ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016

Συγκλονίζει Ελληνίδα ηθοποιός: «Ήμουν έγκυος, αλλά είχα μια ατυχία και δεν κράτησα το παιδί»






Καλεσμένη της Ρούλας Κορομηλά στο “Μπράβο” ήταν η ηθοποιός
Ελένη Καστάνη, η οποία αποκάλυψε πως όταν γυριζόταν το “Δις εξαμαρτείν” ήταν έγκυος, αλλά μια ατυχία την εμπόδισε να κρατήσει το παιδί.

«Δυσκολεύτηκα πολύ να κάνω παιδί. Είχα μία ατυχία, όταν έκανα το “Δις εξαμαρτείν”. Ήμουν εγκυμονούσα τότε, αλλά είχα μια ατυχία με αυτό το παιδί και δεν το κράτησα. Μετά πέρασαν εφτά χρόνια για να μείνω έγκυος και με τον σύζυγό μου είχαμε απογοητευτεί ότι δεν μένω έγκυος. Κάποια στιγμή αποφάσισα να πάω να κάνω μια μέθοδο σύγχρονη, όπως είναι η εξωσωματική, η σπερματέγχυση. Τελικά έμεινα έγκυος επειδή χαλάρωσα, δηλαδή δεν το σκεφτόμουν ούτε εγώ ούτε ο σύζυγός μου και έκανα το παιδί που έχω τώρα, τον γιο μου».





zappit.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου