Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Υποχρεωτικό, αλλά και ομολογιακό το μάθημα των Θρησκευτικών, κ.Υπουργέ μας - Γράφει η Κατερίνα Ζιώγα




Ήμασταν μια εκδρομική ομάδα από τα Γρεβενά στην Κων/πολη, όταν σας πλαισιώσαμε, κ.Υπουργέ, και


σ΄ένα σύντομο διάλογο μαζί σας μάς υποσχεθήκατε ότι το μάθημα των Θρησκευτικών δε θα είναι απλά ένα διαθρησκευτικό μάθημα, αλλά και σπουδή της Ορθοδοξίας στα σχολεία.
Μας δώσατε τότε την εντύπωση, μάλλον υπόσχεση, -- ξανά το λέμε -- ότι εννοούσατε με τον όρο ''Ορθοδοξία'' κι εσείς την πίστη μας ως Ελλήνων στο Θεό.
Έτσι σας το είχαμε ζητήσει.



Όχι σαν μια εγκεφαλική πίστη σε μια θρησκεία -- ανθρώπινο κατασκεύασμα -- που είχαμε μόνο μέχρι πρό τινος και που μας κράτησε ως λαό σε ξεχωριστή θέση στην παγκόσμια ιστορία.
Αλλά αυτή την πίστη στον αληθινό Θεό και το Θεάνθρωπο Χριστό, που ομολογήσαμε μέχρι τώρα και ομολογούμε ως λαός και σήμερα και θέλουμε να ομολογούν και όλες οι γενεές μας στο μέλλον.
Η θέση όμως που θέλετε να δώσετε με το μάθημα των Θρησκευτικών αυτή τη στιγμή στην Ορθοδοξία, καταργώντας τόν ομολογιακό της χαρακτήρα και καταντώντας την απλή μελέτη της προσφοράς της μέχρι τώρα στον ελληνισμό, και που δεν τη στηρίζετε και δεν τη συστήνετε στο εξής σαν την αληθινή θρησκεία στο ελληνόπαιδο, τι τη βγάζει έξω από διαθρησκευτική γνώση;
Από την κατάταξή της στη σειρά και την ιστορία τόσων άλλων θρησκειών και σαν κάτι που στο εξής μπορεί και να μη μας χρειάζεται;

Ξεχάσατε ή είστε ασυνεπής σ ό,τι λέτε, κ.Υπουργέ; Ή εμείς δε θυμόμαστε καλά;
Ή...συμβαίνει σίγουρα αυτό που διαβάσαμε σε μια αξιόλογη μελέτη ενός τευχιδίου της έκδοσης ''σύναξη ορθοδόξων Ρωμηών''και που έλεγε: ''Η παγκοσμιοποίηση είναι ο κεντρικός αγωγός, η γιγαντιαία πολιτιστική, θρησκευτική, οικονομική, εθνική και οικονομική χοάνη που ομογενοποιεί, νωθεύει, μεταλλάσσει, παραλύει, αποδυναμώνει και αποσυνθέτει θεσμούς, πιστεύματα, παραδόσεις, πολιτισμούς, ήθη, αρχές, αξίες, εθνότητες, λαούς και ελέγχει και ποδηγετεί τις επιλογές, τις αποφάσεις και τις δραστηριότητες των πολιτών'' .
Και αλλού: ''...έχει κλειστές ομάδες προωθήσεως και ελέγχου της εξουσίας με λόμπυ, λέσχες και.., και.., που κατασκευάζουν ηγέτες μαριονέτες, πειθήνια εκτελεστικά όργανα δικά τους...και προβάλλουν και αναδεικνύουν εν τέλει οι ίδιοι τους ''εκλεκτούς'' των λαών''';

Ανήκετε σ΄αυτούς κ.Υπουργέ;
Δεν μας δώσατε στην Πόλη την εντύπωση ανθρώπου που ξεπουλάτε εύκολα αξίες αντί ''πινακίου φακής''.
Και στην προκειμένη περίπτωση μόνο και μόνο για να κρατήσετε την υπουργική σας καρέκλα.
Ούτε την εντύπωση ανθρώπου που τον παρασύρει εύκολα και χωρίς βαθύ προβληματισμό το ρεύμα, ο συρμός.
Ούτε την εντύπωση του άθεου ανθρώπου μας δώσατε, γιατί απαγγείλατε -- και με μουσική κατάληξη μάλιστα -- το ''πιστεύω μας και το ''πάτερ ημών΄΄.
Τότε τι συμβαίνει;
Φταίει όντως η παγκοσμιοποίηση που δρα ως οδοστρωτήρας;

Προσωπική μας εκτίμηση, κ.Υπουργέ, είναι ότι ως σύλληψη η ιδέα της παγκοσμιοποίησης -- ένα κράτος στον κόσμο με μια οικονομία, με μια κεντρική διοίκηση, με μια θρησκεία, με λαούς χωρίς σύνορα, χωρίς πολέμους -- είναι υπέροχη.
Η υλοποίησή της όμως που μαζοποιεί τους πάντες μας βρίσκει αντιμέτωπους.
Σαν να είναι ένας πατέρας που έχει -- ας βάλλουμε εφτά παιδιά -- και απαιτεί να έχουν όλα στις οικογένειές τους ένα μοντέλο ζωής που αυτός ως πατέρας επέλεξε, χωρίς να σέβεται τις ιδιαιτερότητες και την προσωπικότητα των παιδιών του.
Απαιτεί δε με πάσης μορφής αστυνόμευση, χωρίς περιθώρια επιλογών προσωπικών τους, να εφαρμόζουν ό,τι αυτός έχει προεπιλέξει και προγραμματίσει.
Απολυταρχία σκέτη δηλαδή.
Εδώ διαφωνούμε με την πραγμάτωση της παγκοσμιοποίησης, γιατί έτσι τη βλέπουμε να εξελίσσεται.
Και μάλιστα τις θέσεις Κίσσιγκερ να χτυπήσουν τη φυλή μας στις ρίζες της -- ιστορία, γλώσσα, θρησκεία, πολιτισμό, εθνική μας προσωπικότητα -- τις βλέπουμε εναγώνια να υλοποιούνται κι αυτές.
Και το Χριστό, που μέχρι τώρα Τον σπουδάζαμε στα σχολεία με το μάθημα των Θρησκευτικών, έστω τελευταία κακήν κακώς από πολλούς αθεολόγητους εκπαιδευτικούς -- ας μας συγχωρήσουν την παρατήρηση οι συνάδελφοι κι ας παραδεχτούμε αυτή την αλήθεια που έγινε κι αυτό αιτία για την κακή τύχη του μαθήματος -- να μπαίνει απ΄το υπεύθυνο Υπουργείο στην ίδια μοίρα με το Βούδα, τον Κουμφούκιο -- που για την εποχή τους καλοί ήταν οι άνθρωποι δε λέω --, το Μωάμεθ, τον.., τον...
Ο Χριστός, που εκτός του ότι είναι ιστορικό πρόσωπο, το οποίο χώρισε την ανθρωπότητα σε προ Χριστού και μετά Χριστόν εποχή, είναι και ο Θεός, που γι΄αυτό έγινε άνθρωπος, για να μας δώσει την αυθεντική αποκάλυψη για τον αληθινό προορισμό του ανθρώπου στη γη, κάτι που οι παλιές φιλοσοφίες και θρησκείες δε μπόρεσαν και δε μπορούν να δώσουν.
Άσχετα αν ο σύγχρονος άνθρωπος διαγράφοντάς Τον ξαναγυρνάει στην ειδωλολατρική ζωή.
Και γι΄αυτό του παν βέβαια κατά διαβόλου όλα .

κ.Υπουργέ, αν φταίει η παγκοσμιοποίηση, δεν ζητούμε την παραίτησή σας.
Γιατί όποιος άλλος υπουργός κι αν οριστεί, τα ίδια και χειρότερα διλήμματα θα μας θέσει.
Πιστεύουμε όμως σ΄εσάς κι ότι μπορείτε να πείσετε τους από έξω υπευθύνους ότι ο Χριστός είναι η ζωή για τους Έλληνες.
Όπως και για όλο τον κόσμο, αν Τον επιλέξει.
Πιστέψτε το βαθύτερα όμως πρώτα εσείς.
Είστε άνθρωπος με προαίρεση για το καλό, πιστεύουμε.



Αν όμως δε φταίει μόνο η άγνοια ή η προκατάληψη ή η εμπάθεια αυτών που κατευθύνουν την παγκοσμιοποίηση, αλλά είστε κι εσείς υπαίτιος και εισηγητής να καταργηθεί ο ομολογιακός χαρακτήρας του μαθήματος των Θρησκευτικών, λυπούμαστε να σας το πούμε εμείς, κ.Υπουργέ, ας σας το πει ο Θεός και η συνείδηση του ελληνικού λαού και η ιστορία του...
Κι αν όχι τώρα άμεσα, έστω κάποτε...
Γιατί έτσι συνήθως γίνεται...
Θα θέλαμε όμως να προληφθεί οποιοδήποτε κακό και για σας -- γιατί σας αγαπούμε -- και για τα παιδιά μας.
Αμήν

Ζιώγα Κατερίνα
Εκπαιδευτικός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου