οι περισσότερες εκ των οποίων εστίασαν στην ατάκα με την οποία έκλεινε το σποτ.
Μεταξύ άλλων είχαμε και την αντίδραση του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας, που ζητά την απόσυρση της διαφήμισης και κάνει λόγο για "προτροπή σε σεξιστικό και στερεοτυπικό περιεχόμενο για τη βία ενάντια στις γυναίκες". Φυσικά, το σποτάκι έγινε πρώτο θέμα συζήτησης στο διαδίκτυο με τη διεξαγωγή ενός άτυπου debate.
Άλλοι το βρήκαν αστείο, άλλοι προσβλητικό, άλλοι απλώς, cult. Όπως και να' χει, η διαφημιστική ομάδα του Jumbo κατάφερε να κερδίσει άφθονο "δωρεάν χρόνο" προβολής στα social media της χώρας, και όπως φαίνεται ο ντόρος θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του Πάσχα.
H "απάντηση" του Jumbo:
Όπως ήταν επίσης αναμενόμενο, μετά την επίσημη "πρεμιέρα" της Λαίδης, είχαμε και τις παρωδίες. Στο παρακάτω βίντεο θα δείτε την ομάδα της ChiProductionsTv να ξεδιπλώνει το ταλέντο της και να στήνει τη διαφήμιση με μια διαφορετική κατάληξη. Spoiler: Το τέλος του βίντεο είναι ακόμα καλύτερο από τα "κανονικά" πλάνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου