ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 25 Απριλίου 2016

Βάνα Μπάρμπα: Μιλάει για την οικονομική της καταστροφή!





Η Βάνα Μπάρμπα την Παρασκευή 15 Απριλίου βρέθηκε καλεσμένη στα
«Καλημερούδια» και αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην οικονομική της καταστροφή το 2008, όταν έχασε δύο τεράστια ακίνητα και πάρα πολλά χρήματα από μετοχές.

«Το μόνο που θα έκανα θα ήταν να σκεφτώ και να κρατήσω κάποια χρήματα στην άκρη. Ξαναβρίσκω τον εαυτό μου, στην ηλικία που είμαι, με την καινούργια ζωή μου, αισθάνομαι πολύ πιο δυνατή, πολύ χρήσιμη. Με ερωτεύτηκαν, ερωτεύτηκα, γέννησα, έγινα μητέρα, πήρα δόξα, πήγα στο Hollywood, καταστράφηκα, έχασα τα λεφτά μου, τα ξαναβγάζω, είναι μια τεράστια πορεία ζωής και είμαι έτοιμη όλο αυτό να το χρησιμοποιήσω στους νέους ανθρώπους. Το 2008 είχα τα σπίτια μου, είχα κάνει κάποια ακίνητα, τα οποία δεν δούλευα και ξαφνικά το 2008 ξυπνάω και βλέπω ότι έχω χάσει δύο τεράστια ακίνητα που θα μου απέφεραν χρήματα. Βέβαια, τώρα θα είχα τον ΕΝΦΙΑ. Ξύπνησα απότομα, ήρθε το τσουνάμι, έχασα πάρα πολλά χρήματα από μετοχές στην Εθνική».



govastileto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου