ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 8 Ιουλίου 2016

Απίστευτες δηλώσεις Σάντος για την Ελλάδα!




Τρομερά λόγια από τον Φερνάντο Σάντος για τους Έλληνες...

Ο τεράστιος Φερνάντο Σάντος δεν ξεχνάει την Ελλάδα και έκανε ειδική αναφορά στους Έλληνες, που συνεχίζουν να είναι δίπλα του και να τον υποστηρίζουν!

Αμέσως μετά την πρόκριση της Πορτογαλίας στον τελικό του Euro, ο Φερνάντο Σάντος έκανε τις πρώτες του δηλώσεις για τα συναισθήματά του. Ο Πορτογάλος τεχνικός, στις πρώτες του λέξεις, έκανε ειδική αναφορά για τους Έλληνες οι οποίοι συνεχίζουν να τον υποστηρίζουν και να χαίρονται για την επιτυχία του με την εθνική ομάδα της χώρας του.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι. Είμαι χαρούμενος για την οικογένειά μου, για τους παίκτες και για τους Έλληνες που με υποστηρίζουν. Διότι με υποστήριξαν πολλοί Έλληνες ακόμη και στο στάδιο και η σκέψη μου πάει και σ΄ αυτούς τους ανθρώπους. Και στο πρώτο ματς όταν ήμουν στον πάγκο της Πορτογαλίας ήθελα να είμαι στο γήπεδο που θα βρίσκομαι τώρα», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Σάντος.




Tromaktiko
loading...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου