Ως πρόεδρος της Δυτικής Μακεδονίας και ως
μέλος της Π.Ο.Ε.Ε.Σ.Ε. θα ήθελα να καυτηριάσω την απουσία
αντιπροσώπευσης στην HORECA που χιλιάδες συνάδελφοι φαγητού και διασκέδασης την
επισκέφτηκαν. Επίσης, αισθάνθηκαν πλήρη απογοήτευση και απαισιοδοξία, όταν η
Α.Ε.Π.Ι. οργάνωσε ομιλία ενημέρωσης με τους δικηγόρους της για τα καταστήματα
υγειονομικού ενδιαφέροντος .
Δυστυχώς, μόνο η ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ Δυτικής Μακεδονίας με τον αντιπρόσωπό της Πρόεδρο
Γρηγόριο Τσαπατσάρη και ουδείς άλλος φορέας δεν υπήρχε για να υποστηρίξει και
καυτηριάσει τις απαράδεκτες μεθόδους και συμπεριφορές της Α.Ε.Π.Ι. ,(Δικαστήρια
– Αστυνομία – Εισαγγελείς –Αυτόφωρο κλπ).
Το βίντεο της ομιλίας των Δικηγόρων της Α.Ε.Π.Ι.
και η αντιπαράθεση με τον κ. Τσαπατσάρη θα τα βρείτε στην ιστοσελίδα enosisdm.gmail.com.
Τρία σημεία που χιλιάδες συνάδελφοι
αντιμετωπίζουν σ’ όλη την Επικράτεια, τονίστηκαν και δόθηκε ιδιαίτερη βαρύτητα
στην HORECA.
1.
Η
αφαίρεση της άδειας μουσικών οργάνων από τον Δήμο και ως επίσης η αφαίρεση της
άδειας λειτουργίας με ειδική παραγγελία από την Εισαγγελία, αφού προηγουμένως
έχει προϋπάρξει καταγγελία της Α.Ε.Π.Ι..
Η Γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του
Κράτους που μας δικαιώνει πλήρως αναφέρει: Δεν συντρέχει περίπτωση ανακλήσεως
και της αδείας ιδρύσεως και λειτουργίας του καταστήματος, δεδομένου ότι η άδεια
μουσικής είναι ειδική και προαιρετική, μη συνδεόμενη οπωσδήποτε με την άδεια
ιδρύσεως και λειτουργίας του καταστήματος.
2.
Η
Α.Ε.Π.Ι. δεν είναι ελεγκτικός φορέας. Το τραγικό της υπόθεσης αυτής είναι ότι
πρώην αναπληρωματικό στέλεχος διευθύνων σύμβουλος υποστήριζε το αντίθετο.
Αναφέρεται από το Νομικό Συμβούλιο του
Κράτους το εξής: Από τις διατάξεις των άρθρων 1 παρ.3 και 26 παρ.2 του
Συντάγματος, συνάγεται ότι η εξουσία του ελέγχου της νόμιμης λειτουργίας των
καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, ως κατεξοχήν δημόσια εξουσία και
έκφραση κρατικής κυριαρχίας, ασκείται, δια
της αρμόδιας αρχής, μόνο από το κράτος (και τα ν.π.δ.δ, που και αυτά είναι
αποκεντρωμένες καθόλα κρατικές υπηρεσίες) και όχι από ιδιώτες ή ν.π.ι.δ (συναφώς
βλ. ΟλΣτΕ 1934/1998, 1972/2012). Ερμηνευόμενη υπό το φώς των συνταγματικών
αυτών διατάξεων, η διάταξη της περ. ζ΄ της παρ.1 του άρθρου 55 του Ν.
2121/1993, σύμφωνα με την οποία οι νομίμως αναγνωρισμένοι ΟΣΔ, μπορούν να
ενεργούν, με τη σύμπραξη της δημόσιας
αρχής, τους αναγκαίους ελέγχους
για την διαπίστωση της προσβολής ή μη των δικαιωμάτων των πνευματικών
δημιουργών, που εκπροσωπούν, έχει την έννοια ότι, απλές διαπιστώσεις παραβίασης δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας.
3.
Ο
έλεγχος στο κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος ασκείται ως εξής: Από τις
διατάξεις των άρθρων 1 παρ.3 και 26 παρ.2 του Συντάγματος, συνάγεται ότι η
εξουσία του ελέγχου της νόμιμης λειτουργίας των καταστημάτων υγειονομικού
ενδιαφέροντος, ως κατεξοχήν δημόσια εξουσία και έκφραση κρατικής κυριαρχίας,
ασκείται, δια της αρμόδιας αρχής,
μόνο από το κράτος (και τα ν.π.δ.δ, που και αυτά είναι αποκεντρωμένες καθόλα
κρατικές υπηρεσίες) και όχι από ιδιώτες
ή ν.π.ι.δ.
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ : ΤΣΑΠΑΤΣΑΡΗΣ
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ (ΓΡΕΒΕΝΑ)
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ : ΜΠΑΡΤΖΟΥ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ (ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟ)
ΓΕΝ.
ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: ΔΟΓΡΑΜΑΤΖΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
(ΚΟΖΑΝΗ)
ΤΑΜΙΑΣ: Κ.
ΒΕΛΙΑΝΗΣ (ΦΛΩΡΙΝΑ)
Β’
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ : ΛΙΩΓΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ)
ΜΕΛΟΣ : ΝΑΤΣΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟ)
ΜΕΛΟΣ: ΠΕΛΚΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου