ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 19 Ιουνίου 2016

«Δεν μου περισσεύει λύπη για την Βίκυ Σταμάτη»






«Είτε το θέλει είτε όχι, είναι εμπλεκόμενη σε ένα μεγάλο πολιτικό και οικονομικό σκάνδαλο».

Θέμα για την Βίκυ Σταμάτη έκανε η εκπομπή «Αποκαλυπτικά» και αμέσως μετά το τέλος του βίντεο, το λόγο πήρε ο Νίκος Μουρατίδης, ο οποίος τόνισε χαρακτηριστικά πως δεν μπορεί να την λυπηθεί για την ζωή που ζει τώρα.

«Η κυρία Σταμάτη, είτε το θέλει είτε όχι, είναι εμπλεκόμενη σε ένα πολύ μεγάλο πολιτικό και οικονομικό σκάνδαλο. Δεν μου περισσεύει ούτε εμένα λύπη. Ειλικρινά στο λέω επειδή έχω θυμώσει πάρα πολύ, όχι με την κυρία Σταμάτη. Έχω θυμώσει με τους πολιτικούς και ειδικά με τους σοσιαλιστές που μας φλόμωσαν στο ψέμα και στην κλεψιά και είναι σοσιαλιστές και υποτίθεται ανέβηκαν για να φτιάξουν τα πράγματα και αυτοί κατακλέψανε τον τόπο και τον υπερχρεώσανε. Τι να κάνουμε; Την παίρνει η μπάλα. Όπως τους συνεργάτες του κυρίου Τσοχατζόπουλου, όπως την κόρη του, έτσι και τη γυναίκα του. Εκεί ήταν και τα έβλεπε. Και πήγε και έκανε γάμο στο πιο ακριβό ξενοδοχείο του πλανήτη, στο Παρίσι, έλεος».





loading...
zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου