Η διαφημιστική εταιρία Ogilvy & Mather στην Μπανγκόγκ σε συνεργασία με την PETA Ασίας αποφάσισαν να κάνουν κάτι δραστικό.
ποιοι άνθρωποι προτιμούν να κάνουν τα στραβά μάτια όσο αφορά το βασανισμό ζώων που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία δερμάτινων ειδών ρουχισμού και αξεσουάρ. Η διαφημιστική εταιρία Ogilvy & Mather στην Μπανγκόγκ σε συνεργασία με την PETA Ασίας αποφάσισαν να κάνουν κάτι δραστικό. Άνοιξαν ένα ψεύτικο κατάστημα σε ένα από τα πιο δημοφιλή εμπορικά κέντρα της Μπανγκόγκ και τοποθέτησαν δερμάτινα είδη που με την πρώτη ματιά φαίνονταν συνηθισμένα. Όμως είχαν ένα φρικιαστικό μυστικό.
Στο εσωτερικό κάθε τσάντας, πορτοφολιού και όποιου άλλου αντικειμένου υπήρχε ο απόλυτος ορισμός του ξεκοιλιάσματος. Περιείχαν ψεύτικη σάρκα ζώου, αίμα και μια τσάντα είχε μέχρι και μια καρδιά που χτυπούσε. Ανυποψίαστοι καταναλωτές τρόμαζαν πάρα πολύ σε αυτή τη θέα. Ίσως αυτός είναι ένας καλός τρόπος για να ταρακουνηθούν!
Κοβόταν η ανάσα στους ανυποψίαστους καταναλωτές
Δερμάτινες τσάντες, μπουφάν ακόμα και γάντια ήταν γεμάτα με ψεύτικη σάρκα και αίμα από ζώα
Κάθε χρόνο σκοτώνονται 440,000 πύθωνες στης Νοτιοανατολική Ασία
Αποκεφαλίζονται και πολλές φορές γδέρνονται ζωντανοί...
Για μια μέση τσάντα χρειάζεται να σφαχτούν, όχι ένας αλλά τέσσερις κροκόδειλοι
Δείτε στο παρακάτω βίντεο τις αντιδράσεις των επισκεπτών στο κατάστημα:
womantoc.gr
loading...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου