ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 11 Ιουνίου 2016

Έβαλαν κι αυτοί το χεράκι τους…






Παρακολουθούσα μια συμπαθή τηλεοπτική εκπομπή προχθές, σχολιασμού της επικαιρότητας…


Και πήρα κουράγιο πολύ, γιατί διαπίστωσα πως η αλήθεια έχει αρχίσει και να φαίνεται και να λέγεται…

Έτσι απερίφραστα, χωρίς «φτιασίδια»…

Έτυχε λοιπόν, να συζητούν τους πανηγυρισμούς της κυβέρνησης για την υπογραφή την επένδυση στο «Ελληνικό» (όπως και πριν λίγο διάστημα για τα περιφερειακά αεροδρόμια)…

Οι παρευρισκόμενοι «στο πάνελ» είχαν την εντιμότητα να πουν, ότι και το «Ελληνικό», όπως και τα περιφερειακά αεροδρόμια, έγιναν επί κυβέρνησης Σαμαρά!

Τότε ξεμπλόκαραν όλες οι νομικές περιπλοκές που «στοίχειωναν» τα έργα αυτά επί πολλά χρόνια.

Τότε έγιναν οι διαγωνισμοί, τότε ολοκληρώθηκαν, τότε αναγορεύθηκε «επικρατούσα προσφορά», η οποία πήγε στη συνέχεια στο Ελεγκτικό Συνέδριο και εξετάστηκε η εγκυρότητά της.

Τότε δηλαδή έγινε και ολοκληρώθηκε όλη η προβλεπόμενη «κατά νόμον διαδικασία»… Πράγμα που ήταν σχεδόν αδιανόητο ως τότε…

Οι παρευρισκόμενοι στο «πάνελ» παρατήρησαν επίσης πως οι αρχικές συμβάσεις και στα δύο έργα που έγιναν επί Σαμαρά, δεν άλλαξαν ουσιωδώς ή δεν άλλαξαν καθόλου, μέχρι που τις προσυπέγραψε και ο Τσίπρας.

Θύμισαν ακόμα (όπως έχει ειπωθεί πια σε όλα τα κανάλια, για να είμαστε δίκαιοι), πως όταν έγιναν αυτές οι συμφωνίες, ο Τσίπρας από την αντιπολίτευση, τις κατήγγειλε τότε και υποσχόταν να τις καταργήσει στη συνέχεια...

Δεν προέβαλε «ένσταση» για εκείνη ή την άλλη «λεπτομέρεια», για το τίμημα ή τους όρους της σύμβασης κλπ… Τις κατήγγειλε συνολικά!

Έλεγε μάλιστα:

«Αν θέλετε να ιδιωτικοποιηθεί το Ελληνικό, ψηφίστε Σαμαρά!». Τόσο απόλυτα, τόσο απερίφραστα, τόσο καθαρά…

Ύστερα, όταν εκλέχθηκε τα πάγωσε όλα.

Ενώ πολλοί υπουργοί του, και της πρώτης φάσης και της επόμενης, διακήρυσσαν πως αυτές οι συμβάσεις θα καταργηθούν! Και τώρα τις προσυπέγραψε και ο Τσίπρας!

Η αλήθεια είναι ότι τις προσυπέγραψε με το «πιστόλι στον κρόταφο»!

Αλλά το θέμα είναι ότι αφού έβαλε τη τζίφρα του, έστω και υπό ασφυκτική πίεση, αγωνίζεται να πείσει τον εαυτό του και τους γύρω του, ότι είναι… εξαιρετικές συμφωνίες που θα φέρουν Ανάπτυξη!

Άρα όσα έλεγε τόσον καιρό ήταν αρλούμπες! Γι’ αυτές τις αρλούμπες εξελέγη. Αυτές τις αρλούμπες που τώρα αποκηρύσσει, τον έφεραν στην διακυβέρνηση. Κι ορισμένοι υπουργοί του ακόμα τις ίδιες αρλούμπες λένε από δω κι από κει…

Και το ίδιο που ισχύει για το Ελληνικό και τα περιφερειακά αεροδρόμια, ισχύει και για την Cosco και για τον ΤΑΠ.

- Η σύμβαση της Cosco ξεκίνησε επί πρωθυπουργίας Κώστα Καραμανλή, με το ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ τότε στην αντιπολίτευση να ωρύεται… Και προχώρησε επί Σαμαρά, με το ΣΥΡΙΖΑ πλέον να ωρύεται…

- Ο ΤΑΠ ξεκίνησε και προχώρησε επί Σαμαρά! Ενώ ως τότε δεν υπήρχε ούτε ως «σχέδιο» και ο αγωγός επρόκειτο να παρακάμψει την Ελλάδα (από Τουρκία, Βουλγαρία προς βοράν).

Μέσα σε μήνες, ο Σαμαράς ανέδειξε (με τη συνεισφορά και του Μανιάτη τότε) την υποψηφιότητα του ΤΑΠ…

Και μέσα σε λίγους μήνες ακόμα, ανέτρεψε όλα τα ως τότε δεδομένα και κέρδισε το αντίπαλο σχέδιο.

Έτσι η Ελλάδα μπήκε για πρώτη φορά στη «γεωπολιτική των αγωγών»…

Ο ΣΥΡΙΖΑ τότε – καλά το μαντέψατε – κατήγγειλε το Σαμαρά ότι εξυπηρετούσε… «ιμπεριαλιστικά σχέδια»!

Τώρα βέβαια, ο Τσίπρας πανηγυρίζει για τον ΤΑΠ, τον οποίο συνεχίζει, όπως συνεχίζει και την Cosco (αν και κάποιοι υπουργοί του εξακολουθούν να βάζουν κάθε είδους εμπόδια)…

Συμπέρασμα πρώτο:

Τη μόνη «ελπίδα» που έχουν να «πουλήσουν» οι ΣΥΡΙΖΑιοι, για ανάπτυξη στο αμέσως προσεχές μέλλον, είναι τα αναπτυξιακά έργα που ξεμπλόκαρε και ξεκίνησε ο Σαμαράς!

Και τα οποία θα είχαν ήδη προχωρήσει πολύ περισσότερο, αν δεν ερχόταν ο ΣΥΡΙΖΑ να τα παγώσει…

Κι αυτή η ελπίδα, που πριν από δύο χρόνια ήταν πολύ «χειροπιαστή», τώρα είναι μάλλον… «τζούφια»:

Γιατί χρειάζονται ακόμα δεκάδες άδειες και διοικητικές αποφάσεις, που οι υπουργοί του ΣΥΡΙΖΑ είναι δύσκολο ως απίθανο,

ότι θα σπεύσουν να βγάλουν. Δεν το μπορούν και – κυρίως – δεν το θέλουν! (Και δεν το κρύβουν…).

Κι ακόμα:

Τη συμφωνία για τον ΤΑΠ του Σαμαρά, δεν την άλλαξε καθόλου!

Τη συμφωνία για τα περιφερειακά αεροδρόμια, επί Σαμαρά κι αυτή, επίσης δεν την άλλαξε καθόλου!

Τη συμφωνία για την COSCO, το ίδιο…

Όσον αφορά το «Ελληνικό», ο Νότης Μηταράκης, υφυπουργός Ανάπτυξης επί Σαμαρά, βγήκε και κατέρριψε ένα προς ένα τα επιχειρήματα του ΣΥΡΙΖΑ, ότι δήθεν «βελτίωσαν» τους όρους της.

Ελάχιστα άλλαξαν από την αρχική προσφορά, την οποία απέρριπταν συνολικά τότε και την οποία ως τώρα δεν ήθελαν καθόλου να προχωρήσουν!

Συμπέρασμα δεύτερο:

Ακόμα, δικό του αναπτυξιακό έργο δεν αξιώθηκε να φέρει ο ΣΥΡΙΖΑ…

Ο Σαμαράς έμεινε δυόμιση χρόνια και ξεκίνησε δεκάδες.

Αυτοί έμειναν ήδη κοντά ενάμιση χρόνο, πάγωσαν τα πάντα και τώρα αναγκαστικά πανηγυρίζουν τα τέσσερα που ξεκίνησε ο Σαμαράς, εκείνοι τα κατήγγειλαν, μετά τα πάγωσαν και τώρα τα… «ξεπαγώνουν»!

Με «ξένα κόλλυβα μνημονεύονται»…

Υπάρχει και κάτι πιο σημαντικό, όμως:

Ένας από τους παρευρισκόμενους στην εκπομπή παρατήρησε το εξής – και, επιτέλους, μπράβο του:

Τα έργα αυτά – δηλαδή το Ελληνικό και οι συμβάσεις για τα αεροδρόμια – έγιναν όλα το δεύτερο εξάμηνο του 2014!

Δηλαδή πότε;

Την εποχή για την οποία κάποιοι κατηγόρησαν την τότε κυβέρνηση Σαμαρά, ότι, τάχα… «φρέναρε τις μεταρρυθμίσεις»!

Κι όμως το «Ελληνικό», το οποίο μπλόκαρε επί δώδεκα χρόνια και πλέον και σε «αντίπαλα επιχειρηματικά συμφέροντα» και σε αντιστάσεις των γύρω δήμων και σε τεράστιες νομικές εμπλοκές και γραφειοκρατικά εμπόδια, τότε, το τελευταίο εξάμηνο του 2014, έγινε πραγματικότητα!

Αν δεν είχε γίνει τότε, θα πέρναγαν άλλα 25 χρόνια χωρίς λύση…

Ο Σαμαράς «έσπασε αυγά» και το ξεμπλόκαρε.

Πότε; Όταν του λένε, εκ των υστέρων, ότι είχε «κατεβάσει χειρόφρενο»…

Και οι συμβάσεις παραχώρησης των περιφερειακών αεροδρομίων κι αυτές τότε έγιναν!

Και μάλιστα το έργο ήταν «πρωτοποριακό» για την Ελλάδα, γιατί κάτι αντίστοιχο δεν είχε υπάρξει ποτέ στο παρελθόν!

Κι αυτή την σύμβαση την κατήγγειλε ο ΣΥΡΙΖΑ όταν έγινε, την σταμάτησε όταν ανέλαβε, την υπέγραψε αναγκαστικά τώρα και… πανηγυρίζει!

Κι αυτή δεν θα είχε γίνει ποτέ, αν δεν την «έσπρωχνε» ο Σαμαράς το Νοέμβριο του 2014.

Μεταξύ μας, και τη «μικρή ΔΕΗ» που θα απασχολήσει την επικαιρότητα προσεχώς, τους επόμενους μήνες, κι αυτή τότε έγινε: Τον Ιούλιο του 2014!

Οι ΣΥΡΙΖΑιοι την έχουν μπλοκαρισμένη ακόμα…

Κι ας είναι το πιο φιλόδοξο σχέδιο αποκρατικοποίησης και επενδύσεων που έχει υπάρξει ποτέ στην Ελλάδα.

Κι αυτή ως το τέλος του χρόνου θα την υπογράψει ο ΣΥΡΙΖΑ και θα «πανηγυρίζει». Να μου το θυμηθείτε…

Τι προκύπτει λοιπόν, σήμερα;

Ότι οι τρεις πιο θεαματικές μεταρρυθμίσεις-αποκρατικοποιήσεις που έχουν γίνει ποτέ, έγιναν επί Σαμαρά, το τελευταίο εξάμηνο της διακυβέρνησής του (γιατί χρειάζονται και αρκετό χρόνο προετοιμασίας).

- Αν αυτά τα τρία έργα μόνο (και υπάρχουν και πολλά άλλα αυτό το κρίσιμο τελευταίο εξάμηνο) τα είχε ξεκινήσει ή ξεμπλοκάρει από αγκυλώσεις δεκαετιών, οποιαδήποτε άλλη κυβέρνηση του παρελθόντος, θα πέρναγε στην Ιστορία ως η κατ’ εξοχήν «πρωταθλήτρια των μεταρρυθμίσεων»!

- Αν τα έργα αυτά τα ξεκινούσε ο Τσίπρας, θα του έλεγαν… «Άβε» και «Ωσαννά», μεγάλε!

Δεν τα έκανε ο Τσίπρας, όμως…

Τα έκανε ο Σαμαράς το τελευταίο εξάμηνο της πρωθυπουργίας του και του είπαν ότι… φρέναρε τις μεταρρυθμίσεις!

Και το είπαν κάποιοι δικοί του, κάποιοι φίλοι του, το είπαν και εξακολουθούν να το λένε, και ορισμένοι από τον «σοβαρό τύπο» που υποτίθεται ότι… μάχονται το λαϊκισμό! Αυτοί είναι οι χειρότεροι λαϊκιστές…

Κάποιοι λένε ότι «φταίει και το επιτελείο του Σαμαρά», γιατί δεν πρόβαλε το έργο της εποχής εκείνης.

Δεν ξέρω τι έκανε το επιτελείο του Σαμαρά τότε…

Ξέρω όμως, ότι στις ομιλίες τους και ο Σαμαράς και οι βασικοί υπουργοί του και ο Κυριάκος και ο Άδωνις και ο Βρούτσης και ο Βορίδης και ο Χατζηδάκις και ο Μανιάτης, τα έλεγαν συνεχώς. Όλα!

Αλλά δεν πέρναγαν στον τύπο, για κάποιο λόγο…

Ή μάλλον πέρναγαν τα αντίθετα στον τύπο της εποχής…

Κι ακόμα έψαξα και βρήκα διάφορα non-papers που έβγαζε τότε το Μαξίμου, επί Σαμαρά…

Κι αυτά τα έλεγαν όλα και πολύ αναλυτικά… Αλλά ούτε κι αυτά πέρναγαν στον τύπο... Μονάχα τα βρίσκεις καταχωνιασμένα σε διάφορες ιστοσελίδες…

Σήμερα κάθε πυροτέχνημα της κας Γεροβασίλη αναπαράγεται συνεχώς και επί μέρες παντού. Κι ας χρειαστεί να το διαψεύσουν ή να το «διορθώσουν» στη συνέχεια…

Ψάχνοντας σε παλαιά non papers της εποχής εκείνης, βρήκα και τις δεκάδες σημαντικές μεταρρυθμίσεις που έγιναν τότε…

Τις οποίες θα μαζέψω κάποια στιγμή και θα σας τις παρουσιάσω, έτσι «τηλεγραφικά». Και τις οποίες ποτέ δεν στήριξαν ή έστω δεν πρόβαλαν οι στήλες που υποστηρίζουν, υποτίθεται, τις μεταρρυθμίσεις…

Μη σας πω ότι πολλές φορές τις υποτιμούσαν. Και τώρα τις νοσταλγούν… Και ζητάν τα ρέστα που δεν έγιναν κι άλλα τότε. Όταν οι ίδιοι πολεμούσαν ό,τι γινόταν…

Γι’ αυτό σας λέω:

Σύμφωνοι, ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να φύγει το συντομότερο. Και θα φύγει!

Αλλά δεν έκανε όλη τη ζημιά μόνος του. Τον βοήθησαν, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο και κάποιοι απ’ αυτούς που σήμερα το παίζουν «βαριά μεταρρυθμιστές» - και καλά…

Ενάντια στο Σαμαρά λαΐκισαν τότε και αρκετοί από αυτούς που σήμερα κατακεραυνώνουν το λαϊκισμό!

Πώς είπατε; Να τους κατονομάσω;

Δεν χρειάζεται. Δεν είμαστε «λαϊκό δικαστήριο» εδώ.

Ξέρετε πολλοί καλά ποιοι είναι… Κι εκείνοι το ξέρουν.

Κι όλοι γνωρίζουν πια, πως στο σημερινό κατάντημα της χώρας έβαλαν κι αυτοί το χεράκι τους…


Αntinews.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου