Σύμφωνα με τη λίστα της OBSSAT, στο Γκρουπ Ανακατατάσσονται οι εταιρείες που εμφανίζουν πολύ καλές επιδόσεις σε
επίπεδο ασφάλειας πτήσεων (Bon niveau).
Ενδεικτικά, μεταξύ αυτών είναι οι εξής:
– British Airways (Βρετανία)
– Malaysia (Μαλαισία)
– Lufthansa (Γερμανία)
– Austrian Airlines (Αυστρία)
– Emirates (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα)
– Singapore (Σιγκαπούρη)
Στο Γκρουπ Β βρίσκονται οι αεροπορικές εταιρείες που πληρούν τις βασικές προϋποθέσεις ασφαλείας, ευρισκόμενες στο επίπεδο της ορθής πρακτικής των κανόνων ασφάλειας πτήσεων (Correct).
Μεταξύ αυτών βρίσκονται:
– Germanwings (Γερμανία)
– Air France (Γαλλία)
– Aegean (Ελλάδα)
– Olympic Air (Ελλάδα)
– Aeroflot (Ρωσία)
– Alitalia (Ιταλία)
Στο Γκρουπ C κατατάσσονται όλες εκείνες οι εταιρείες, για τις οποίες εκφράζονται επιφυλάξεις (sous reserve)ή έχουν παρατηρηθεί κατά καιρούς ζητήματα ως προς την ασφάλεια των πτήσεων.
Μεταξύ άλλων, σε αυτή την ομάδα εμφανίζονται οι ακόλουθες εταιρείες:
– Ryanair (Ιρλανδία)
– American Airlines (ΗΠΑ)
– Cyprus Airways (Κύπρος)
– Air Algérie (Αλγερία)
– Hellenic Imperial Airways (Ελλάδα)
– Iran Air (Ιράν)
Από το Γκρουπ D ξεκινάει η «μαύρη λίστα» του OBSSAT. Εδώ κατατάσσονται όλες εκείνες οι αεροπορικές εταιρείες που εμφανίζουν προβλήματα ως προς την ασφάλεια πτήσεων και θα πρέπει να αποφεύγονται.
Ενδεικτικά:
– Aeroflot Nord (Ρωσία)
– Ajet Airways (Κύπρος. Η παλιά «Ήλιος» με το γνωστό πολύνεκρο αεροπορικό δυστύχημα τον Αύγουστο του 2005)
– Spanair (Ισπανία)
– TAM (Βραζιλία)
– Onur Air (Τουρκία)
– Fly Air (Τουρκία)
Τέλος, στο Γκρουπ E βρίσκονται όλες εκείνες οι εταιρείες, για τις οποίες έχει εκδοθεί ή πρόκειται να εκδοθεί απαγόρευση πτήσεων στην Ευρώπη λόγω μη συμμόρφωσης ή πλημμελούς σχεδιασμού σε ό,τι αφορά τους κανόνες ασφάλειας πτήσεων.
Μεταξύ αυτών:
– Atlas Jet (Τουρκία)
– Ukraine Mediterranean Airlines (Ουκρανία)
– Aero Air (ΗΠΑ)
– Air Bangladesh (Μπαγκλαντές)
– Belavia (Λευκορωσία)
– Egyptair (Αίγυπτος).
Tromaktiko
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου