη μητέρα μου κι όλους τους δικούς μου ανθρώπους. Επιασα ένα σπίτι πολύ κοντά στο δικό του στο Παγκράτι και βλεπόμασταν μέχρι που πέθανε, το 1998.
Πώς ήταν τα παιδικά χρόνια σου;
Οι γονείς μου επέστρεψαν στην Ελλάδα όταν ήμουν τριών χρόνων και τα παιδικά μου χρόνια ήταν στο επίπεδο μιας μέτριας οικονομικά οικογένειας. Αρχικά μέναμε στη Νέα Σμύρνη, σε ένα σπίτι με κήπο. Τότε είχε τελειώσει ο πόλεμος κι έβλεπα στον δρόμο ανθρώπους με κομμένα χέρια και πόδια ή και τυφλούς.
Θυμάμαι που ρωτούσα «γιατί αυτοί οι άνθρωποι είναι σε αυτήν την κατάσταση;» και οι γονείς μου μου απαντούσαν «από τον πόλεμο, παιδί μου». Εικόνες πολύ λυπηρές που μου έχουν μείνει αξέχαστες.
Οι γονείς μου επέστρεψαν στην Ελλάδα όταν ήμουν τριών χρόνων και τα παιδικά μου χρόνια ήταν στο επίπεδο μιας μέτριας οικονομικά οικογένειας. Αρχικά μέναμε στη Νέα Σμύρνη, σε ένα σπίτι με κήπο. Τότε είχε τελειώσει ο πόλεμος κι έβλεπα στον δρόμο ανθρώπους με κομμένα χέρια και πόδια ή και τυφλούς.
Θυμάμαι που ρωτούσα «γιατί αυτοί οι άνθρωποι είναι σε αυτήν την κατάσταση;» και οι γονείς μου μου απαντούσαν «από τον πόλεμο, παιδί μου». Εικόνες πολύ λυπηρές που μου έχουν μείνει αξέχαστες.
Πότε κόλλησες το καλλιτεχνικό «μικρόβιο»;
Η μητέρα μου, που ήταν Κερκυραία και έπαιζε πιάνο, από μικρά παιδιά εμένα και την αδελφή μου μας πήγαινε πολύ τακτικά στο θέατρο και το σινεμά. Υπήρχε περίοδος που κάθε μέρα πηγαίναμε στον κινηματογράφο. Από τις πολλές ταινίες και τα θεατρικά που βλέπαμε η Δέσποινα μου κόλλησε το... μικρόβιο και με παρότρυνε να πάμε να γραφτούμε στη δραματική του σπουδαίου σκηνοθέτη Γιώργου Θεοδοσιάδη. Ετσι κι έγινε, μόνο που εκείνη τα παράτησε γρήγορα. Την ενοχλούσε που δεν υπήρχε αξιοκρατία στο επάγγελμα κι ίσως είχε δίκιο.
Η μητέρα μου, που ήταν Κερκυραία και έπαιζε πιάνο, από μικρά παιδιά εμένα και την αδελφή μου μας πήγαινε πολύ τακτικά στο θέατρο και το σινεμά. Υπήρχε περίοδος που κάθε μέρα πηγαίναμε στον κινηματογράφο. Από τις πολλές ταινίες και τα θεατρικά που βλέπαμε η Δέσποινα μου κόλλησε το... μικρόβιο και με παρότρυνε να πάμε να γραφτούμε στη δραματική του σπουδαίου σκηνοθέτη Γιώργου Θεοδοσιάδη. Ετσι κι έγινε, μόνο που εκείνη τα παράτησε γρήγορα. Την ενοχλούσε που δεν υπήρχε αξιοκρατία στο επάγγελμα κι ίσως είχε δίκιο.
Σπουδάστρια στη δραματική πήγες στα καλλιστεία για την ανάδειξη της «Μις Σινεμά», που τότε διοργάνωνε η εφημερίδα «Μεσημβρινή».
Με έστειλαν ο Θεοδοσιάδης και οι καθηγητές μου, η Ελένη Χατζηαργύρη και ο Κώστας Κροντηράς. Ο διαγωνισμός έγινε στην ταράτσα της «Μεγάλης Βρεταννίας» και στην κριτική επιτροπή ήταν η Αλίκη Βουγιουκλάκη, ο Δημήτρης Χορν, η Ελένη Βλάχου και ο Νίκος Παπατάκης, ο οποίος τότε ζούσε στο Παρίσι και είχε φέρει την Ολγα Καρλάτου, τη μετέπειτα δεύτερη σύζυγό του, να συμμετάσχει κι εκείνη στα καλλιστεία.
Τον πρώτο τίτλο τον μοιραστήκαμε με την Καρλάτου και μάλιστα είχε γίνει φασαρία για το γεγονός ότι ήμασταν δύο νικήτριες και έπρεπε να αποφασιστεί ποια θα πάει στα διεθνή καλλιστεία που γίνονταν στην Ιταλία. Τελικά επενέβη ο Χορν και έδωσε μάχη για μένα. «Η Σόκαλη θα μας εκπροσωπήσει στο εξωτερικό, ενώ η Καρλάτου θα μείνει εδώ» είπε. Ετσι πήγα στην Ιταλία, φορώντας ένα αρχαιοελληνικό φόρεμα του Ζαν Ντεσέ, και βγήκα τρίτη.
Με έστειλαν ο Θεοδοσιάδης και οι καθηγητές μου, η Ελένη Χατζηαργύρη και ο Κώστας Κροντηράς. Ο διαγωνισμός έγινε στην ταράτσα της «Μεγάλης Βρεταννίας» και στην κριτική επιτροπή ήταν η Αλίκη Βουγιουκλάκη, ο Δημήτρης Χορν, η Ελένη Βλάχου και ο Νίκος Παπατάκης, ο οποίος τότε ζούσε στο Παρίσι και είχε φέρει την Ολγα Καρλάτου, τη μετέπειτα δεύτερη σύζυγό του, να συμμετάσχει κι εκείνη στα καλλιστεία.
Τον πρώτο τίτλο τον μοιραστήκαμε με την Καρλάτου και μάλιστα είχε γίνει φασαρία για το γεγονός ότι ήμασταν δύο νικήτριες και έπρεπε να αποφασιστεί ποια θα πάει στα διεθνή καλλιστεία που γίνονταν στην Ιταλία. Τελικά επενέβη ο Χορν και έδωσε μάχη για μένα. «Η Σόκαλη θα μας εκπροσωπήσει στο εξωτερικό, ενώ η Καρλάτου θα μείνει εδώ» είπε. Ετσι πήγα στην Ιταλία, φορώντας ένα αρχαιοελληνικό φόρεμα του Ζαν Ντεσέ, και βγήκα τρίτη.
Ποιος ήταν ο πρώτος θεατρικός ρόλος σου;
Ο Θεοδοσιάδης μεσολάβησε και για την πρώτη μου θεατρική εμφάνιση! Με έστειλε, μαζί με τη Νόρα Βαλσάμη, τη Ρένα Βενιέρη και τη Ματίνα Καρρά, οι οποίες ήταν συμμαθήτριές μου στη σχολή, στο θέατρο «Μουσούρη», όπου ανέβαινε το έργο «Ενας όμηρος» με τον Τίτο Βανδή, την Μπέττυ Βαλάση και τη Μάρθα Βούρτση, σε μουσική Μίκη Θεοδωράκη. Θυμάμαι τον Θεοδωράκη, νέο, ωραίο και πολύ ψηλό να κάθεται στο πιάνο να μας κάνει πρόβες το «Γελαστό παιδί» και τα άλλα υπέροχα τραγούδια του. Δεν κρύβω, όμως, ότι ήταν λίγο σνομπ. Οχι μόνο με εμάς, τα νέα παιδιά, αλλά και με όλο τον θίασο θα έλεγα. Δεν μας πολυπλησίαζε, έκανε τη δουλειά του κι έφευγε.
Ο Θεοδοσιάδης μεσολάβησε και για την πρώτη μου θεατρική εμφάνιση! Με έστειλε, μαζί με τη Νόρα Βαλσάμη, τη Ρένα Βενιέρη και τη Ματίνα Καρρά, οι οποίες ήταν συμμαθήτριές μου στη σχολή, στο θέατρο «Μουσούρη», όπου ανέβαινε το έργο «Ενας όμηρος» με τον Τίτο Βανδή, την Μπέττυ Βαλάση και τη Μάρθα Βούρτση, σε μουσική Μίκη Θεοδωράκη. Θυμάμαι τον Θεοδωράκη, νέο, ωραίο και πολύ ψηλό να κάθεται στο πιάνο να μας κάνει πρόβες το «Γελαστό παιδί» και τα άλλα υπέροχα τραγούδια του. Δεν κρύβω, όμως, ότι ήταν λίγο σνομπ. Οχι μόνο με εμάς, τα νέα παιδιά, αλλά και με όλο τον θίασο θα έλεγα. Δεν μας πολυπλησίαζε, έκανε τη δουλειά του κι έφευγε.
Εχεις κάνει πολλές ταινίες, κάποιες μάλιστα με σημαντικούς σκηνοθέτες και ηθοποιούς. Γιατί στη Φίνος Φιλμς δεν έκανες άλλη μετά τη θρυλική «Τζένη Τζένη»;
Ο Φίνος με ζήτησε να κάνω άλλο ένα φιλμ ως πρωταγωνίστρια με παρτενέρ τον Νίκο Κούρκουλο, αλλά δεν έγινε. Εμαθα ότι δεν με ήθελε ο Κούρκουλος, ο οποίος μάλιστα με απέλυσε και από το δυναμικό του Εθνικού Θεάτρου μόλις ανέλαβε διευθυντής.
Ο Φίνος με ζήτησε να κάνω άλλο ένα φιλμ ως πρωταγωνίστρια με παρτενέρ τον Νίκο Κούρκουλο, αλλά δεν έγινε. Εμαθα ότι δεν με ήθελε ο Κούρκουλος, ο οποίος μάλιστα με απέλυσε και από το δυναμικό του Εθνικού Θεάτρου μόλις ανέλαβε διευθυντής.
Ποια είναι η πιο άσχημη εμπειρία σου σε ταινία;
Στο «Μιας πεντάρας νιάτα», που κάνω την αδελφή του Ανδρέα Μπάρκουλη. Πήγα να πληρωθώ. Συναντιέμαι με τον παραγωγό, τον Κλέαρχο Κονιτσιώτη, τον επονομαζόμενο «πρίγκιπα των παραγωγών», και του ζητάω τα λεφτά μου. Με κοίταξε και με ύφος μου είπε: «Παίξατε και ζητάτε και λεφτά;»
Στο «Μιας πεντάρας νιάτα», που κάνω την αδελφή του Ανδρέα Μπάρκουλη. Πήγα να πληρωθώ. Συναντιέμαι με τον παραγωγό, τον Κλέαρχο Κονιτσιώτη, τον επονομαζόμενο «πρίγκιπα των παραγωγών», και του ζητάω τα λεφτά μου. Με κοίταξε και με ύφος μου είπε: «Παίξατε και ζητάτε και λεφτά;»
Πιστεύεις ότι κάποιοι μπλόκαραν την καριέρα σου;
Οχι. Δεν ήθελα να κάνω τη μεγάλη καριέρα και τελικά κανένας δεν με μπλόκαρε. Ο ίδιος ο εαυτός μου ήταν αυτός που μου έβαλε φρένο. Ημουν αδιάφορη και ερασιτέχνισσα. Από τότε που πήρα μέρος στα καλλιστεία κι έπεσαν όλα τα φώτα πάνω μου, αντί να αισθάνομαι κάποια, όπως θα συνέβαινε με άλλες κοπέλες στη θέση μου, ένιωθα σαν κακομοίρα! (Γέλια). Πήρα πολλή δημοσιότητα, έκανα πολλές φωτογραφίσεις και εξώφυλλα, αλλά δεν καταλάβαινα από τέτοια. Ποτέ δεν πήρα στα σοβαρά όποια επιτυχία είχα, αλλά και το ηθοποιηλίκι το ίδιο. Ισως γιατί δεν το ήθελα και τόσο, η αδελφή μου με παρακίνησε να γίνω ηθοποιός. Δεν είχα φιλοδοξίες, αν και μου άρεσε αυτό που έκανα κι έλεγαν πως δεν ήμουν και τόσο κακή στη δουλειά μου.
Οχι. Δεν ήθελα να κάνω τη μεγάλη καριέρα και τελικά κανένας δεν με μπλόκαρε. Ο ίδιος ο εαυτός μου ήταν αυτός που μου έβαλε φρένο. Ημουν αδιάφορη και ερασιτέχνισσα. Από τότε που πήρα μέρος στα καλλιστεία κι έπεσαν όλα τα φώτα πάνω μου, αντί να αισθάνομαι κάποια, όπως θα συνέβαινε με άλλες κοπέλες στη θέση μου, ένιωθα σαν κακομοίρα! (Γέλια). Πήρα πολλή δημοσιότητα, έκανα πολλές φωτογραφίσεις και εξώφυλλα, αλλά δεν καταλάβαινα από τέτοια. Ποτέ δεν πήρα στα σοβαρά όποια επιτυχία είχα, αλλά και το ηθοποιηλίκι το ίδιο. Ισως γιατί δεν το ήθελα και τόσο, η αδελφή μου με παρακίνησε να γίνω ηθοποιός. Δεν είχα φιλοδοξίες, αν και μου άρεσε αυτό που έκανα κι έλεγαν πως δεν ήμουν και τόσο κακή στη δουλειά μου.
Είναι αλήθεια ότι όταν σ' την έδινε εγκατέλειπες τους θιάσους;
Από παιδάκι είχα μια τάση φυγής. Εφευγα από το σπίτι και με γύριζε πίσω κάποιος αστυνομικός που με έβρισκε στον δρόμο. Επίσης, μου άρεσε να ταξιδεύω. Τη μία ήμουν στην Υδρα, την άλλη στη Μύκονο και την παράλλη στο Λονδίνο. Το μεγαλύτερο πρόβλημά μου ήταν η έντονη κλειστοφοβία μου, η οποία με έκανε ακόμη και να παρατάω δουλειές.
Από παιδάκι είχα μια τάση φυγής. Εφευγα από το σπίτι και με γύριζε πίσω κάποιος αστυνομικός που με έβρισκε στον δρόμο. Επίσης, μου άρεσε να ταξιδεύω. Τη μία ήμουν στην Υδρα, την άλλη στη Μύκονο και την παράλλη στο Λονδίνο. Το μεγαλύτερο πρόβλημά μου ήταν η έντονη κλειστοφοβία μου, η οποία με έκανε ακόμη και να παρατάω δουλειές.
«Είχα έναν φλογερό δεσμό για δέκα χρόνια με έναν Αγγλο μουσικό. Τον ερωτεύτηκα θανάσιμα, όμως εκείνος με απάτησε με μια γυναίκα που είχε τεράστια στήθη σαν της Μάνσφιλντ»
Από ποιους θιάσους έχεις φύγει τρέχοντας;
Από τον θίασο του Γιώργου Κωνσταντίνου, γιατί νόμισα πως κάτι μου είπε και με προσέβαλε. Αλλη φορά δεν πήγα σε παράσταση του Γιώργου Πάντζα μια μέρα που είχε καύσωνα. Εγινε έξαλλος! «Δεν θα ξαναδουλέψεις σε θέατρο, Σόκαλη» μου φώναζε.
Παρ' όλα αυτά έκανες πολλή τηλεόραση και μάλιστα το ΒΒC σε επέλεξε για πρωταγωνίστρια στη διεθνούς φήμης σειρά «Ποιος πληρώνει τον βαρκάρη». Με την εμφάνισή σου θα μπορούσες να κάνεις κι άλλες δουλειές στο εξωτερικό.
Ισως. Πάντως ο Αγγλος πρωταγωνιστής της σειράς, ο Τζακ Χέντλι, με είχε ερωτευτεί και ήθελε να με βοηθήσει, αλλά εγώ δεν καταλάβαινα από τέτοια. Επινε κιόλας, δεν ήταν και ερωτεύσιμος, άσε μας, καλέ. Είχα και την κλειστοφοβία μου με τα αεροπλάνα.
Ισως. Πάντως ο Αγγλος πρωταγωνιστής της σειράς, ο Τζακ Χέντλι, με είχε ερωτευτεί και ήθελε να με βοηθήσει, αλλά εγώ δεν καταλάβαινα από τέτοια. Επινε κιόλας, δεν ήταν και ερωτεύσιμος, άσε μας, καλέ. Είχα και την κλειστοφοβία μου με τα αεροπλάνα.
Ποιος είναι ο πρώτος έρωτάς σου;
Ο Γιάννης Μπαστιάς, ο γιος του περίφημου Κωστή Μπαστιά, που άφησε τη σφραγίδα του στα γράμματα, στο Εθνικό Θέατρο, στη Λυρική Σκηνή και γενικά στον πολιτισμό της χώρας μας. Με τον Γιαννάκη ήμασταν μαζί από τα 17 μου μέχρι τα 23 μου. Μάλιστα είχαμε αρραβωνιαστεί, γιατί πραγματικά αγαπιόμασταν πολύ. Χωρίσαμε όταν έγινα ηθοποιός. Ενα βράδυ έξω από το θέατρο «Μουσούρη» μου είπε: «Μαριώ, διάλεξε. Ή εμένα ή το θέατρο». Και διάλεξα το δεύτερο με μεγάλη στενοχώρια, γιατί τον αγαπούσα.
Ο Γιάννης Μπαστιάς, ο γιος του περίφημου Κωστή Μπαστιά, που άφησε τη σφραγίδα του στα γράμματα, στο Εθνικό Θέατρο, στη Λυρική Σκηνή και γενικά στον πολιτισμό της χώρας μας. Με τον Γιαννάκη ήμασταν μαζί από τα 17 μου μέχρι τα 23 μου. Μάλιστα είχαμε αρραβωνιαστεί, γιατί πραγματικά αγαπιόμασταν πολύ. Χωρίσαμε όταν έγινα ηθοποιός. Ενα βράδυ έξω από το θέατρο «Μουσούρη» μου είπε: «Μαριώ, διάλεξε. Ή εμένα ή το θέατρο». Και διάλεξα το δεύτερο με μεγάλη στενοχώρια, γιατί τον αγαπούσα.
Υπήρξε άντρας που αγάπησες πολύ και σ' την έφερε;
Ναι, ο Αγγλος μουσικός και ενορχηστρωτής Ντάγκλας Ρόμπινσον, με τον οποίο είχαμε για 10 χρόνια φλογερό δεσμό. Τον ερωτεύτηκα... θανάσιμα, έμενα μαζί του στο Λονδίνο και πέρασα υπέροχα. Μέχρι που κάποιο Πάσχα ήρθα στην Ελλάδα για να δω τους δικούς μου κι επέστρεψα στο Λονδίνο χωρίς να του το πω για να του κάνω έκπληξη. Τελικά έκανα έκπληξη στον εαυτό μου! Μπαίνοντας στο σπίτι είδα γυναικεία φουστάνια στην ντουλάπα, παντόφλες και καλλυντικά στο μπάνιο. Επαθα τρεμούλα κι έφυγα χωρίς να του μιλήσω. Με κυνήγησε για να τα ξαναφτιάξουμε, αλλά δεν μου αρκούσαν οι εξηγήσεις του. Δεν τον συγχώρεσα.
Ναι, ο Αγγλος μουσικός και ενορχηστρωτής Ντάγκλας Ρόμπινσον, με τον οποίο είχαμε για 10 χρόνια φλογερό δεσμό. Τον ερωτεύτηκα... θανάσιμα, έμενα μαζί του στο Λονδίνο και πέρασα υπέροχα. Μέχρι που κάποιο Πάσχα ήρθα στην Ελλάδα για να δω τους δικούς μου κι επέστρεψα στο Λονδίνο χωρίς να του το πω για να του κάνω έκπληξη. Τελικά έκανα έκπληξη στον εαυτό μου! Μπαίνοντας στο σπίτι είδα γυναικεία φουστάνια στην ντουλάπα, παντόφλες και καλλυντικά στο μπάνιο. Επαθα τρεμούλα κι έφυγα χωρίς να του μιλήσω. Με κυνήγησε για να τα ξαναφτιάξουμε, αλλά δεν μου αρκούσαν οι εξηγήσεις του. Δεν τον συγχώρεσα.
Και ποια ήταν το τρίτο πρόσωπο που μπήκε ανάμεσά σας;
Μια γυναίκα που δούλευε στο γραφείο του, με εμφάνιση εντελώς διαφορετική από τη δική μου, με τεράστια στήθη σαν την Τζέιν Μάνσφιλντ. Τελικά ο Ντάγκλας δεν παντρεύτηκε ποτέ.
Μια γυναίκα που δούλευε στο γραφείο του, με εμφάνιση εντελώς διαφορετική από τη δική μου, με τεράστια στήθη σαν την Τζέιν Μάνσφιλντ. Τελικά ο Ντάγκλας δεν παντρεύτηκε ποτέ.
Πώς γνωρίστηκες με τον Γεώργιο Γ. Παπανδρέου;
Από παλιά η οικογένειά μου είχε σχέση με το παπανδρέικο -λόγω του πατέρα μου, που ήταν από την Πάτρα- και με τον Γιώργο γνωριζόμασταν από τότε που ήμουν 14 χρόνων. Εκείνη την εποχή μέναμε στο Ψυχικό, σε ένα σπίτι δίπλα στο δικό του, και πότε πότε τον έβλεπα. Πέρασαν τα χρόνια και ξαναβρεθήκαμε τυχαία σε ένα άσχημο γεγονός της ζωής μου. Μου τηλεφώνησε την ημέρα του θανάτου του πατέρα μου και ήρθε από το Λουτράκι, όπου βρισκόταν, για να μου συμπαρασταθεί. Αυτό ήταν που με συγκίνησε στον Γιώργο κι άρχισα να κάνω στενή παρέα παρέα μαζί του. Θα πρέπει να πω ότι, όταν άρχισα να τον γνωρίζω καλύτερα, διαπίστωσα πως είναι ένας αξιόλογος άνθρωπος, μορφωμένος, γενναιόδωρος, αλλά και πολύ γλεντζές. Γι' αυτό τον παντρεύτηκα. Διασκέδασα πολύ μαζί του, πήγαμε ταξίδια και περάσαμε καλά.
Από παλιά η οικογένειά μου είχε σχέση με το παπανδρέικο -λόγω του πατέρα μου, που ήταν από την Πάτρα- και με τον Γιώργο γνωριζόμασταν από τότε που ήμουν 14 χρόνων. Εκείνη την εποχή μέναμε στο Ψυχικό, σε ένα σπίτι δίπλα στο δικό του, και πότε πότε τον έβλεπα. Πέρασαν τα χρόνια και ξαναβρεθήκαμε τυχαία σε ένα άσχημο γεγονός της ζωής μου. Μου τηλεφώνησε την ημέρα του θανάτου του πατέρα μου και ήρθε από το Λουτράκι, όπου βρισκόταν, για να μου συμπαρασταθεί. Αυτό ήταν που με συγκίνησε στον Γιώργο κι άρχισα να κάνω στενή παρέα παρέα μαζί του. Θα πρέπει να πω ότι, όταν άρχισα να τον γνωρίζω καλύτερα, διαπίστωσα πως είναι ένας αξιόλογος άνθρωπος, μορφωμένος, γενναιόδωρος, αλλά και πολύ γλεντζές. Γι' αυτό τον παντρεύτηκα. Διασκέδασα πολύ μαζί του, πήγαμε ταξίδια και περάσαμε καλά.
Είναι αλήθεια ότι ο Γιώργος Παπανδρέου δεν πήγε γαμήλιο ταξίδι μαζί σου αλλά με μια... γειτόνισσα;
Ναι, και αυτό λόγω της κλειστοφοβίας μου! Αμέσως μετά τη δεξίωση του γάμου μας επιστρέψαμε στο σπίτι κι εκεί μου ανακοινώνει ως έκπληξη πως είχε κλείσει εισιτήρια για να πάμε στην Ινδία. Μόλις το άκουσα έπαθα πανικό, αφού δεν μπορούσα να κλειστώ σε ένα αεροπλάνο τόσες ώρες. Του το λέω κι άρχισε να κλαίει σαν μικρό παιδί, γιατί αγαπούσε τα ταξίδια αλλά και γιατί είχε κάνει τόσα έξοδα για τον μήνα του μέλιτος και δεν γινόταν να ματαιωθεί. Ετσι σκέφτηκα τη Μαιρούλα, μια γειτόνισσα που την ήξερε ο Γιώργος και τη φλερτάριζε, η οποία πετούσε τη σκούφια της για τα ταξίδια με αεροπλάνο. Την πήρα μάλιστα τηλέφωνο βραδιάτικα, φορώντας ακόμη το νυφικό, και της είπα «Μαιρούλα, θα πας γαμήλιο ταξίδι με τον Γιώργο». Ετσι κι έγινε. Η Μαίρη, που ήταν στα χωρίσματα με τον άντρα της, συνόδευσε τον Γιώργο και στην Ινδία ερωτεύτηκε έναν Ελληνα φωτογράφο, με τον οποίο έκανε δεσμό κι έμεινε μαζί του για επτά χρόνια, ενώ ο Γιώργος επέστρεψε από το ταξίδι με 40 πυρετό, γιατί είχε κολλήσει κάποιο μικρόβιο.
Ναι, και αυτό λόγω της κλειστοφοβίας μου! Αμέσως μετά τη δεξίωση του γάμου μας επιστρέψαμε στο σπίτι κι εκεί μου ανακοινώνει ως έκπληξη πως είχε κλείσει εισιτήρια για να πάμε στην Ινδία. Μόλις το άκουσα έπαθα πανικό, αφού δεν μπορούσα να κλειστώ σε ένα αεροπλάνο τόσες ώρες. Του το λέω κι άρχισε να κλαίει σαν μικρό παιδί, γιατί αγαπούσε τα ταξίδια αλλά και γιατί είχε κάνει τόσα έξοδα για τον μήνα του μέλιτος και δεν γινόταν να ματαιωθεί. Ετσι σκέφτηκα τη Μαιρούλα, μια γειτόνισσα που την ήξερε ο Γιώργος και τη φλερτάριζε, η οποία πετούσε τη σκούφια της για τα ταξίδια με αεροπλάνο. Την πήρα μάλιστα τηλέφωνο βραδιάτικα, φορώντας ακόμη το νυφικό, και της είπα «Μαιρούλα, θα πας γαμήλιο ταξίδι με τον Γιώργο». Ετσι κι έγινε. Η Μαίρη, που ήταν στα χωρίσματα με τον άντρα της, συνόδευσε τον Γιώργο και στην Ινδία ερωτεύτηκε έναν Ελληνα φωτογράφο, με τον οποίο έκανε δεσμό κι έμεινε μαζί του για επτά χρόνια, ενώ ο Γιώργος επέστρεψε από το ταξίδι με 40 πυρετό, γιατί είχε κολλήσει κάποιο μικρόβιο.
Οι Παπανδρέου τι γνώμη είχαν για τον γάμο σας;
Στην αρχή ήταν ενθουσιασμένοι. Ημουν μια φορά την εβδομάδα στο Καστρί και τους παρέσυρα στο να κάνουμε γλέντια στο σπίτι. Η Σοφία ήταν σπουδαία χορεύτρια και μαζί χορεύαμε τσιφτετέλια και ζεϊμπέκικο. Ο Νίκος συμμετείχε στο γλέντι, ενώ ο Γιώργος ήταν αμέτοχος. Καθόταν αμίλητος σε μία καρέκλα. Η Μαργαρίτα ήταν πολύ απλή γυναίκα, μάλιστα φορούσε μια... κουρέλα ρόμπα με τρύπες στο μανίκι, χαιρόταν, τα μάτια της έλαμπαν. Μπορώ να πω ότι με αγαπούσαν πάρα πολύ. Η συμπεριφορά τους άλλαξε όταν πήγα στο κόμμα του Γιώργου Καρατζαφέρη. Ειδικά η Μαργαρίτα, όταν της το ανακοίνωσα, με κοίταξε με ένα παγωμένο βλέμμα και δεν είπε τίποτα. Από τότε «πάγωσαν» οι σχέσεις μας. Η μόνη που παρέμεινε φίλη μου κι ερχόταν σπίτι και με έβλεπε ήταν η Σοφία, η οποία, όταν χώρισε και πήγε στον Καναδά, δηλαδή ξέφυγε από την οικογένεια, έγινε άλλη γυναίκα. Εβαψε τα μαλλιά της κόκκινα, φορούσε διχτυωτές κάλτσες και ήταν μία κούκλα. Ιδια η Ρίτα Χέιγουορθ.
Στην αρχή ήταν ενθουσιασμένοι. Ημουν μια φορά την εβδομάδα στο Καστρί και τους παρέσυρα στο να κάνουμε γλέντια στο σπίτι. Η Σοφία ήταν σπουδαία χορεύτρια και μαζί χορεύαμε τσιφτετέλια και ζεϊμπέκικο. Ο Νίκος συμμετείχε στο γλέντι, ενώ ο Γιώργος ήταν αμέτοχος. Καθόταν αμίλητος σε μία καρέκλα. Η Μαργαρίτα ήταν πολύ απλή γυναίκα, μάλιστα φορούσε μια... κουρέλα ρόμπα με τρύπες στο μανίκι, χαιρόταν, τα μάτια της έλαμπαν. Μπορώ να πω ότι με αγαπούσαν πάρα πολύ. Η συμπεριφορά τους άλλαξε όταν πήγα στο κόμμα του Γιώργου Καρατζαφέρη. Ειδικά η Μαργαρίτα, όταν της το ανακοίνωσα, με κοίταξε με ένα παγωμένο βλέμμα και δεν είπε τίποτα. Από τότε «πάγωσαν» οι σχέσεις μας. Η μόνη που παρέμεινε φίλη μου κι ερχόταν σπίτι και με έβλεπε ήταν η Σοφία, η οποία, όταν χώρισε και πήγε στον Καναδά, δηλαδή ξέφυγε από την οικογένεια, έγινε άλλη γυναίκα. Εβαψε τα μαλλιά της κόκκινα, φορούσε διχτυωτές κάλτσες και ήταν μία κούκλα. Ιδια η Ρίτα Χέιγουορθ.
Πώς σχολιάζεις όσα ακούγονται για τον χωρισμό της Αντας από τον Γιώργο Παπανδρέου και τη νέα σχέση του με μία Ολλανδέζα;
Τον Γιώργο τον θυμάμαι ακόμη και στο γήπεδο, όπου είχαμε πάει, να μη μιλάει και να απομονώνεται σαν μελαγχολικός παρατηρητής. Απορούσα με την Αντα, η οποία είναι τόσο ζωντανή και χαριτωμένη κοπέλα, πώς είχε έναν τέτοιο άνδρα. Αλλά είδες τα... σιγανά ποτάμια; Της την έφερε της κοπέλας!
Τον Γιώργο τον θυμάμαι ακόμη και στο γήπεδο, όπου είχαμε πάει, να μη μιλάει και να απομονώνεται σαν μελαγχολικός παρατηρητής. Απορούσα με την Αντα, η οποία είναι τόσο ζωντανή και χαριτωμένη κοπέλα, πώς είχε έναν τέτοιο άνδρα. Αλλά είδες τα... σιγανά ποτάμια; Της την έφερε της κοπέλας!
espressonews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου